S
Staafen
Guest
Har du testat grått mocka?Idag kör vi Merkur FOD. Väldigt nöjd med klockan men har fortfarande inte hittat något passande band tyvärr.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du testat grått mocka?Idag kör vi Merkur FOD. Väldigt nöjd med klockan men har fortfarande inte hittat något passande band tyvärr.
Menar du denna?Fina! Gillar deras captain ocean eller vad den nu heter men den är hiskeligt lång lug längd på. Denna verkar bättre! Riktigt snygg länk också....
Den där fast i titan hade jag velat ha!Varför har jag inte sett den här innan?
296€, 39mm dia, 12,5mm tjock, 20mm länk med glidelock, Miyota 90S5, safir, AR och 100m WR. Inte kattskit...
Det där bandet såg ju jättebra ut på!
Har funderat på mörkgrått mocka eller ett svart racingband. Tid och ting har ett racingband som jag tror kan bli coolt. Inget fel på utseendet på originslbandet men det är så jäkla plastigt. Genuine leather, njaaa...Har du testat grått mocka?
Racing lär bli topp!Har funderat på mörkgrått mocka eller ett svart racingband. Tid och ting har ett racingband som jag tror kan bli coolt. Inget fel på utseendet på originslbandet men det är så jäkla plastigt. Genuine leather, njaaa...
Bonusbild på baksidan:
Får nog bli ett sånt!Racing lär bli topp!
Synd att jag gjort mig av med mitt annars hade du kunnat få det!Får nog bli ett sånt!
Tack för din omtanke. Jag kommer nog att beställa mitt från Tid och Ting i alla fall. Beställde ett annat läder därifrån och det var så sjukt bekvämt direkt ur lådan.Synd att jag gjort mig av med mitt annars hade du kunnat få det!
Måste kika där med!Tack för din omtanke. Jag kommer nog att beställa mitt från Tid och Ting i alla fall. Beställde ett annat läder därifrån och det var så sjukt bekvämt direkt ur lådan.
Det tycker jag. Forummedlemmen @Hans Beck driver sidan så alltid kul att stödja lokalt med.Måste kika där med!
Kan jag ange koden MaBr20 för 20%?Det tycker jag. Forummedlemmen @Hans Beck driver sidan så alltid kul att stödja lokalt med.
Testa!Kan jag ange koden MaBr20 för 20%?
Psst..testa KS_10 på tidochting.seKan jag ange koden MaBr20 för 20%?
Någon måste ju slå till! Så jäkla grym klocka. Hade jag haft en slant över hade jag aldrig tvekat..Ingen i denna tråd som är sugen på en B&R Type Demineur och har ett trevligt delbyte? Mellanskillnad diskuteras beroende på vad du har.
https://klocksnack.se/threads/bell-ross-type-demineur.120349/
Riktigt fin som sagt, kanske dags att skaffa en lupp. Skulle gärna själv jämföra med klockor från större och dyrare märken.Bra beslut! Man ser många som tycker den är för dyr även för runt 9 beggad men det beror nog på att man aldrig klömt o känt på något ex. Jag påstår att den snarare är prisvärd även som ny. Det är svårt att låta bli att tjata om hur fin den där klockan är. Jag brukar roa mig med att gå över mina klockor med lupp bara för att se hur mycket energi som lagts på detaljer och för att jag blir imponerad av tex Grand Seikos omutliga perfektion. Och Montan är inte riktigt där men inte långt efter heller. Påminner mycket om Tudor o Rolex DJ i känslan när man hanterar den.
Perfekt höstfärg med det gula ju! Själv är jag lite sugen på det skogsgröna mockabandet, det är också jäkligt snyggt.Psst..testa KS_10 på tidochting.se
Har fina grå mocka också, även om min favorit är den gulbruna "mustard" Underskattad färg!
Liiite över min budget men hade jag kunnat så hade jag klippt den. Gillar Bell&Ross och det där är min absoluta favoritboettIngen i denna tråd som är sugen på en B&R Type Demineur och har ett trevligt delbyte? Mellanskillnad diskuteras beroende på vad du har.
https://klocksnack.se/threads/bell-ross-type-demineur.120349/
Blev ju riktigt snyggt tycker jag. Inget fel med läder på dykare när hösten är här, det är väl ingen som badar nu?Testar läder på Makon i dag
Läder på dykare, grönt och brunt kombinerad.
Mycket jag inte tycker om på en ö h samma gång
Men allt skall provas
Testar Oyster på Aquascaphen.
Testar läder på Makon i dag
Mycket jag inte tycker om på en och samma gång
Men allt skall provas
Testar läder på Makon i dag
Mycket jag inte tycker om på en och samma gång
Men allt skall provas
Shark Mesh hade varit grym på den! Saknar den...
Denna kombo var grym! Måste ha en aquascaphe nån gångTestar Oyster på Aquascaphen.
Shark Mesh hade varit grym på den! Saknar den...
Måste hålla med @FOQ där. Mesh hade suttit som en käftsmäll på den klockan!
Edit: Grymt fin klocka dessutom. Blir mer o mer sugen på att testa Zelos.