• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Ska kanske förtydliga lite :p
Anordnar ett blindtest för lite vänner ikväll där de ska smaka på åtta olika friterade saker som i vanliga fall inte hittas friterat. Tex Oreo, Snickers, champinjon, sill m.fl.
Spännande! Du får betygsätta delikatesserna sen. :)

Jag blev påmind om en fest hos en kompis när jag var i tonåren. Det mesta hamnade i fritösen, och jag vill minnas att det största misslyckandet var friterad Billys pan pizza. :hungover:
 
Tja... stekt inlagd sill är ju både riktigt klassiskt och jättegott. Fritering är ju inte så långt ifrån. :)
Jobbat butik i 15 år innan jag började plugga. Inte många som kommer och frågar om steksill i burk längre. Skulle vilja påstå att medelåldern på dessa kunder vida överstiger rådande pensionsålder. :pPå tal om butik, ”salta biten” finns inte att köpa längre.
Slänger in en klocka innan det blir för off topic
E4D8F841-2983-4BCE-AE8C-312ACEF13465.jpeg
 
Jobbat butik i 15 år innan jag började plugga. Inte många som kommer och frågar om steksill i burk längre. Skulle vilja påstå att medelåldern på dessa kunder vida överstiger rådande pensionsålder. :pPå tal om butik, ”salta biten” finns inte att köpa längre.
Slänger in en klocka innan det blir för off topic
E4D8F841-2983-4BCE-AE8C-312ACEF13465.jpeg
Det är förjävligt! Den var ju typ huvudingrediens i lapskojs. :nailbiting:
 
Najs! Najs! Bild sen då! Höll själv på att köpa Spinnaker Spence i köp/sälj, lite torsk på Spinnaker för tillfället. Hamnade den hos nån trådbekant månne :)
Den hamnade hos mig, sorry! :D Jag hör av mig om jag av någon anledning skulle tycka att den inte känns rätt, möjligtvis för tjock då jag är van vid lite tunnare ur. :)
 
Tillbaka
Topp