Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fan vart lite förvånad ändå den såg riktigt bra ut, men kanske inte känns lika bra.. beställde ett mesh till min i samma veva men de e också ett vostoc så man får väl se hur den känns
![]()
Tror man får spänna det tajt så ska det nog gå braJa, eller hur, känner lika! Allting är relativtAh, förstår, blir spännande att höra ett utlåtande
![]()
Den är ju så grymt steekigKör lite affordable TT idag!
![]()
Så snygg, den säljer du till mig sedan, rasslig o så hoppas jag...Kör lite affordable TT idag!
![]()
Bor du i Norge ?Möjligens snart til salu
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha så coola!Joker-serien är min absoluta favvo, hade valt en sådan över en Rålex alla dagar i veckan
![]()
![]()
![]()
Jepp, väldigt rasslig precis som det ska vara på en 80-talare!Så snygg, den säljer du till mig sedan, rasslig o så hoppas jag...
Tycker jag medHaha så coola!![]()
All kudos till dig för att du iaf testar. Jag tycker fler borde följa ditt exempel för en mer nyanserad bild på saker o ting.Möjligens snart til salu
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaargh, jag blir ju sjukt sugen det är ju Kermit jag sneglat på... men den är 42mm va? Känns lite överkill med LE och Grovanan som är snarlikaMöjligens snart til salu
![]()
![]()
![]()
![]()
Lägg till Jaquet Droz till listan.Tycker jag medSynd bara att de är så fasligt dyra, har för mig att de låg en bra bit söder om 100k när den första kom. Nu får man betala norr om 150k, även beggat. Han har gjort två nya modeller i brons och och en i 18k. 18k varianten heter, håll i er nu, Joker AUTOMATON. Frågan är vem som stämmer vem först, Jamiroquai, Aurum eller Chaykin
Alla modeller är tyvärr 42mm dock så de är lite stora tyvärr.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Där ser man. Tycker att dem passar min personlighet ganska bra, dem är ju ganska freakyLägg till Jaquet Droz till listan.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Jaquet-Droz_automata
OT så är Chaykin klockorna vansinnigt läckra, min farmors far hette också Konstantin![]()
Den er 39, så helt perfekt storlekAaaargh, jag blir ju sjukt sugen det är ju Kermit jag sneglat på... men den är 42mm va? Känns lite överkill med LE och Grovanan som är snarlika![]()
Hahah sjukt vilken prislapp ändå men smaken är ju som baken som man brukar sägaTycker jag medSynd bara att de är så fasligt dyra, har för mig att de låg en bra bit söder om 100k när den första kom. Nu får man betala norr om 150k, även beggat. Han har gjort två nya modeller i brons och och en i 18k. 18k varianten heter, håll i er nu, Joker AUTOMATON. Frågan är vem som stämmer vem först, Jamiroquai, Aurum eller Chaykin
Alla modeller är tyvärr 42mm dock så de är lite stora tyvärr.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Den er 39, så helt perfekt storlek![]()
Prislappen är väl inte helt galen även om den är saftig... men prisökningen får nog t.o.m. Rolex att bli avundsjukaHahah sjukt vilken prislapp ändå men smaken är ju som baken som man brukar sägaHelt klart coola och man lär ju aldrig riskera att vara en i mängden med en joker runt handleden
![]()
Jag gillar inte prisökningen, därför hoppade jag hit. Men det vet du juPrislappen är väl inte helt galen även om den är saftig... men prisökningen får nog t.o.m. Rolex att bli avundsjuka![]()
Men om du verkligen lägger manken till och ser det som ett 6-7 års projekt att spara till den ?Prislappen är väl inte helt galen även om den är saftig... men prisökningen får nog t.o.m. Rolex att bli avundsjuka![]()
Skulle jag verkligen lägga manken till tror jag nog att jag skulle kunna ro hem en nu ifall jag sålde alla mina 34klockor... ett jävla projekt dockMen om du verkligen lägger manken till och ser det som ett 6-7 års projekt att spara till den ?
Bara en tanke, man lever bara en gång.
Du ser, allt behöver ju inte ske över natten heller. Men nu lägger jag mig i ditt liv lite väl mkt.Skulle jag verkligen lägga manken till tror jag nog att jag skulle kunna ro hem en nu ifall jag sålde alla mina 34klockor... ett jävla projekt dock![]()
Din visdom är alltid välkommenDu ser, allt behöver ju inte ske över natten heller. Men nu lägger jag mig i ditt liv lite väl mkt.
Visdom haha, jag är en certifierad galenpannaDin visdom är alltid välkommen![]()
Limiterade i sinnes eller?Prislappen är väl inte helt galen även om den är saftig... men prisökningen får nog t.o.m. Rolex att bli avundsjuka![]()
Jo, inte många klockor av varje modell. Dem i brons verkar vara tio exemplar av varje som skall säljasLimiterade i sinnes eller?![]()
Om du har en komplett aqualand alt nån billig field watch kan jag hjälpa digSkulle jag verkligen lägga manken till tror jag nog att jag skulle kunna ro hem en nu ifall jag sålde alla mina 34klockor... ett jävla projekt dock![]()
Då kan man ju verkligen förstå en värdeökning ändåJo, inte många klockor av varje modell. Dem i brons verkar vara tio exemplar av varje som skall säljas