Det var mycket godare än jag nånsin kunde föreställt mig!
Testa linda in en i bacon innan du friterar nästa gång.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det var mycket godare än jag nånsin kunde föreställt mig!
Allt ska ju inte smaka bra för deltagarna!Alltså jag är inte den som är den, men friterad sill?
Bild utlovas!Najs! Najs! Bild sen då! Höll själv på att köpa Spinnaker Spence i köp/sälj, lite torsk på Spinnaker för tillfället. Hamnade den hos nån trådbekant månne
Spännande! Du får betygsätta delikatesserna sen.Ska kanske förtydliga lite
Anordnar ett blindtest för lite vänner ikväll där de ska smaka på åtta olika friterade saker som i vanliga fall inte hittas friterat. Tex Oreo, Snickers, champinjon, sill m.fl.
Jobbat butik i 15 år innan jag började plugga. Inte många som kommer och frågar om steksill i burk längre. Skulle vilja påstå att medelåldern på dessa kunder vida överstiger rådande pensionsålder. På tal om butik, ”salta biten” finns inte att köpa längre.Tja... stekt inlagd sill är ju både riktigt klassiskt och jättegott. Fritering är ju inte så långt ifrån.
Det är förjävligt! Den var ju typ huvudingrediens i lapskojs.Jobbat butik i 15 år innan jag började plugga. Inte många som kommer och frågar om steksill i burk längre. Skulle vilja påstå att medelåldern på dessa kunder vida överstiger rådande pensionsålder. På tal om butik, ”salta biten” finns inte att köpa längre.
Slänger in en klocka innan det blir för off topic
I knooow, många lapskojssugna kunder som fått lomma iväg tomhänta senaste åren.Det är förjävligt! Den var ju typ huvudingrediens i lapskojs.
Äntligen ett vettigt tillfälle för en ledsen Dawson!I knooow, många lapskojssugna kunder som fått lomma iväg tomhänta senaste åren.
Jag har haft en i kassan i flera dagar nuNågon som är sugen på en blå 40mm-dykare?
Mysigt! Vilken sötnosSoffhäng i gott sällskap.
Jag har den! Tänkt lägga ut en recension och sedan låta nästa överta.Vad gör pass around-Timexen nu för tiden?
Helson Shark Diver lyser upp tillvaron...
Helson Shark Diver. Blå 42 mm. Zulu från Timefactors.
Vem är elstängsel och varför ska hen vara försiktig?Fasen. Jag tog ut den häromdagen för att fota inför recensionen. Slänger upp en bild nu direkt!
För att han han har kraftiga smärtor i pekfingret. Det riktigt blixtrar i fingret om han tar för hårt i t ex morsekod. Därav skylten. Trevlig kille annars. Har en Daniel Wellington.Vem är elstängsel och varför ska hen vara försiktig?
Den hamnade hos mig, sorry! Jag hör av mig om jag av någon anledning skulle tycka att den inte känns rätt, möjligtvis för tjock då jag är van vid lite tunnare ur.Najs! Najs! Bild sen då! Höll själv på att köpa Spinnaker Spence i köp/sälj, lite torsk på Spinnaker för tillfället. Hamnade den hos nån trådbekant månne
Fy! Hatar att få ont i fingret vid aggressivt morsekodande. Tur att han har en Danne W som upprättar någon form av respekt och normalt beteende.För att han han har kraftiga smärtor i pekfingret. Det riktigt blixtrar i fingret om han tar för hårt i t ex morsekod. Därav skylten. Trevlig kille annars. Har en Daniel Wellington.
Ok, skoj! Kände att jag hade fullt i alla klocklådor annars hade det varit kul att testa! Lägg gärna upp några bilder & kommentarer när den anlänt!Den hamnade hos mig, sorry! Jag hör av mig om jag av någon anledning skulle tycka att den inte känns rätt, möjligtvis för tjock då jag är van vid lite tunnare ur.
Absolut, det gör jag!Ok, skoj! Kände att jag hade fullt i alla klocklådor annars hade det varit kul att testa! Lägg gärna upp några bilder & kommentarer när den anlänt!