Husse
Pandion
Oh, där blev jag lite avundssjuk!Grattis! Alltid lika kul när du levererar bilder och entusiasm och kunskap! Plus att jag haft äran att snacka klockor med dig över en kaffe
Måste ha varit en trevlig kaffestund!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, där blev jag lite avundssjuk!Grattis! Alltid lika kul när du levererar bilder och entusiasm och kunskap! Plus att jag haft äran att snacka klockor med dig över en kaffe
Mycket trevligt!Oh, där blev jag lite avundssjuk!
+1 fåtalet på marknaden som imho får använda ordet ”hyllning” / ”homage” med vettigt bagageIntressant med homage-reflektioner från en tillverkare.
Hyfsad kloka ord
Väldigt trevligt! Får vi göra om @thewordfoxOh, där blev jag lite avundssjuk!
Helt klart @LindellcVäldigt trevligt! Får vi göra om @thewordfox
Kul, stort grattis!Suttit en stund och funderat över vad jag ska göra med mitt 2000e inlägg. Flera "trådprofiler" har ju nyligen klivit över en eller annan 1000-talsgräns och gjort långa, härliga inlägg om deras klockresa, packat med grymma bilder och bra text.
Jag väljer att göra det väldigt enkelt för mig, istället för att försöka uppfinna hjulet igen.
Det är ett av mina största nöjen dagligen att läsa allt som skrivs i den här tråden. Japp, allt! Har läst alla inlägg som skrivits sedan tråden startades och har inte för avsikt att sluta. Av mina nu 2000 inlägg är jag tämligen säker på att ca 95% är i just denna tråd.
TACK alla för att ni varje dag gör min dag betydligt bättre!
Lovar att bjuda på en bild vid 3000
Grattis!Suttit en stund och funderat över vad jag ska göra med mitt 2000e inlägg. Flera "trådprofiler" har ju nyligen klivit över en eller annan 1000-talsgräns och gjort långa, härliga inlägg om deras klockresa, packat med grymma bilder och bra text.
Jag väljer att göra det väldigt enkelt för mig, istället för att försöka uppfinna hjulet igen.
Det är ett av mina största nöjen dagligen att läsa allt som skrivs i den här tråden. Japp, allt! Har läst alla inlägg som skrivits sedan tråden startades och har inte för avsikt att sluta. Av mina nu 2000 inlägg är jag tämligen säker på att ca 95% är i just denna tråd.
TACK alla för att ni varje dag gör min dag betydligt bättre!
Lovar att bjuda på en bild vid 3000
Passar riktigt bra till klockan. Snyggt!
Lite nyfiken på den där. Är den något att ha?Dagens passaround måste man ändå säga är affordable. Casio Edifice EQB-1000!
Nio dagar för mig när jag köpte en CW nyligen. Då hade jag valt tillvalet att få länken justerad.Ni som beställt från The Land of Brexit i allmänhet och från CW i synnerhet, hur lång tid tar en leverans (om man inte valt express)?
Nyfiken på att få testa den! Hur mår den efter att @jabla haft den?Dagens passaround måste man ändå säga är affordable. Casio Edifice EQB-1000!
Har bara haft den sen igår kväll men än så länge är intrycket positivt. Jäkligt slimmad boett och finishen är helt klart godkänd för prisklassen.Lite nyfiken på den där. Är den något att ha?
Bara typ fem-sex veckor kvar så är den i dina händer! Den är i förvånandsvärt gott skicka måste jag säga, den luktar inte ens konstigt.Nyfiken på att få testa den! Hur mår den efter att @jabla haft den?
Attans, såg ditt inlägg först nu! Sorry. Tjockleken var jag också lite orolig för innan, men i verkligheten känns den inte tjock alls! Boettens slipning och kanter är väldigt smart utformade, och gör att klockan får ett slimmat intryck. Tycker definitivt du ska slå till, jag är jättenöjd med min Gillar du den inte har CW en väldigt generös returpolicy. Några bilder på min.Så snygg..! Funderat lite på en sådan men det som håller tillbaka är tjockleken. Inte konstigt för en dykare, men... Om du har lust får du gärna lägga upp en bild tagen från sidan med klockan på handleden
Ha begäret för Damasko är verkligen stort. Vart har du hittat denna för 14k med länk? På Damaskos hemsida kostar den 1850 eur med länk.Ja den är svårmotiverad. Jag skulle personligen tex hellre spara typ 6k och köpa en Damasko (finns vissa likheter tycker jag) som dessutom kommer på länk, har 10atm ist för 5, samt är 40mm ist... Eller köpa tex en Sinn för samma pengar.
Kul att den är kvar! Riktigt coolSjukt affordable idag @TerryTee
Ah, my bad. Sidan uppdaterade inte priset när jag bytte till länkHa begäret för Damasko är verkligen stort. Vart har du hittat denna för 14k med länk? På Damaskos hemsida kostar den 1850 eur med länk.
Jajamen man måste ha minst en G-shock i samlingen!Kul att den är kvar! Riktigt cool
Gillart! Vilken dimension på boetten?Halios idag
Synd Blev alldeles till mig Får fortsätta hålla utkik på bukten och diverse sidor. Dessvärre inte ofta de kommer ut till försäljning.Ah, my bad. Sidan uppdaterade inte priset när jag bytte till länk
Dagen till ära