• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

I Brighton på en liten weekend. Alltid velat besöka södra England. Imorgon blir det fotboll också, Brighton - Burnley. Just nu sitter jag med en pint, vid piren och vattnet, bara njuter i solen, min nya Scuba dude fick följa med :)

Önskar alla vänner i tråden i fin helg! :)

upload_2019-9-13_12-50-3.jpeg
Härligt! Ser nästan ut som det är badväder också?

Senast ändrad:
I Brighton på en liten weekend. Alltid velat besöka södra England. Imorgon blir det fotboll också, Brighton - Burnley. Just nu sitter jag med en pint, vid piren och vattnet, bara njuter i solen, min nya Scuba dude fick följa med :)

Tack detsamma ser ut som att du har det jäävligt bra!:)
Vad är det för länk du satt på eller är det orginal?

Cool klocka såklart, men skjortan ser ju fantastisk ut, det lilla man ser!

Tack så mycket, har det verkligen superfint :) Det är orginal faktiskt! Den rycker
av något hårstrå från armen ibland, men utöver det är den härligt rasslig och jag gillar den skarpt ;)
Fan vart lite förvånad ändå den såg riktigt bra ut, men kanske inte känns lika bra ;).. beställde ett mesh till min i samma veva men de e också ett vostoc så man får väl se hur den känns :D

Skumt, ni är båda med på deltagarlistan. Finns ingen färdig "riktig" bild att titta på än, men specsen är färdiga. Överlämnar ytterligare kommentarer till våra ärade ansvariga :) Kommer annars nog upp här i tråden för dem som vill vara med när alla detaljer är färdiga. @gdae @Watchie @MaBr
Jag är också väldigt intresserad. Har inte blivit tillagd så om det går att ordna vore det super!

Ja varför inte, nytt jubilee till Hamilton också när jag ändå är på gång :D. Jubilee är nog bland det bekvämaste man kan ha och att det är ganska snyggt gör ju inte det hela sämre :).
Vad säger ni, flyger det?
Bjussar på en bonusbild med en trippel i jubilee längst ner av ren fredagslycka :D
PSX_20190913_173852.jpg
PSX_20190913_172311.jpg
PSX_20190913_175155.jpg

Tillbaka
Topp