• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Mic1

Rolex
2-Faktor
Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.

Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.

Det här är den jag tänker på

GNt9_3qWgAAeL4c.jpeg
GOEbvM5XUAAvf67.jpeg
Tycker Joe kan lära sig av Artemi Panarin och raka av sig allt.
 

galácticon

Patek
2-Faktor
2 år med $19M om året för CMC - blir spännande att se om det är en engångshändelse eller om RBs blir lite mer aktade framöver. Gissar på det första.
 

Spanjoren

Omega
2-Faktor
Förstår inte riktigt det här. Ja mycket för RB just nu men finns ändå otroligt många mediokra WRs som tjänar betydligt bättre än cmc och som ändå inte kommer bidra med 10% av vad cmc kommer att göra. Fan han hade 35 reciving yards per match bättre än de många wr2 😅

Min poäng är helt enkelt att han är viktigare och mer bidragande till sitt lag än de allra flesta WR1 och framförallt WR2 som även de ligger högre i lön.
 

Ola G

Cartier
CMC är lite av en multitool, springa, fånga och blocka - han är bra på allt
Jag hade gärna tagit honom men vi ska ju tydligen sats på kollektivet av running backs och inte ta in ngt vasst alls ?!
WTF
 
Topp