Ah! TackNej, hade vi taggat DJ hade det varit $32.5m caphit rakt upp och ner. Även om $40m är högt så kommer man kunna trolla rätt rejält, strukturera om osv och få ner caphiten. Man hade bara taggat Saquon om man inte lyckats signa DJ.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ah! TackNej, hade vi taggat DJ hade det varit $32.5m caphit rakt upp och ner. Även om $40m är högt så kommer man kunna trolla rätt rejält, strukturera om osv och få ner caphiten. Man hade bara taggat Saquon om man inte lyckats signa DJ.
Hade vi taggat DJ hade Saquon troligtvis gått till Bears och fått de $15m han vill ha (taggen ger honom $10m). På det här sättet går allt nästan enligt plan. Tror man ville haft ner DJ till runt 37 kanske men i övrigt är det inte så dumt. Får vi bara 1-2 vassa WR och en vettig TE så är vi fan inte långt ifrån contenders imoAh! Tack
Gesicki in, plus att vi draftar 1 WR?Hade vi taggat DJ hade Saquon troligtvis gått till Bears och fått de $15m han vill ha (taggen ger honom $10m). På det här sättet går allt nästan enligt plan. Tror man ville haft ner DJ till runt 37 kanske men i övrigt är det inte så dumt. Får vi bara 1-2 vassa WR och en vettig TE så är vi fan inte långt ifrån contenders imo
Hade inte tackat nejGesicki in, plus att vi draftar 1 WR?
Trodde aldrig för ett år sen att jag skulle sitta och försvara Geno men här är viAha jag trodde det var 105M guaranteed - det låter mer rimligt
Han kan sköta spelet under en re-build utan att skämma ut sig själv eller laget men han är inte direkt på väg till HOF
Mvh
Ola G
Borde vi inte gjort tvärtom; taggat Dimes och förlängt Saquon?
Goatquon kommer få en fläskig förlängning under sommaren tror jag. Taggen fick han bara för att NYG ville köpa tid och skaffa lite leverage
Inte förvånad över priset men är förvånad över att någon betalar det.Vad tycker vi om DJ Moore-trejden? Känns dyr imho...
Galet pris för 1OA tycker jag. Ingen aning hur det jämförs med röd paprika… men tycker Bears kammade hem storkovanVad tycker vi om DJ Moore-trejden? Känns dyr imho...
Med Jimmy G byter de väl egentligen bara en dyrare Carr mot en billigare Carr?Garoppolo till Raiders och Rodgers till Jets verkar det som
Jo man tackar ja! Ryktas även om Jeudy för våran 2rd pickWaller för pick #100 - jag är minst sagt riktigt nöjd med det
Ja det där var otrevligt av erHörrni Giants-maffia, Seahawks plockade in Julian Love. Är han något att ha?
Det var trevligt att höraJa det där var otrevligt av er
Hörrni Giants-maffia, Seahawks plockade in Julian Love. Är han något att ha?
Noll uppskattat från min sida.Ja det där var otrevligt av er
Tar inte många veckor innan han bölar och vill trejdas till Giants eller Jets beroende på vilket lag som går bäst just då
Det hoppas jag på Tror dock att han i dagsläget passar bättre in i Ravens än hos oss. Kommer vi dessutom överens med Saquon inom kort är vår playbook spikad för ett tag framöver... Men man kanske kan få hoppas på D-hop?Tar inte många veckor innan han bölar och vill trejdas till Giants eller Jets beroende på vilket lag som går bäst just då
Med vilket cap space…?Det hoppas jag på Tror dock att han i dagsläget passar bättre in i Ravens än hos oss. Kommer vi dessutom överens med Saquon inom kort är vår playbook spikad för ett tag framöver... Men man kanske kan få hoppas på D-hop?