Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är också nyfiken så du får gärna köpa och göra en recensionLite nyfiken på LE JOUR någon som äger ägt?
Den verkar bra tjock och har samma känsla ang det.Jag är också nyfiken så du får gärna köpa och göra en recension
Var intresserad när den kom ut men en tjocklek på 15mm och ett moddat eta 2836 verk gjorde att jag inte vågade slå till.
Edit: hittade en recension
https://forums.watchuseek.com/f67/le-jour-seacolt-gmt-batman-review-5009191.html#/topics/5009191
Lite nyfiken på LE JOUR någon som äger ägt?
Jag är också nyfiken så du får gärna köpa och göra en recension
Var intresserad när den kom ut men en tjocklek på 15mm och ett moddat eta 2836 verk gjorde att jag inte vågade slå till.
https://forums.watchuseek.com/f67/le-jour-seacolt-gmt-batman-review-5009191.html#/topics/5009191
Är inte CW C65 Trident GMT ett alternativ i den prisklassen? Dessutom tunnare och elegantare om man kan tänka sig det.Den verkar bra tjock och har samma känsla ang det.
Friterad snickers är en klassiker. Finns på många restauranger. Mycket gottDet var mycket godare än jag nånsin kunde föreställt mig!
Den finns i tankarna med eller en Trident mk3 40mmÄr inte CW C65 Trident GMT ett alternativ i den prisklassen? Dessutom tunnare och elegantare om man kan tänka sig det.
Jag funderar själv på en innan Brexit.
Så enkel och så fin
Dagens affordable och trädgårdshjälp.
Mycket mångsidig den här och väldigt lätt att fastna för om man en gång har provat
Lite nyfiken på LE JOUR någon som äger ägt?
Jag är också nyfiken så du får gärna köpa och göra en recension
Riktigt snygg. Efter att ha provat passaround-Timex så har jag fått lite smak för en fältklocka. Det är kanske en Hamilton jag borde köpa...Dagens affordable och trädgårdshjälp.
Mycket mångsidig den här och väldigt lätt att fastna för om man en gång har provat
Har du inte provat en så gör det. Risken är stor att det blir en keeper. Passar bra både länk, läder och canvas även om jag oftast kör den på någon av mina länkar.Riktigt snygg. Efter att ha provat passaround-Timex så har jag fått lite smak för en fältklocka. Det är kanske en Hamilton jag borde köpa...
Ganska tunn också va? Ser verkligen ut att passa på allt, har konstigt nog aldrig ägt en Hamilton. Man borde kanske testa ändåHar du inte provat en så gör det. Risken är stor att det blir en keeper. Passar bra både länk, läder och canvas även om jag oftast kör den på någon av mina länkar.
Tjockleken är 11mm så den är bekväm-deluxe.Ganska tunn också va? Ser verkligen ut att passa på allt, har konstigt nog aldrig ägt en Hamilton. Man borde kanske testa ändå
Najs. Sitter och kollar en recension just nu. Det kliar i köpfingret minsann.Tjockleken är 11mm så den är bekväm-deluxe.
Ovanpå det så har vi H-10verket med 80 timmars powerreserve. Nästan så man blir tårögd .
Min fjärde Hamilton varav tredje khaki field.
Rekommenderas varmt.
Najs. Sitter och kollar en recension just nu. Det kliar i köpfingret minsann.
Skulle man kunna få besvära med en sidobild från "kronsidan"?
Perfekt, tack snälla. Smäcker profil helt klartDuger denna på min?
Inget att tveka på .Najs. Sitter och kollar en recension just nu. Det kliar i köpfingret minsann.
Skulle man kunna få besvära med en sidobild från "kronsidan"?