Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Teeeeaser...
Spännande!
Jäklar vad bra den är. Stort grattis! Hur känns den på armen?Okejdå... Den här landade idag!
Okejdå... Den här landade idag!
Diggar den där som tusan, vart nära att beställa typ hundra ggr eller så...Grattis! återkom gärna med lite intryck und so weiterOkejdå... Den här landade idag!
Sugen på något lagom dressat och har hittat Kingsbury Monarch för 89$ med Seiko VH31. Då den ej kommer användas dagligen är batteridrift ett plus egentligen.
Några andra tips? Under 4000:- , gärna sapphire och runt 40-43mm
Stort grattis! Riktigt trevlig och bra kombo med det lädret .Okejdå... Den här landade idag!
Meh va fan! Nu måste hag lägga till ytterligare en klocka på villhöver listanOkejdå... Den här landade idag!
Jäklar vad bra den är. Stort grattis! Hur känns den på armen?
Grattis! Så fina dom där och med perfekta mått o proportioner.
Var det den som låg här på K&S?
Diggar den där som tusan, vart nära att beställa typ hundra ggr eller så...Grattis! återkom gärna med lite intryck und so weiter
Stort grattis! Riktigt trevlig och bra kombo med det lädret .
Meh va fan! Nu måste hag lägga till ytterligare en klocka på villhöver listan
Riktigt trevlig. Grattis till den!
En liten bonus på baksidan också!
Väldigt snygg klocka! Baltic kan det här med modern retro. Seagull-verket är riktigt snyggt och helt klart värdigt en glasbaksida.En liten bonus på baksidan också!
Känner igen det där bandet snyggt!Läderklädsel på, därmed höst i min bok
Vad är det för band på Nanoken? Grymt braLäderklädsel på, därmed höst i min bok
Fråga @Hjelm för jag minns inte, men det är superfint och väldigt mjukt!Vad är det för band på Nanoken? Grymt bra
Jag får äntligen ny länk + spänne från Hamtun idag till min Nanok. Tog bara typ 10 veckor och en semi-ilsken instagrampost innan han fick tummen ur
Dra ett pm så hänvisar jag dig vidareVad är det för band på Nanoken? Grymt bra
Jag får äntligen ny länk + spänne från Hamtun idag till min Nanok. Tog bara typ 10 veckor och en semi-ilsken instagrampost innan han fick tummen ur. Efter lite negativa ord, så tog det en timme innan den var skickad. Tråkigt att man ska behöva ta till sånt
Det ryktas om att det kommer ett nytt spänne till Nanoken. Fick du en ny modell eller gamla?Vad är det för band på Nanoken? Grymt bra
Jag får äntligen ny länk + spänne från Hamtun idag till min Nanok. Tog bara typ 10 veckor och en semi-ilsken instagrampost innan han fick tummen ur. Efter lite negativa ord, så tog det en timme innan den var skickad. Tråkigt att man ska behöva ta till sånt
Vad har ni för spänne, har vi samma? Jag har den bulkiga med dykförlängning och polerade kanter, sjukt snyggt men tjockare än boettenDet ryktas om att det kommer ett nytt spänne till Nanoken. Fick du en ny modell eller gamla?
Vet inte, har inte hämtat ut det än. Hoppas på ett nytt! Kommer garanterat köpa det annars.Det ryktas om att det kommer ett nytt spänne till Nanoken. Fick du en ny modell eller gamla?
Tror de flesta Vostok är i mässing med plätering på utsidan. En av de vanligast moddarna är att skrapa av pläteringen och få en rå och hård mässingsklocka.
Det hade jag ingen aning om! Finns det ingen som är förskrapad så jag slipper fixa det själv?
Samma. Men det är ett rätt kasst spänne och Ross har hintat om en ersättare.Vad har ni för spänne, har vi samma? Jag har den bulkiga med dykförlängning och polerade kanter, sjukt snyggt men tjockare än boetten
Är det? Jag har bara använt klockan 2 gånger med länken, men inte märkt något konstigt/bristfälligt i spännetSamma. Men det är ett rätt kasst spänne och Ross har hintat om en ersättare.
Det är egentligen inte så himla dåligt. Det är mest onödigt bulkigtÄr det? Jag har bara använt klockan 2 gånger med länken, men inte märkt något konstigt/bristfälligt i spännet