• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

S

Staafen

Guest
Idag kör vi Merkur FOD. :) Väldigt nöjd med klockan men har fortfarande inte hittat något passande band tyvärr.
PSX_20190925_081851.jpg
Har du testat grått mocka?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor

krockettröja

Cartier
2-Faktor
Bra beslut! Man ser många som tycker den är för dyr även för runt 9 beggad men det beror nog på att man aldrig klömt o känt på något ex. Jag påstår att den snarare är prisvärd även som ny. Det är svårt att låta bli att tjata om hur fin den där klockan är. Jag brukar roa mig med att gå över mina klockor med lupp bara för att se hur mycket energi som lagts på detaljer och för att jag blir imponerad av tex Grand Seikos omutliga perfektion. Och Montan är inte riktigt där men inte långt efter heller. Påminner mycket om Tudor o Rolex DJ i känslan när man hanterar den.
Riktigt fin som sagt, kanske dags att skaffa en lupp. Skulle gärna själv jämföra med klockor från större och dyrare märken.
 

FreakyLeo

Patek
2-Faktor

Jeser90

Vacheron
2-Faktor
Senast ändrad:
Topp