• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Mogge idag. Rastar gamle Madame lite också, hon har stått några veckor
k9huqeJ.jpg
Minutvisaren matchar med hastighetsmätaren, well done.. :)

Här är en Raconteur som det pratades om i tråden igår. De skulle släppa nytt snart. Är ju kul om man tar med bild när man diskuterar saker :angel: Gillade faktiskt deras försa modell ”Hemmingway”. Finish ser bra ut på bild iaf (har man ju sett förr och blivit besviken)
A0ADD6B5-F95B-44EF-A844-C7BD9C4DC709.jpeg
Får mig bara att associera till ett mediokert rockband :p
Närå, alltid kul med svenskt och den har en klart trevligare inspirationshistoria än den där Carl Gustaf vapen-hitte-på-grejen (betydligt humanare prislapp dessutom).

Får mig bara att associera till ett mediokert rockband :p
Närå, alltid kul med svenskt och den har en klart trevligare inspirationshistoria än den där Carl Gustaf vapen-hitte-på-grejen (betydligt humanare prislapp dessutom).
Det slutat ju på -ur iallafall :D
Ett dåligt namn på klockor är ur-fånigt?!
Nej förlåt, ska genast sluta med ordbajseriet.
...eller en till då,
”Vem levererar den amerikanska ölen?
Bud-bilen”:facepalm:
3490:- = priset på klockan för den intresserade :p

Det slutat ju på -ur iallafall :D
Ett dåligt namn på klockor är ur-fånigt?!
Nej förlåt, ska genast sluta med ordbajseriet.
...eller en till då,
”Vem levererar den amerikanska ölen?
Bud-bilen”:facepalm:
3490:- = priset på klockan för den intresserade :p
Gööööteboooorg!
Jag gillade faktiskt också Hemingway ju mer jag kollade, ser inte alls dumt ut.
Huserar denna Simon här på KS får han gärna berätta mer :)

Ja, det märks att hon levt ett tag! Men i det närmsta rostfri iaf :)
Enligt Tekninkens Värld är SAAB 900 världens ärligaste bil, även när det gäller rost!
Kom bara ihåg att tvätta ur gummilisten under dörren. Den är en säker källa till rost i dörrarnas underkant!
Den listen ser till att du aldrig blir smutsig på byxbenen när du kliver i/ur bilen :)

Attans, såg ditt inlägg först nu! Sorry. Tjockleken var jag också lite orolig för innan, men i verkligheten känns den inte tjock alls! Boettens slipning och kanter är väldigt smart utformade, och gör att klockan får ett slimmat intryck. Tycker definitivt du ska slå till, jag är jättenöjd med min :) Gillar du den inte har CW en väldigt generös returpolicy. Några bilder på min.

Tusen tack! Den sitter verkligen jättefint på handleden!! :happyhappy:

Jag är lite sugen på en sådan jag med. @Equilibrium Hur upplever du kvallen på din Seastar60s? Hur är bärs den/hur är storleken?
Tar mig friheten att svara :) kvalitén är väldigt bra för pengen. Obris har en förmåga att göra väldigt trevliga tavlor (enligt mig) som känns dyrare än vad de är. Jag postade en bild på min tidigare idag där du ser hur den bärs :) har ca 18cm handled för referens

Tillbaka
Topp