Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Mycket bra pjäs!Städar!
Bra duo! Själv kör jag Grunion från Ballast Point tillsammans med MKII Paradive idag.Tourby Lawless Diver och Popples New England Pale Ale. Livet leker ;-)
Ser bra ut!Bra duo! Själv kör jag Grunion från Ballast Point tillsammans med MKII Paradive idag.
Aw, jag vill också grilla...Ser bra ut!
Jag kombinerar det hela med ett tredje intresse, grillning.
Nu när Nanoken fått vandra vidare?Nope, 100% keeper
Friterat Snickers? På toa?Sitter på muggen, dricker bärs och surfar KS. Fullt normalt. Har dessutom just friterat Snickers. 5/7.
Fullt rimligt, inga konstigheter alls vill jag påstå..Friterat Snickers? På toa?
På min tid hade man "sjösatt en brungädda".Fullt rimligt, inga konstigheter alls vill jag påstå..
Haha den är helt enkelt en keeper utan undantagNu när Nanoken fått vandra vidare?
Skämt åsido, den där är förbannat läcker!
Gå på känsla! Det gör jag, hela jäkla tiden uppenbarligenFan...
Haft Baltic i några dagar och får dåliga tankar. Är ju egentligen en dykare jag borde ha........ Ska jag låta den fina gå i förmån till dykare? Eller behålla? Eller vad?
Du har rätt! Ska känna efter lite, annars kommer en heads-up i tråden för försäljning / byte den är ju jäkligt fin dock.Gå på känsla! Det gör jag, hela jäkla tiden uppenbarligen
Snyggt! Ja, men en del är snyggare på andra eller bild, än på en själv!Du har rätt! Ska känna efter lite, annars kommer en heads-up i tråden för försäljning / byte den är ju jäkligt fin dock.
Har ni ”affärat”?Nu när Nanoken fått vandra vidare?
Skämt åsido, den där är förbannat läcker!
Men jösses vad bra den är Geckotan. Ser bra mycket dyrare ut än vad den är!Sitter på muggen, dricker bärs och surfar KS. Fullt normalt. Har dessutom just friterat Snickers. 5/7.
Hahah, för gammal för att gå på muggen?På min tid hade man "sjösatt en brungädda".
Japp! Jag sa ju från början att jag skulle ha den!Har ni ”affärat”?
Gammal och gammal, jag fyllde gubbe när jag passerade 30-strecket.Hahah, för gammal för att gå på muggen?
Nej den friterade jag i köket hahaFriterat Snickers? På toa?
Aldrig ens hört talas om friterad snickers, men det lät sjukligt gott.Nej den friterade jag i köket haha
Ska kanske förtydliga liteNej den friterade jag i köket haha
Det var mycket godare än jag nånsin kunde föreställt mig!Aldrig ens hört talas om friterad snickers, men det lät sjukligt gott.
Alltså jag är inte den som är den, men friterad sill?Ska kanske förtydliga lite
Anordnar ett blindtest för lite vänner ikväll där de ska smaka på åtta olika friterade saker som i vanliga fall inte hittas friterat. Tex Oreo, Snickers, champinjon, sill m.fl.
Alltså jag är inte den som är den, men friterad sill?
Najs! Najs! Bild sen då! Höll själv på att köpa Spinnaker Spence i köp/sälj, lite torsk på Spinnaker för tillfället. Hamnade den hos nån trådbekant månneJapp! Jag sa ju från början att jag skulle ha den!