• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Usch! Pirater hade inga glas, drack rom ur flaska:). Real men :D OT igen, lägger ner.
Wotd istället.
IMG_20191004_203547_0.jpg

LE-klockan har applicerade index och då blir det snyggare med datumram för att få ”symmetri”.
K Ö P!
Mnja.. då borde även datumskivan vara vit för att få till symmetrin perfekt :p skämtåsido.. tror den blir bra. Önskar bara man fick se en färdig produkt :/ Har även alltid tyckt att classic index är lite för små (gillar mer maxi tavlan). Men alla har sin smak. Mycket kudos till alla mikrobröder som fått till detta. @parasec hur du beställt en?

Finns det några Alpha Daytona här i tråden? Har haft ett par förut men blivit sugen på en med silvertavla nu. Funderar dock på om man vill ha svart eller silverfärgad glasring?

Förstå mig rätt, inget fel på Miyota egentligen men bör inte inte sitta i en klocka i denna prisklassen... eller ja, så tycker jag iaf
Jag tycker tvärtom att ett Miyota som är testkört i 4 positioner och garanterar +-8 sekunder är fantastiskt i den prisklassen.
Hade nog blivit dyrare om man kört Schweiziskt med samma kravbild, och inga egentliga fördelar.

Tillbaka
Topp