• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

1A195CFE-302A-4F23-AA77-EAA795EE94FD.jpeg

Dammade av klockan som startade mitt intresse på allvar! Nytt gummi på, så den får följa med på jobb ikväll! Orient M-Force ❤️

Nya Obris Morgan seastar 70s ser riktigt trevlig ut. Kommer komma i tre olika finish. Borstad, blästrad samt PVD :)

Edit: pris 339 USD pre-order
http://www.obrismorgan.com/seastar70s.asp
01.jpg
Inte för att jag tror någon bryr sig egentligen, men vissa har klagat, så måste jag säga att jag verkligen tycker Obris lyckas med att skapa roliga vintageinspirerade som inte känns som kopior eller omoderna trots många vintageflörter. Finishen ser bra ut också, kul.

Inte för att jag tror någon bryr sig egentligen, men vissa har klagat, så måste jag säga att jag verkligen tycker Obris lyckas med att skapa roliga vintageinspirerade som inte känns som kopior eller omoderna trots många vintageflörter. Finishen ser bra ut också, kul.
Jag bryr mig! Bryr mig egentligen mest om du faktiskt tycker så, inte för att du "måste", men misstänker att du faktiskt gillar dem, oavsett "måsten". Annars hade du lika gärna kunnat kommentera samma sak på en Steinhart (som jag har en svag aning om att du inte är superbegeistrad över).

Hmm? Klart folk bryr sig. Inte bli modfälld eller så. Eller om jag tolkar fel.
Jag gillar OM skarpt. De får verkligen till sina designer.

Tillbaka
Topp