FOQ
Guld
Den är tyvärr inne på garantiåtgärd men här är lite gamla dassiga bilder. Tycker definitivt du ska köra på 36an
Sån sjukt fin klocka! Har du någon datum på retur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är tyvärr inne på garantiåtgärd men här är lite gamla dassiga bilder. Tycker definitivt du ska köra på 36an
En vecka kvar, känns som ett årSån sjukt fin klocka! Har du någon datum på retur?
En vecka kvar, känns som ett år
Jaha, nån som slog till på en Smiths från Timefactors?
Ja BBn förstår jag inte hur dom tänkte. 38/39 hade passat det flesta. Som det nu är passar nog oftast ingen av storlekarna.... 36an dock såklart att föredra...Var sak har sin plats. Det är så klart en smaksak men jag tycker att dykare ska vara på minst 40mm, gärna större, men skulle inte få för mig att köpa någon annan typ av klocka i den storleken (möjligtvis flygare och G-shock). Samtidigt känns 36mm nästan lite litet för annat än rena dressklockor och jag hade gärna sett en BB i 38mm.
Jag förstår inte hur man tänkte när man lanserade den som 41mm och den verkar inte sälja så bra heller av naturliga skäl. Tror inte att jag har sett mer än ett enskilt ex till salu här på KS.
Det där är så sant. Man skall inte underskatta känslan av att klockan "smälter in" på armen istället för att kännas som en mindre väckarklocka.... Små klockor är sjukt bekväma!Jo jag tycker du summerar det bra. Var lite tveksam till min 36a också innan jag väl fick den på armen.
Har lärt mig den hårda vägen att inte stirra mig blind på just storlek alla gånger, själva balansen och utformningen är minst lika viktigt för helhetsintrycket.
Jag köpte den här på forat faktiskt. Har för mig att jag betalade 8500 SEK.Den är så sjukt cool den klockan. Vad går en sån på?
Jag köpte den här på forat faktiskt. Har för mig att jag betalade 8500 SEK. Det finns några på chrono24.se som nog har dyrare 'lägsta pris' tyvärr.
Edit: ja och tack ska du ha
Jo, den får nästan räknas som affordable!Jag köpte den här på forat faktiskt. Har för mig att jag betalade 8500 SEK. Det finns några på chrono24.se som nog har dyrare 'lägsta pris' tyvärr.
Edit: ja och tack ska du ha
Var nära att köpa en själv, men butiken hann stänga, ser fram emot bilder, den ser grymt snygg ut!!
Det är inte direkt någon finish på den, så gott som helpolerad och traskan var nog strået vassare, men allt annat på den var nog bättre på Smiths. Tavlan var riktigt bra och crisp, verket gick ruggit bra också vill jag minnas. Glaset var en höjdare, högt kupat ”vintage” safirglas med bra AR. Men boett och boettlock var lite för vanilj som sagt, blankt och enkelt Länken var solid och hela bygget kändes väldigt tajt. Hyfsat bra drag i lumen också.Beställning är fortfarande öppen. Stod felaktigt 1500 UK time, men öppnade kl 1400. Hoppas han är snabb bara. Verkar återkomma från nån operation?! Ska bli kul att testa. Jag tror den klockan kan funka till allt. Var sugen på en HMS från Baltic länge, men den är slut och verket som sitter på HMS har ingen hacking. Här får man dessutom en riktigt snygg länk till.
Kommer bli nice. Funkar på länk, läder, person och NATO. Är inte så stort fan av NATO, men gillar Chevron.
@FreakyLeo hur var finish på din? Om du säg jämför med Traska?
Grattis..Efter att ha jobbat i trädgården hela dagen så har man gjort sig förtjänt av en sån här. Min affordable trädgårdsklocka är fortfarande på, den är så härlig.
Firar dessutom tvåårig bröllopsdag idag!
Grattis grattis .Efter att ha jobbat i trädgården hela dagen så har man gjort sig förtjänt av en sån här. Min affordable trädgårdsklocka är fortfarande på, den är så härlig.
Grattis! Men vad sjutton dricker du? Hallonsoda?Efter att ha jobbat i trädgården hela dagen så har man gjort sig förtjänt av en sån här. Min affordable trädgårdsklocka är fortfarande på, den är så härlig.
Grattis..
Grattis grattis .
Tack ska ni ha! Det är en Berliner Weisse... Den blev ännu mer intressant i färgen när man fick ut det som var i botten. Nyponsoppa någon?Grattis! Men vad sjutton dricker du? Hallonsoda?
Berliner weisse är inte alls dumt, det är nåt visst med surbärs alltså Körde denna häromveckan, av burken att döma så är det Morgondagens även i ditt glas?Tack ska ni ha! Det är en Berliner Weisse... Den blev ännu mer intressant i färgen när man fick ut det som var i botten. Nyponsoppa någon?
Tack så mycket! Ja, det stämmer, ett samarbete mellan Morgondagens och Mikrofonbryggeriet. 10 av tio gubbar med cigarr!Berliner weisse är inte alls dumt, det är nåt visst med surbärs alltså Körde denna häromveckan, av burken att döma så är det Morgondagens även i ditt glas?
Grattis på bröllopsdagen förresten!
Grattis! Åren tickar på!Efter att ha jobbat i trädgården hela dagen så har man gjort sig förtjänt av en sån här. Min affordable trädgårdsklocka är fortfarande på, den är så härlig.
Se där ja, två stabila. Må det bli många till. Hjärtliga gratulationer...Efter att ha jobbat i trädgården hela dagen så har man gjort sig förtjänt av en sån här. Min affordable trädgårdsklocka är fortfarande på, den är så härlig.