• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Banks, JMS och Hyatt kopplades alla tre separat till NYGs 25OA i olika mock drafts. Nu har vi alla tre efter tre rundor… Let Schoen cook!

Banks, JMS och Hyatt kopplades alla tre separat till NYGs 25OA i olika mock drafts. Nu har vi alla tre efter tre rundor… Let Schoen cook!
Förstår verkligen inte varför Seattle tar Charbonnet när JMS finns där och ett mycket större behov av en center.
RB hade lätt kunnat vänta till runda 3

Seahawks har väl iof ligans kanske vassaste WR-trio nu
Man är med i snacket om det helt klart.
Har nog aldrig varit mer om så här vassa offensiva vapen för Seattle.
WR-trion, RB-duon i Walker/Charbonnet och fortfarande Noah Fant som TE om man lyckas få ut hans potential.

Sen gör man en bra dag 3 som städar upp från dag 2.
Både Giants och Seahawks ser ut ha gjort riktigt bra drafter.

Hur gillade du Seattle's draft? @riotvan
"When life gives you lemons..."
De verkar ha kört på samma bana som ifjol med att premiera talang över behov. Finns fortfarande hål att fylla men jag gillar att det inte blev något reach ala LJ Collier. Jag gillar Spoon och JSN men helst av allt hade jag velat ha en Quinnen Williams eller Jeffrey Simmons såklart, men så såg inte årets draft ut 🤷‍♂️ De verkar vara öppna för att försöka få tillbaka Al Woods så jag håller tummarna att de kan lösa något där som ett plåster på ptsd-såren vårat run-defense gav ifjol.

"When life gives you lemons..."
De verkar ha kört på samma bana som ifjol med att premiera talang över behov. Finns fortfarande hål att fylla men jag gillar att det inte blev något reach ala LJ Collier. Jag gillar Spoon och JSN men helst av allt hade jag velat ha en Quinnen Williams eller Jeffrey Simmons såklart, men så såg inte årets draft ut 🤷‍♂️ De verkar vara öppna för att försöka få tillbaka Al Woods så jag håller tummarna att de kan lösa något där som ett plåster på ptsd-såren vårat run-defense gav ifjol.
Taktiken funkade ifjol så man får väl köpa att det är samma igen.
Men håller med dig om run defense.
Visst att Bobby är tillbaka men han var rätt ensam att försöka stoppa run game för två år sen.

Sen vet jag inte om tanken är att spela Jamaal Adams som LB när han är tillbaka.
Men det är ju inte samma sak som något köttigt längst fram.
Tror inte Seahawks är klara ännu varken på DT eller LB.

Var precis inne och kollade Spotrac och efter den här säsongen har Danny Dimes dragit in $72M.

Låter det sjunka in.

Jag försöker fortfarande smälta att Brock Osweiler hade $41m i career earnings när han gick i pension 2019 efter att ha startat typ 30 matcher
Chase Daniel toppar väl listan med 12 år i ligan och startat 5 matcher med två vinster på dessa :cigar: Han drog in dryga 38 miljoner, det är drygt 18miljoner per vinst.

F.ö så känns det som Lions gjorde en medioker draft (business as usual)

Chase Daniel toppar väl listan med 12 år i ligan och startat 5 matcher med två vinster på dessa :cigar: Han drog in dryga 38 miljoner, det är drygt 18miljoner per vinst.

F.ö så känns det som Lions gjorde en medioker draft (business as usual)
Back up-QB måste vara det bästa jobbet någonsin 😄

Ses vi på MetLife den 2/10 boys? @galácticon @Mic1

Screenshot_20230511-174247~2.png

Bara veckor kvar till försäsongen (och mindre än två månader till säsongspremiär) är det väl dags att börja planera Fantasy draften. Jag tar för givet att förra årets deltagare kommer vara med i år igen men har vi några fler intresserade? Tänker att vi kör draften någon gång i mitten av augusti

Ska bli intressant att se vem som blir QB1. Tannehill har väl inte särskilt mycket kvar att ge och har inga garanterade pengar kvar i sitt kontrakt. Jag gissar på Malik Willis
Samma här. Samtidigt är ju frågan om D-Hop är sugen på att chansa på en orutinerad QB. Så antingen har han gett sitt OK eller så satt han utan alternativ. Tror på det första.

Någon fler än jag som försökte få tag på plåtar till Patriots - Colts i Frankfurt i november? 😅
Gick sisådär att få tag på biljetter pga trycket, men har ni någon sida ni kan rekommendera för resale? StubHub lägger på skatt/avgifter motsvarande 30-40% av biljettpriserna.

Tillbaka
Topp