Björn Boett
Guld
4k så är den din! Bjur på frakt
Hade jag inte köpt en Borealis Navale i förrgår så hade det varit intressant på riktigt. Har (nog) köpstopp. Men det är fin...
![Arghh :arghh: :arghh:](/styles/baisik/xenforo/smilies/arghh.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
4k så är den din! Bjur på frakt
Ja mina vänner nu kan jag inte bestämma mig.
Väljer mellan dessa 2 det lutar åt den blå men ändå sugen på pepsi.
Vad tycker ni?
![]()
![]()
Hade svarat exakt så här. Saknar f.n. en pepsi i samlingen och funderar starkt på just CW pga. alla lovord i denna tråd, även om jag ogillar namnet kl 9. Högaffeln är heller ingen favorit. Får fundera lite under ledigheten.Grymt fina båda två men jag hade valt pepsin (men det är ju baserat på min samling)
Ja Pepsin är bra fin.
Men även den blå samt 2 olika stil
Är ej i behov av GMT med gillar designen.
Ja det är inte lätt får dra lott kanske.![]()
Låter farligt detta. Man kanske inte ska ge sig på att prova CWDet gör ingen skillnad vem du väljer köpa först.
Du kommer köpa den andra efter max en månad eller två.
Så funkar det med CW
Har faktiskt ingen annan klocka som sitter så skönt på handleden. Det är nog det bästa med den.Hade jag inte köpt en Borealis Navale i förrgår så hade det varit intressant på riktigt. Har (nog) köpstopp. Men det är fin...![]()
Vilken tur du har! De nya klockorna har loggan strax under 12Hade köpt en om den var vid tolv. Seriöst. Kanske lite för mycket gnällande från min sida där men jag vägrar.
Riktigt bra klockor förövrigt.
Glömde nämna att jag dessutom inte vill ha den loggan, den ser billig ut. Men deras emblem tar jag gärna som applicerad på urtavlan kl. 12. Då hade det blivit ett köp.Vilken tur du har! De nya klockorna har loggan strax under 12![]()
En sån där villhöver jag nån gång. Höstig bild, nu är det kallt!Man kan inte vara ledsen med den här på armen.
![]()
Det förstår jag, den är sjukt bra!En sån där villhöver jag nån gång. Höstig bild, nu är det kallt!
Yes det är jag, hade nog inte tänkt på det om jag själv inte tog morgon löppet / promenad där!Så är det. Skarpt spanat. Själv från Alinge Texas?
Namnet klingar som random manlig porrskådis från eran 'Boogie nights'![]()
Raka vägen ner i fördärvet! Fru MaBr ska snart beställa sin tredje micro-klocka så hon är körd...Jag tänkte beställa på nato eller läder för det lär snabbt bytas ut.
Ja, jag tycker att den är riktigt cool i stål! Speciellt när tavlan också är gjord i samma material.
Är den en dålig sak menar du?![]()
Jamen fy fasen vad jädra dåligt hommage kopia hallå...Clemens Helberg fortsätter med sina galna upptåg. Nu med Mokume Gane material, alltså blandning stål/brons. Me likey
![]()
![]()
är intresserad, gick ur konversationen förut efter tråkig ton och tråkigt beteende.Om ngn nu har missat, hojta till isf, vi har en egen LE klocka på gång med Squale, blir nog bara 50 ex, vid intresse, svara , så får ni mer info via PM
Mycket tjusigt
Eller hur haha...till skillnad från den där så går ju faktiskt Helberg att ha på armen, 70mm plus vs Helberg 50 nånting på längden. Sen vettefan om den där Rållen ens finns, men det kanske nån annan kan svara påJamen fy fasen vad jädra dåligt hommage kopia hallå...
![]()
Visst är den bra?Imponerad, men det är man alltid första timmarnaSka se om jag kan få på mitt sailcloth direkt
![]()
Svårt att ogilla denVisst är den bra?![]()
Fixat...Ä
är intresserad, gick ur konversationen förut efter tråkig ton och tråkigt beteende.
Men är gärna med på klockan
Snygg på flatliner bandet
Spännande att se vad ni kommit fram till.Fixat...
Nja du ska se hela ?Spännande att se vad ni kommit fram till.
Antar att jag får vänta tills någon skriver något innan jag ser konversationen