Denna får bara mer och mer tid på handleden
Vad är det där för trevlig pjäs?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Denna får bara mer och mer tid på handleden
En Nezumi Voiture, mecha-quartz. Mycket affordable på runt 3500:- ny. Jubilee länken är dock inte original och var inte helt enkel att få ditVad är det där för trevlig pjäs?
38?Wotd
Har svårt för att bestämma mej om jag skall försöka byta mot en 40 mm likadan. Denna passar mej ju bra egentligen...
Tack! Blir att kolla uppEn Nezumi Voiture, mecha-quartz. Mycket affordable på runt 3500:- ny. Jubilee länken är dock inte original och var inte helt enkel att få dit
Fifan vad bra, blir lite avis faktiskt. Tycker det där blev perfekt, lite mittemellan sådär...harmonisk accentfärg typDags att kolla läget i patineringsglaset efter 10 dagar.
Har @kjesul magiska patineringsvatten börja göra nytta?
Vattnet i sig är nu snyggt grönt och grumligt.
Beläggning lite överallt, också på glaset.
Inga större mängder slem så den mikrobiologiska aktiviteten har varit försumbar
Resultatet så långt.
Skönt att vridning och krona fortfarande snurrar som normalt.
Använda den som den är eller köra en vecka eller två till?
Fasen vad bra det blev! Jag röstar för att nöja sig för stunden (men behålla det magiska vattnet för framtida bad)Dags att kolla läget i patineringsglaset efter 10 dagar.
Resultatet så långt.
Jag tycker de ser riktigt välbyggda ut och att ha schysst finish. Sen är ju jag svag för designen men det är ju bara en personlig preferens. Vet bara inte om de är varda 2xpriset på random Borealis eller Magrette. Men det kanske de är!Rankar den brons vanguard jag hade tillsammans med min Halios puck som det bästa i mikrosvängen jag ägt. Allt var tip topp. Ändå haft många mikromärken nu
Min uppfattning är snarare att de är väldigt populära i övriga världen, mikro trots tråden inte så stort i Sverige
Helt i min smakVilken?
Denna ägde jag två ggr, så grym! Skulle gärna äga en med grön tavla och romerska siffror
Midnight!Lila? Ställer in tiden på min Nodus.
Ojojoj, ser riktigt bra ut! Jag gillade verkligen Expedition!Nya modeller från Timefactors, 36 mm med Miyota 9039, tillgängliga imorgon:
Ojojoj, ser riktigt bra ut! Jag gillade verkligen Expedition!
Dags att kolla läget i patineringsglaset efter 10 dagar.
Resultatet så långt.
Funderar faktiskt på att försöka hugga den imorgon, 36 mm känns någon mm för lite bara.Ojojoj, ser riktigt bra ut! Jag gillade verkligen Expedition!
Fifan vad bra, blir lite avis faktiskt. Tycker det där blev perfekt, lite mittemellan sådär...harmonisk accentfärg typ
Fasen vad bra det blev! Jag röstar för att nöja sig för stunden (men behålla det magiska vattnet för framtida bad)
Där du, det ser riktigt bra ut. Kan känna den skrovliga, ruggade ytan och snyggt grön. Kan ju köra lite till, går ju att reducera sen om det blev för mycket. Men det funkar som det är också, snygg. Kul, gillar.
Funderar faktiskt på att försöka hugga den imorgon, 36 mm känns någon mm för lite bara.
Nya modeller från Timefactors, 36 mm med Miyota 9039, tillgängliga imorgon:
Ojojoj, ser riktigt bra ut! Jag gillade verkligen Expedition!
Den första!!!!
Edit: den ser ju bättre ut än Traskan!
Sägs det på sidan men kan ju vara marknadsföring, har ingen erfarenhet från TZ så svårt att avgöra.Behöver man hänga på låset? Den här tickar alla boxar hos mig just nu.
Precis det som föregående talare sagt + möjligheten att ha en klocka som endast 49 andra i världen har. Bara det är anledning nog.Kom igen nu ni som tvekar. Ni vill inte missa detta! Tänk vad ni kommer ångra er när det blir paketöppning deluxe i december..
Sjukt cool, sneglat på dem länge men inte tagit beslut.Dagens klocka, har denrelativt ofta faktiskt.
Aldrig fått så mycket respons på nån klocka jag burit som jag har fått på denna.
Behöver man definitvit. När han släppte Gen1 så tog han bara beställningar i en kvart innan han stängde ner, sen fick man vänta i två veckor på nästa gång.Behöver man hänga på låset? Den här tickar alla boxar hos mig just nu.