neltz
Basic
Okej tack! Vad är prisbilden på den ish? Kan ingenting om borealis41,5 x 47, 20mm lugg. typ 12mm på höjden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Okej tack! Vad är prisbilden på den ish? Kan ingenting om borealis41,5 x 47, 20mm lugg. typ 12mm på höjden
Japp siktet är inställt på den ultimata GADAn som jag tror mig ha funnit, en bit kvar dock men har verkligen ingen stressDet är alltid jobbigt att göra sig av med klockor.Har du redan bestämt vad nästa blir?
![]()
Kul, alltid trevligt att ha ett mål att jobba mot.Japp siktet är inställt på den ultimata GADAn som jag tror mig ha funnit, en bit kvar dock men har verkligen ingen stress![]()
Stämmer det!Är det CNS? Ser jäkligt bra ut!![]()
Rätt färg på vattnet men tycker klockan ser väldigt ljus ut...Patineringen går sin gilla gång...
![]()
Det får du fråga nästa ägare om som bara råkade vara en trådkändisOkej tack! Vad är prisbilden på den ish? Kan ingenting om borealis![]()
Rätt färg på vattnet men tycker klockan ser väldigt ljus ut...![]()
Övertygad om att det blir kanoon.Håller med om det. Rörde om lite i vattnet och då lossnade "grumlet" och färgade vattnet.
Kommer nog bli bra med lite tålamod att låta den ligga ett tag.
Just det man inte har mycket av när man får en ny klocka![]()
Den flög iväg snabbt!Det får du fråga nästa ägare om som bara råkade vara en trådkändis![]()
Ska också köpa ett sånt, ser jäkligt fint ut!Stämmer det!
Blev ju schysst på allihopa men länken var helt klart bäst!![]()
![]()
Sjukt att vissa klockor slukar alla band. Andra klockor sliter man håret av sig för att hitta ett perfekt band/länk till!?![]()
Ska också köpa ett sånt, ser jäkligt fint ut!![]()
![]()
![]()
Sjukt att vissa klockor slukar alla band. Andra klockor sliter man håret av sig för att hitta ett perfekt band/länk till!?![]()
Hur ser justeringen ut? Går det att få en bild på det?Ja, det var rätt nice. Använder inte NATO vanligtvis men den här kändes snäppet roligare. Lite svår att ställa in. Ska fippla lite mer med den.
Trevlig klocka! Jag håller med tidigare kommentarer här. Helt klart bäst på länk! Väldigt snyggt. (Men så gillar jag länkar också)![]()
![]()
Hur ser justeringen ut? Går det att få en bild på det?![]()
Ja riktigt Dirk Diggler-porrigt! (Ni som inte vet får googla ). Grym klocka hur som!Japp tycker den ser ut att trivas på alla band!
Måste ändå hålla med ovanstående om att jubileet var porrigast.
Men ombyte förnöjer![]()
Ingen stress, är mest nyfiken.Fixar det imorgon. Bandet ligger i samma rum sovande småttingar.![]()
Ja riktigt Dirk Diggler-porrigt! (Ni som inte vet får googla ). Grym klocka hur som!
Slänger in min HKED Seagull som fått lite användning efter att ha fått ett nytt band.
![]()
Skulle köpt den vanliga 1963 från början, för något år sen, men fastnade för den där istället. Tycker de är jävligt prisvärda även om jag tror det blivit lite inflation i priset sen jag köpte. Då fanns å andra sidan ingen hemsida heller.Snygg! Kul version![]()
Blev min BP-moddade 1545:a idag, var ett tag sen den fick vara med.
![]()
Ja, jag tycker att den är lite platt med originalvisarna, roligare med något som bryter av och mycket med Squale. Väldigt nöjd!Mycket bra! Blev en mycket roligare klocka med de visarna. Lyckat projekt!![]()