• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om amerikansk fotboll

Hade väl fungerat skapligt med vita byxor, men då är det väl inte throwback längre.

Vad tycker vi om Joe Burrows nya aura?
Sett sjukt många jämförelser med Star Wars och Anakin Skywalker som jag inte alls köper.

Det här är den jag tänker på

GNt9_3qWgAAeL4c.jpeg
GOEbvM5XUAAvf67.jpeg
Tycker Joe kan lära sig av Artemi Panarin och raka av sig allt.

2 år med $19M om året för CMC - blir spännande att se om det är en engångshändelse eller om RBs blir lite mer aktade framöver. Gissar på det första.

Förstår inte riktigt det här. Ja mycket för RB just nu men finns ändå otroligt många mediokra WRs som tjänar betydligt bättre än cmc och som ändå inte kommer bidra med 10% av vad cmc kommer att göra. Fan han hade 35 reciving yards per match bättre än de många wr2 😅

Min poäng är helt enkelt att han är viktigare och mer bidragande till sitt lag än de allra flesta WR1 och framförallt WR2 som även de ligger högre i lön.

CMC är lite av en multitool, springa, fånga och blocka - han är bra på allt
Jag hade gärna tagit honom men vi ska ju tydligen sats på kollektivet av running backs och inte ta in ngt vasst alls ?!
WTF

Kära vänner nu är det 9 veckor kvar till premiären! Fina matcher i EM just nu och sedan lite semester på det - håller abstinensen borta sen är det äntligen dags!

Har en fråga, vill köpa en Vikings tröja men officiella är sjukt dyra typ 2k och dessutom verkar de nya modellerna vara sämre kvalitet än vad de var för typ 10 år sedan? Så jag är öppen för alternativ. Vart har ni köpt era?

Kära vänner nu är det 9 veckor kvar till premiären! Fina matcher i EM just nu och sedan lite semester på det - håller abstinensen borta sen är det äntligen dags!

Har en fråga, vill köpa en Vikings tröja men officiella är sjukt dyra typ 2k och dessutom verkar de nya modellerna vara sämre kvalitet än vad de var för typ 10 år sedan? Så jag är öppen för alternativ. Vart har ni köpt era?
$99 verkar de ligga på här. Hur mycket vill du lägga? Har själv bara köpt officiella tröjor men letar man runt lite finns det ofta reor osv. Kan skicka en till dig om det är aktuellt

$99 verkar de ligga på här. Hur mycket vill du lägga? Har själv bara köpt officiella tröjor men letar man runt lite finns det ofta reor osv. Kan skicka en till dig om det är aktuellt
Det är en intressant lösning! När kommer du till Sverige nästa gång?

På NFLs Europa sida kostar de billigaste 132 euro plus frakt på ca 15 till så 99 är betydligt bättre pris. Vilken sida kollar du på?

På NFLs Europa sida kostar de billigaste 132 euro plus frakt på ca 15 till så 99 är betydligt bättre pris. Vilken sida kollar du på?
Var i Sverige för tre veckor sen så nu blir det inte på ett tag, du skulle sagt till lite tidigare 😁

Ink frakt till Sverige och lokal moms borde denna gå på ca $130. Från NFL shoppen.

Edit: ska kolla men jag tror jag har ett gäng rabattkoder från Fanatics någonstans så kanske jag kan få ner priset ytterligare $20-30
IMG_3872.jpeg

Senast ändrad:

Sen finns den här också, ingen aning om passform eller kvalitet men den kommer direkt från NFL (skickas av amazon) och kostar $49 men det är ingen officiell Niketröja
IMG_3873.jpeg

Den första du länka till är bra deal! Men som du säger så med moms och frakt så landar vi ganska exakt på vad eu nfl shoppen ligger på, synd att jag missa dig med några veckor 😅

Den andra du skicka är riktigt intressant, hittar inte den själv kan du skicka länk?

Det sprutar ju ut Hard Knocks - vad är det som händer?! Oavsett, är det ngn som vet hur man kan se det? Det sänds ju på Max men det går ju inte att se i Sverige. Är det VPN som gäller då?

Den första du länka till är bra deal! Men som du säger så med moms och frakt så landar vi ganska exakt på vad eu nfl shoppen ligger på, synd att jag missa dig med några veckor 😅

Den andra du skicka är riktigt intressant, hittar inte den själv kan du skicka länk?

$59 står det att den kostar nu men Hockenson kostar fortfarande $49🤔

Det är faktiskt ganska sjukt. Har typ alla streaming tjänster men går ändå inte att se. Behöver alltså VPN för att ställa in på us eller pirata?

Bra betalt för vad iaf jag uppfattar som en kompentent men en bra bit ifrån topp-qb, som dessutom absolut inte står kvar passar och tar smällen utan snarare passar för tidigt och missar målet eller kastar en interception - allt för att inte ta stryk
Gillar GB men tror att detta var lite väl generöst
MVh
Ola G

Vad tycker vi om ’dynamic kick-off’? Precis som med nya onside kick regeln så blir det ju svårare att fejka osv men verkar ge kick returnerna lite mera utrymme. Onside kick regeln är dock värdelös imo

Vad tycker vi om ’dynamic kick-off’? Precis som med nya onside kick regeln så blir det ju svårare att fejka osv men verkar ge kick returnerna lite mera utrymme. Onside kick regeln är dock värdelös imo
Svårt att riktigt bedöma redan efter en träningsmatch. Men tydligt är att det är svårt att bedöma om någon tjuvstartar någon hundradel innan bollen är mottagen. Vilket ger ett klar fördel.

Sökes: ägare till användarnamnet ’Olindskog’ på Sleeper som ansökt om att deltaga i KS Fantasy League. Vänligen PMa mig här eller i Sleeper, har försökt nå dig

Tillbaka
Topp