Den yngre generationens sätt att uttrycka sig har alltid varit en vagel i ögat på den äldresHar så svårt för Burrows stilförsök. Han känns som den töntige killen i skolan som lajvade swag men egentligen var i total avsaknad av det.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den yngre generationens sätt att uttrycka sig har alltid varit en vagel i ögat på den äldresHar så svårt för Burrows stilförsök. Han känns som den töntige killen i skolan som lajvade swag men egentligen var i total avsaknad av det.
Haha! Nja, så illa är det inte ställt med mig Jag kan leva med mycket av de yngres sätt att uttrycka sig men Burrow känns inte som att han har någon som helst swag utan han känns mer utklädd.Den yngre generationens sätt att uttrycka sig har alltid varit en vagel i ögat på den äldres
Tycker Joe kan lära sig av Artemi Panarin och raka av sig allt.Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.
Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.
Det här är den jag tänker på
$99 verkar de ligga på här. Hur mycket vill du lägga? Har själv bara köpt officiella tröjor men letar man runt lite finns det ofta reor osv. Kan skicka en till dig om det är aktuelltKära vänner nu är det 9 veckor kvar till premiären! Fina matcher i EM just nu och sedan lite semester på det - håller abstinensen borta sen är det äntligen dags!
Har en fråga, vill köpa en Vikings tröja men officiella är sjukt dyra typ 2k och dessutom verkar de nya modellerna vara sämre kvalitet än vad de var för typ 10 år sedan? Så jag är öppen för alternativ. Vart har ni köpt era?
Det är en intressant lösning! När kommer du till Sverige nästa gång?$99 verkar de ligga på här. Hur mycket vill du lägga? Har själv bara köpt officiella tröjor men letar man runt lite finns det ofta reor osv. Kan skicka en till dig om det är aktuellt
Var i Sverige för tre veckor sen så nu blir det inte på ett tag, du skulle sagt till lite tidigareDet är en intressant lösning! När kommer du till Sverige nästa gång?
På NFLs Europa sida kostar de billigaste 132 euro plus frakt på ca 15 till så 99 är betydligt bättre pris. Vilken sida kollar du på?
Sen finns den här också, ingen aning om passform eller kvalitet men den kommer direkt från NFL (skickas av amazon) och kostar $49 men det är ingen officiell NiketröjaDet är en intressant lösning! När kommer du till Sverige nästa gång?
På NFLs Europa sida kostar de billigaste 132 euro plus frakt på ca 15 till så 99 är betydligt bättre pris. Vilken sida kollar du på?
Den första du länka till är bra deal! Men som du säger så med moms och frakt så landar vi ganska exakt på vad eu nfl shoppen ligger på, synd att jag missa dig med några veckor
Den andra du skicka är riktigt intressant, hittar inte den själv kan du skicka länk?
Nya säsongen kommer först 2/7 men börjar med NY Giants! Kan spela in på VHS och posta till dig!Det sprutar ju ut Hard Knocks - vad är det som händer?! Oavsett, är det ngn som vet hur man kan se det? Det sänds ju på Max men det går ju inte att se i Sverige. Är det VPN som gäller då?
Gör du det köper jag en VHS-spelare!Nya säsongen kommer först 2/7 men börjar med NY Giants! Kan spela in på VHS och posta till dig!
Länken funkar inte för mig, tror inte att det går att beställa den från Sverige kanske pga någon sorts rättighetsgrej typ att ett annat företag äger rättigheterna för europeiska marknaden
$59 står det att den kostar nu men Hockenson kostar fortfarande $49
Så slut avundsjuk. Går ju inte att lösa här hemma?Nu kör vi!
Det är faktiskt ganska sjukt. Har typ alla streaming tjänster men går ändå inte att se. Behöver alltså VPN för att ställa in på us eller pirata?
Svårt att riktigt bedöma redan efter en träningsmatch. Men tydligt är att det är svårt att bedöma om någon tjuvstartar någon hundradel innan bollen är mottagen. Vilket ger ett klar fördel.Vad tycker vi om ’dynamic kick-off’? Precis som med nya onside kick regeln så blir det ju svårare att fejka osv men verkar ge kick returnerna lite mera utrymme. Onside kick regeln är dock värdelös imo