• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

"Spännande" free agency, jag döööööör snart
Jerry Jones I'm going all in, no stone unturned, I'm giving it all
Signs no one of interest at all😭
För övrigt anser jag att Trashkot borde ges bort till ngt CFL-lag, han är outstanding varje gång vi möter tex Öslöga FC och suger fet b*lle så fort vi möter ngt mer kvalificerat än Limhamns Griffins

Mvh
Ola G

"Spännande" free agency, jag döööööör snart
Jerry Jones I'm going all in, no stone unturned, I'm giving it all
Signs no one of interest at all😭
För övrigt anser jag att Trashkot borde ges bort till ngt CFL-lag, han är outstanding varje gång vi möter tex Öslöga FC och suger fet b*lle så fort vi möter ngt mer kvalificerat än Limhamns Griffins

Mvh
Ola G
Har Cowboys valt att inte vara med i årets FA?

Har Cowboys valt att inte vara med i årets FA?
Ha ha man kan tro det, de har signat ngn totalt doldis som de droppade tidigare i år men det är på nivån att de kunde signat mig
JJ gör massor av saker och låter mycket men i slutändan kommer laget att lyfta den dan han tar hissen ner six feet under
Mvh
Ola G

En 1-2 punch med Singletary och Dillon är inte helt värdelös men kanske dags att fixa ordentliga WR…
IMG_2460.jpeg

Så då var det bara några dagar kvar till draften! Vad hoppas ni på för ert lag?
Själv hoppas jag att Vikings inte byter bort sin framtid. (3 1rd picks och mer mot en medioker QB)

McAfee skulle ha en livestream som följer draften och som gäst ska han ha Bill Belichick, såg youtube film med dom och verkade riktigt bra. Så på fredag morgon kommer jag lyssna deras VoD är tanken )

Ska bli väldigt intressant att se hur Giants resonerar. Antingen ger man DJ en sista chans och draftar en WR eller så har man redan bestämt sig för att klippa honom och draftar en QB

Jag gissar att Giants vill trejda upp till 3e och ta Maye. Misslyckas man tar man Nabers som 6a om nu inte JJ finns kvar…

Idag avgörs närmsta 5 åren för Vikings! LET'S GO!!!!!

Ska bli väldigt intressant att se hur Giants resonerar. Antingen ger man DJ en sista chans och draftar en WR eller så har man redan bestämt sig för att klippa honom och draftar en QB
Tror att Patriots tar Maye, och att Vikings byter plats med Chargers för att få JJ. Och Harrison plockas väl av Cardinals. Vem får vi, Nabers? Odunze?

Hursomhelst är det den mest spännande draften på många år.

Tror ni att Kirk jublade i soffan där hemma? Förstår tanken men han var nog sugen på att ett vapen. Lite som i Fucking Åmål: ”Jag är hellre glad nu än om 20 år…”

Tror ni att Kirk jublade i soffan där hemma? Förstår tanken men han var nog sugen på att ett vapen. Lite som i Fucking Åmål: ”Jag är hellre glad nu än om 20 år…”
Tror helt ärligt att han är nästintill helt obrydd.
Snubben har ägt NFL i kontraktsförhandlingar hela sina karriär och har $100M garanterat med Falcons. Han skiter i Penix.

Dessutom har han vapen, London, Bijan, Pitts (Ja jag anser att Pitts i allra högsta grad är ett vapen).
Finns många lag med värre situation på skills position än Falcons.

Hade man inte tagit Penix hade man med största sannolikhet gått defense.

Tror helt ärligt att han är nästintill helt obrydd.
Snubben har ägt NFL i kontraktsförhandlingar hela sina karriär och har $100M garanterat med Falcons. Han skiter i Penix.

Dessutom har han vapen, London, Bijan, Pitts (Ja jag anser att Pitts i allra högsta grad är ett vapen).
Finns många lag med värre situation på skills position än Falcons.

Hade man inte tagit Penix hade man med största sannolikhet gått defense.
Point taken.

Fan nu lät jag så där dryg igen som jag ofta gör, sorry.

Tror dessutom jag missförstod dig.

Givetvis hade Kirk föredragit en skills spelare på antingen offense eller defense för att hjälpa laget vinna NU.
För det är förmodligen titlar han vill ha nu och inte mer pengar, det har han redan 😄

Menade bara att han förmodligen skiter i Penix och att det inte är någon QB-kontrovers a la Jordan Love-picket.

Men var nog heller inte så du menade

Fan nu lät jag så där dryg igen som jag ofta gör, sorry.

Tror dessutom jag missförstod dig.

Givetvis hade Kirk föredragit en skills spelare på antingen offense eller defense för att hjälpa laget vinna NU.
För det är förmodligen titlar han vill ha nu och inte mer pengar, det har han redan 😄

Menade bara att han förmodligen skiter i Penix och att det inte är någon QB-kontrovers a la Jordan Love-picket.

Men var nog heller inte så du menade
Haha, jag är med tjockhudad än så. Nej, att det är någon konkurrenssituation tänker jag absolut inte och det tror jag inte heller att varken Captain Kirk eller Penix gör. Tror dessutom att det kan vara jäkligt bra för framtiden men hade jag varit Kirk hade jag nog gärna sett att mitt nya lag spenderat sitt första pick på någon som hjälper mig att vinna omgående. Och särskilt också när man har ett nästintill obefintligt cap space.

Haha, jag är med tjockhudad än så. Nej, att det är någon konkurrenssituation tänker jag absolut inte och det tror jag inte heller att varken Captain Kirk eller Penix gör. Tror dessutom att det kan vara jäkligt bra för framtiden men hade jag varit Kirk hade jag nog gärna sett att mitt nya lag spenderat sitt första pick på någon som hjälper mig att vinna omgående. Och särskilt också när man har ett nästintill obefintligt cap space.
Ja själva picket i sig är helt bananas imo

Är väldigt nöjd med Vikings draft iaf. JJ och Dallas Turner känns extremt bra. Var rädd att vi skulle behöva spendera 3 1 picks för en QB men nu behöll vi dom.

Återstå att se hur det går med JJ så klart men vi har iaf inte bytt bort vår framtid om det inte skulle gå vägen.

SKOL

Tillbaka
Topp