Haha, bra där! Hörde dessvärre att Ballast Point inte går så bra nu, Corona (som köpte dom) verkar inte riktigt sköta det där så braYou sir are absolutely right! Skål!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haha, bra där! Hörde dessvärre att Ballast Point inte går så bra nu, Corona (som köpte dom) verkar inte riktigt sköta det där så braYou sir are absolutely right! Skål!
Hörde det också, får hoppas att de kommer på fötter snart igen. Går de i konken så får jag köpa det och flytta till USA, det måste leva vidare!Haha, bra där! Hörde dessvärre att Ballast Point inte går så bra nu, Corona (som köpte dom) verkar inte riktigt sköta det där så bra
Känner igen den. Ser trevlig ut. Kan det vara en hommage på General?Nytt mikromärke? Svårt att avläsa tid
Japp! HahaKänner igen den. Ser trevlig ut. Kan det vara en hommage på General?
Men det var väl själva fan då.... Skål för en bra dag!Trevlig kväll då gott folk
Edit: Och skål till @MaBr som också med största sannolikhet dricker en bra öl, ur glas
Bästa fredagsklockan!Fredag! Vännerna har anlänt till årets (förmodligen) sista grillkväll.
Den här rackaren hittade jag omgående. Micro-USB till platt-avlång-applekontakt.Tack tack, jag tror dessvärre Golfströmmen går i fel riktning för denna försändelse.
Skål och grattis till nyförvärvet!Men det väl själva fan då.... Skål för en bra dag!
..du tänker på glaset?Skål och grattis till nyförvärvet!
Oj, vet tyvärr inte faktiskt då denna är köpt här på forumet!Mycket snygg klocka! Kollat lite på den, vill man ha med eller utan Hamtuns "hardening treatment"?
Kanske lika bra att jag får lägga band på mig, även om jag denna gång inte hade något val. Jag intalade mig själv att ha några månaders uppehåll från KS när vi sparade ihop till renovering av tvättstuga och ett badrum. Nu känns det som man börjar halka in i gamla banor igen.Den är riktigt fin, gillas skarpt! Nästa gång hinner du före
Haha exakt, enbart glaset jag syftar på!..du tänker på glaset?
haha tack, den är grym
Ja, tack!Mumsigt värre . Nu med smidigare lås också.
Vill man ha den eller?
(lånade bilder)
Ja jävlar! Jag vill haaaa!Mumsigt värre . Nu med smidigare lås också.
Vill man ha den eller?
(lånade bilder)
Läste det där som Morran.. "vill haaa-aa"Ja jävlar! Jag vill haaaa!
Hahahahahah! *Tänder en gigg*Läste det där som Morran.. "vill haaa-aa"
Diggar förklädet där. Mycket proffsig grillookFredag! Vännerna har anlänt till årets (förmodligen) sista grillkväll.
Denna finns nu åter i lager på timex site. Beställde precis från GB.Årets sista sommardag av allt att döma firar vi med Timex Q Reissue, trevlig söndag på er allihop
Sarb033an på jubilee får du släppa åt mitt hållJa varför inte, nytt jubilee till Hamilton också när jag ändå är på gång . Jubilee är nog bland det bekvämaste man kan ha och att det är ganska snyggt gör ju inte det hela sämre .
Vad säger ni, flyger det?
Bjussar på en bonusbild med en trippel i jubilee längst ner av ren fredagslycka
Ska ha det i åtanke, man vet aldrig...Sarb033an på jubilee får du släppa åt mitt håll
Nej för fan, absolut inte galen. Variation är bra för själen.Ska ha det i åtanke, man vet aldrig...
Har faktiskt tre möjliga ombyten till den .
Är man galen eller?