• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_7001.JPG

Regnar idag, då passar det bra med en Scubadude :)

Om 6 dagar tar Yema emot beställningar på sin nya Speedgraf. Ser trevlig ut tycker jag, men 1499 Euro känns i mina ögon som ett lite väl högt pris. Den säljer säkert ändå, men det känns som att Yema är på väg uppåt i prisstegen?
E9FD11DA-6814-4BBE-A701-23494C7193A0.jpeg
Ja, lite väl högt. Kör hellre på Maens senaste som jag nu backar med safir och länk :)

Många gillar kronografer tycks det, men använder ni nånsin funktionen? Själv tycker jag det ofta är svårläst så tidtagning sker oftast med annat. Och de extra visarna kladdar med tavlan....

Men jag är kanske i minoritet här? :)
Jag är lite periodare när det gäller alla slags komplikationer. Just nu sticker det till och med i ögat när jag ser datum, knäppt kanske. Nä, kronograferna jag haft har jag mest lekt med när jag varit uttråkad men inte haft någon som helst användning av dessa egentligen

Tillbaka
Topp