Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snygg klocka, bra matchat också! Blir dock lite ledsen att man börjar se så mycket stickade tröjor, hade gärna haft sommar året omDags att gå hem, glad att åter ha min 500 på armen! Det är ändå en riktigt förtjusande klocka.
![]()
Kör tisha (stavas det så?) så länge som möjligt, gäller att frysa in hösten!Riktigt snygg klocka, bra matchat också! Blir dock lite ledsen att man börjar se så mycket stickade tröjor, hade gärna haft sommar året om![]()
Ni har väl sett torpederna? ”Det gäller att frysa in vintern och svettas in sommaren”Kör tisha (stavas det så?) så länge som möjligt, gäller att frysa in hösten!
Obs! Faktiskt på allvar!
Man behöver ju inte frysa hela tiden för att få igång de bruna fettcellerna! Jag brukar ta ett dopp då och då under veckornaKör tisha (stavas det så?) så länge som möjligt, gäller att frysa in hösten!
Obs! Faktiskt på allvar!
Precis, men hade ju bara stört ihjäl sig även om det egentligen inte är så farligt. Om sanningen ska fram har jag aldrig lagt speciellt mycket vikt vid gångavvikelser innan då man som bekant byter klocka som kalsonger i våran lilla värld![]()
Var stenhård med mig själv i höstas, har aldrig mått så bra nån vinter förut!Man behöver ju inte frysa hela tiden för att få igång de bruna fettcellerna! Jag brukar ta ett dopp då och då under veckorna![]()
Nytt in och mer affordable än såhär blir det knappt!
What's in the booox!?
![]()
Snyggt inplastad med gladpack!
![]()
Tadaaa! Vostok Komandirskie 020741.
![]()
Jäklar vilken cool tavla och vilket härligt glas. Coolt med plastglas och vridringsinlägg i plast. Mina favoriter!
![]()
![]()
![]()
![]()
Baksidan går inte av för hackor heller. Klassiskt tvådelad bakboett såklart.
![]()
Måste säga att även om det är raka ändlänkar så känns länken oväntat kvalitativ. Tror nog att det blir gummi men den känns riktigt bra!![]()
Svårt att värja sig från något som, priset till trots, är så bra och riktigt snygg också!Nytt in och mer affordable än såhär blir det knappt!
What's in the booox!?
![]()
![]()
![]()
Jäklar vilken cool tavla och vilket härligt glas. Coolt med plastglas och vridringsinlägg i plast. Mina favoriter!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Måste säga att även om det är raka ändlänkar så känns länken oväntat kvalitativ. Tror nog att det blir gummi men den känns riktigt bra!![]()
Själv har jag alltid min Hamilton khaki när jag rostar paprika. Kan gå hett till och näst intill bli lite våldsamt (tänk Björn Hellberg)![]()
Rostat Rea-paprika, vad brukar ni ha på armen då? Jag kör finklädd Yema
Jäklar vilken feting. Stort grattisNytt in och mer affordable än såhär blir det knappt!
What's in the booox!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jäklar så fin tavla och bezel! Bra handlatNytt in och mer affordable än såhär blir det knappt!
What's in the booox!?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Kämpa!Wotd. På västkusten, rejält förkyld, stormat i helgen. Blir värre då vi måste lämna detta paradis imorgon.
![]()
![]()
Min första Vostok och jag är väldigt imponerad. Sjukt prisvärd.Mycket fin! Grattis @MaBr! Borde kanske ta och skaffa också. Hade Zizzou tidigare, men sålde.
Tack! Finishen på boetten är ju enkel men ändå riktigt bra gjord. Samma sak gäller tavlan med applicerade index och jäkligt snygg text!Svårt att värja sig från något som, priset till trots, är så bra och riktigt snygg också!
Grattis!
Tack så mycket!Jäklar vilken feting. Stort grattis![]()
Tack tack, är riktigt nöjd!Jäklar så fin tavla och bezel! Bra handlat![]()
Min första Vostok och jag är väldigt imponerad. Sjukt prisvärd.
Tack! Finishen på boetten är ju enkel men ändå riktigt bra gjord. Samma sak gäller tavlan med applicerade index och jäkligt snygg text!
Tack så mycket!
Tack tack, är riktigt nöjd!
Nu fick den landa på ett MOD-nato, mer fel än så blir det inte!Jäkligt mycket klocka för 875kr som det landade på totalt...
![]()
Märkt clasp...
![]()
...gjord i ehh, metall..?
![]()
Lite udda bandstift men känns väldigt kvalitativa.
![]()
Haha, det hade varit snyggt.Står Stali på clasp. Borde va det!![]()
Haha, det hade varit snyggt.![]()
Min första Vostok och jag är väldigt imponerad. Sjukt prisvärd.
Tack! Finishen på boetten är ju enkel men ändå riktigt bra gjord. Samma sak gäller tavlan med applicerade index och jäkligt snygg text!
Tack så mycket!
Nu fick den landa på ett MOD-nato, mer fel än så blir det inte!Jäkligt mycket klocka för 875kr som det landade på totalt...
![]()
Märkt clasp...
![]()
![]()
![]()
Hade varit roligare med Stalin...Ska va Stali så klart. Djefla telefon.
Japp, det stämmer!Är det från Meranom?
Hade varit roligare med Stalin...
Japp, det stämmer!![]()
Ja, blev riktigt nöjd! Meranom har ju typ en miljon modeller så det är ju inte helt förvånande att du har missat den...Mycket fin modell. Har missat den!![]()
Ja, blev riktigt nöjd! Meranom har ju typ en miljon modeller så det är ju inte helt förvånande att du har missat den...![]()
Hur lång var leveranstiden?Ja, blev riktigt nöjd! Meranom har ju typ en miljon modeller så det är ju inte helt förvånande att du har missat den...![]()
Precis, men hade ju bara stört ihjäl sig även om det egentligen inte är så farligt. Om sanningen ska fram har jag aldrig lagt speciellt mycket vikt vid gångavvikelser innan då man som bekant byter klocka som kalsonger i våran lilla värld
Störtskön klocka i övrigt, hoppas verkligen ingen blir avskräckt nu...
Wotd. På västkusten, rejält förkyld, stormat i helgen. Blir värre då vi måste lämna detta paradis imorgon.
![]()
![]()
Drygt tre veckor och då stod Postnord för åtta dagar. Inte så farligt ändå.Hur lång var leveranstiden?
Vostok är riktigt skojMin första Vostok och jag är väldigt imponerad. Sjukt prisvärd.
Tack så mycket!
![]()
Märkt clasp...
![]()
![]()
![]()
Ja det var inte farligt. Skulle nog kunna funka för mig med som hatar att väntaDrygt tre veckor och då stod Postnord för åtta dagar. Inte så farligt ändå.![]()