Applicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jäklar vad coolt!Applicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
Borde tycka om denna då jag älskar Compressor, men njä denna känns överarbetad på något vis.Applicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
I den här tråden är svaret att man alltid kan ha ett oändligt antal multiplar av alla modeller och alla märken! MvhBorde jag ge mig på att försöka byta denna mot en Smiths Everest? Kommer jag ångra mig? Är det ens ett rimligt byte? Behöver jag kanske båda?
Jag tror att det kommer att bli väldigt diskret när man ser det på håll.Borde tycka om denna då jag älskar Compressor, men njä denna känns överarbetad på något vis.
Bra band där! 5/5 getingarLuftar denna godingen idag .
Helt fruktansvärt bra!Applicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
HoppasJag tror att det kommer att bli väldigt diskret när man ser det på håll.
Är det inte slut på ”flörtbilder” snart, nu får de väl visa pjäsen så den kan synas ordentligt i sömmarna! Skulle släppas idag?!Applicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
Jo då, den släpptes kl 18 svensk tid.Är det inte slut på ”flörtbilder” snart, nu får de väl visa pjäsen så den kan synas ordentligt i sömmarna! Skulle släppas idag?!
Ingen findrickare här, Heineken, Jäger och SinnIkväll kör vi affordable passaround och en Lagunitas som givetvis dricks ur ett Lagunitas-glas... Skål era galningar!
I den här tråden är svaret att man alltid kan ha ett oändligt antal multiplar av alla modeller och alla märken! Mvh
Iittala kekkerit, kippis!Ingen findrickare här, Heineken, Jäger och Sinn
Har funnits bilder några dagar.Är det inte slut på ”flörtbilder” snart, nu får de väl visa pjäsen så den kan synas ordentligt i sömmarna! Skulle släppas idag?!
Hehe fattar inget men glas verkar du kunnaIittala kekkerit, kippis!
Tyvärr är jag beredd att hålla med nu när man fick se helheten, vettefan alltså. Sen har jag sagt det förut, kommer förmodligen aldrig hosta upp såna där summor på en klocka med sniket Miyota-verkBorde tycka om denna då jag älskar Compressor, men njä denna känns överarbetad på något vis.
Lutar åt ett köp från min sida medApplicerade index OCH sandwhich dial?! Dra mig baklänges, jag tror jag måste shoppa!
Har funnits bilder några dagar.
40mmSnygg i svart!
Ledsen om jag missat, men vad är det för storlek?
Inget fel på det där, du dricker ju ur glas till skillnad från de andra vildarna här inne...Ingen findrickare här, Heineken, Jäger och Sinn
Mitt i prick med mina preferenser...bara priset som känns något högt nu
Är väl inget fel på Miyota? De tillverkas ju av Citizen som man väl får säga är ett rätt gediget märke.Tyvärr är jag beredd att hålla med nu när man fick se helheten, vettefan alltså. Sen har jag sagt det förut, kommer förmodligen aldrig hosta upp såna där summor på en klocka med sniket Miyota-verk
Förstå mig rätt, inget fel på Miyota egentligen men bör inte inte sitta i en klocka i denna prisklassen... eller ja, så tycker jag iafÄr väl inget fel på Miyota? De tillverkas ju av Citizen som man väl får säga är ett rätt gediget märke.
LE-klockan har applicerade index och då blir det snyggare med datumram för att få ”symmetri”.Den känner jag till och tycker den är sjukt lyckad Men har inte den svart bezel? (är färgblind)
Det jag i övrigt verkligen gillar med din mod är att det inte finns någon datumram och att index är printade
Kul, grattis!Snart är det helg hörrni! Jag och ”Boris” räknar matte! OCH jag har blivit med MAGRETTE! Fy faaan va gött! Tack @BorisTheSpider för affären!
Spot on @MaBrJo, men som jag skrev så är det svårt att få ihop 50 pers som vill lägga 10K på en klocka och det hade varit lite dumt om den nu skulle vara en LE för affordable-tråden. Vi lyckades dessutom få till en bra deal så att vår fina modifierade klocka, dessutom med egen logotyp på tavlan och graverad baksida, hamnade nästan $90 under listpriset jämfört med en vanlig 1545:a.
Jag förstår precis vad du menar men hellre en homage än ingen klocka alls. Dessutom så är väl homager en väldigt stor del av den här tråden så jag tycker att det passar bra.
Tack vännen!Spot on @MaBr
Har funnits bilder några dagar.
Glas???!!!Ikväll kör vi affordable passaround och en Lagunitas som givetvis dricks ur ett Lagunitas-glas... Skål era galningar!