• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ja mina vänner nu kan jag inte bestämma mig.
Väljer mellan dessa 2 det lutar åt den blå men ändå sugen på pepsi.
Vad tycker ni?
186A90AD-E50C-4EF9-86A9-B20DE748B77C.jpeg
EEAF322B-8C7D-47CF-95B8-F5830164180D.jpeg

Grymt fina båda två men jag hade valt pepsin (men det är ju baserat på min samling)
Hade svarat exakt så här. Saknar f.n. en pepsi i samlingen och funderar starkt på just CW pga. alla lovord i denna tråd, även om jag ogillar namnet kl 9. Högaffeln är heller ingen favorit. Får fundera lite under ledigheten.
Ja Pepsin är bra fin.
Men även den blå samt 2 olika stil

Är ej i behov av GMT med gillar designen.
Ja det är inte lätt får dra lott kanske. :)

Det gör ingen skillnad vem du väljer köpa först.
Du kommer köpa den andra efter max en månad eller två.
Så funkar det med CW
Låter farligt detta. Man kanske inte ska ge sig på att prova CW :confused:

Namnet klingar som random manlig porrskådis från eran 'Boogie nights' :oldman:

Raka vägen ner i fördärvet! Fru MaBr ska snart beställa sin tredje micro-klocka så hon är körd... :p Jag tänkte beställa på nato eller läder för det lär snabbt bytas ut.

Ja, jag tycker att den är riktigt cool i stål! Speciellt när tavlan också är gjord i samma material. :)

Är den en dålig sak menar du? :D

Räcker väl iof att vara holländare för att uppfylla det kravet dem heter ju alla typ Piter van der Stock eller Cornelius Humperdaam :D

Tillbaka
Topp