Regnar idag, då passar det bra med en Scubadude
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Vad är det där för märke?
TagenJepp, väldigt rasslig precis som det ska vara på en 80-talare!
Edit: Har nog snart en likadan till salu...
Inget är så bekvämt som en lagom rasslig jubileelänk . Mumma.Jepp, väldigt rasslig precis som det ska vara på en 80-talare!
Edit: Har nog snart en likadan till salu...
Ruskigt shysst den där tavlan!
Regnar idag, då passar det bra med en Scubadude
Horloscaphe - franskt märke, verkar slutsåld nu men ska tydligen komma en limiterad 1000m-version som är vätskefylld.Riktigt fin! Vad är det där för märke?
Om det är den som heter NC001 verkar den finnas i lager...Horloscaphe - franskt märke, verkar slutsåld nu men ska tydligen komma en limiterad 1000m-version som är vätskefylld.
https://www.horloscaphe-watches-paris.com/
https://www.instagram.com/horloscaphe.watches/
Bättre än bra. Jag får ångest. Ta bort den .Yema fick följa med idag. Den är riktigt bra.
Haha. Jag har använt med nya Tourby nästan oavbrutet sen jag fick den och har nog inte använt Yeman på 2-3 veckor. Glömde nästan av hur mycket jag gillar den.Bättre än bra. Jag får ångest. Ta bort den .
Ja, lite väl högt. Kör hellre på Maens senaste som jag nu backar med safir och länkOm 6 dagar tar Yema emot beställningar på sin nya Speedgraf. Ser trevlig ut tycker jag, men 1499 Euro känns i mina ögon som ett lite väl högt pris. Den säljer säkert ändå, men det känns som att Yema är på väg uppåt i prisstegen?
Nu kör vi bröllop! (Inte mitt.) Självklart kör vi Micro med Smiths Everest.
Stiligt!Nu kör vi bröllop! (Inte mitt.) Självklart kör vi Micro med Smiths Everest.
Nu kör vi bröllop! (Inte mitt.) Självklart kör vi Micro med Smiths Everest.
Tjusigt men du har glömt att raka dejNu kör vi bröllop! (Inte mitt.) Självklart kör vi Micro med Smiths Everest.
Kul. Den får jag kolla upp.Ja, lite väl högt. Kör hellre på Maens senaste som jag nu backar med safir och länk
Jag har några kronografer och jag använder funktionen. Oftast när jag lagar mat.Många gillar kronografer tycks det, men använder ni nånsin funktionen? Själv tycker jag det ofta är svårläst så tidtagning sker oftast med annat. Och de extra visarna kladdar med tavlan....
Men jag är kanske i minoritet här?
Jag är lite periodare när det gäller alla slags komplikationer. Just nu sticker det till och med i ögat när jag ser datum, knäppt kanske. Nä, kronograferna jag haft har jag mest lekt med när jag varit uttråkad men inte haft någon som helst användning av dessa egentligenMånga gillar kronografer tycks det, men använder ni nånsin funktionen? Själv tycker jag det ofta är svårläst så tidtagning sker oftast med annat. Och de extra visarna kladdar med tavlan....
Men jag är kanske i minoritet här?
äsch tredagars-stubb är modernt nuförtidenTjusigt men du har glömt att raka dej