• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Min första Vostok och jag är väldigt imponerad. Sjukt prisvärd. :)

Tack! Finishen på boetten är ju enkel men ändå riktigt bra gjord. Samma sak gäller tavlan med applicerade index och jäkligt snygg text!

Tack så mycket! :happyhappy:

Tack tack, är riktigt nöjd!

Nu fick den landa på ett MOD-nato, mer fel än så blir det inte! :eek: Jäkligt mycket klocka för 875kr som det landade på totalt... :D
PSX_20190916_185232.jpg

Märkt clasp...
PSX_20190916_185326.jpg

...gjord i ehh, metall..?
PSX_20190916_185336.jpg

Lite udda bandstift men känns väldigt kvalitativa.
PSX_20190916_185312.jpg
Mkt snygg. Vad heter reffen? Finns ju en rolig komandirskie med gmt funktion för en superbillig peng också. Ful vridring men Pepsi vridring med 24h visning finns ju att köpa till.

:wideyed:

Klart snyggare i verkligheten.
Tack, helt ärligt så tycker jag att den ser ut som en Tudor Prince/Tiger Chrono fast i guld. Riktigt härlig

Stort grattis! Den ser fantastisk ut :).
Jag citerar Per Gessle (Robert Gustafsson)
"Det finns ju andra värden än pengar i livet... guld till exempel :D.
Haha ja guld är speciellt och definitivt inte för var man men jag har fått tycke för det på senare tid :D

Fan va bra! :D Sicken kompis till 1545an :cigar:
Tack, verkligen! Det var en av orsakerna till att jag inte kunde låta den passera haha

Mycket bättre på dina bilder! Grattis till en unik klocka. Nu har du två av trådens mest unika!
Har att göra med ljusförhållanden, dagsljus är ju svårslaget. Har man bara bekantskap med boetten så är det inte så fasligt svårt att föreställa sig hur den ser ut, ska jag vara uppriktig så förändrades inte min uppfattning särskilt mycket av dagsljuset gentemot Gnomons bilder. Jag hade en ganska klar uppfattning om hur den skulle se ut, den stora skillnaden är det blå som är mer subtilt och inte så framträdande gentemot Gnomons bilder

Så galet stekig och bra! Stort grattis :)
Har du kvar andra guldsqualen också?
Självfallet, den är ju kung i baren :D

Tack! Komandirskie 020741 heter den. :) Jag är sugen på en hellumad med 24h timvisare men de finns inte i lager. :meh:
Det vet du säkert redan men de tre första siffrorna i reffen är boetten och de tre sista är tavlan. Om man är sugen på en speciell kombo har man ofta tur när man petar ihop sin egen ref och söker ;) 20atm boetterna bland Komandirskie finns också som Amphibior men inte alla Amphibior finns som Komandirskie. Alla är i helstål numer förutom Komandirskie Classic som är kromad mässing. Vill man ha lite bättre finish och kvalitet än Amphibia så kolla in Neptune och SE och vill du ha en bättre Komandirskie kolla in K34.

Tillbaka
Topp