• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

IMG_20191009_203134.jpg
haha, vafan jag har inte hört ett knäpp sen ordern lades. Fick du någon tracking eller så?

Det där är ju mumma! :)
För mig som levt en stor del av livet i orange och grönt är det ju sammet för själen detta!
Spännet är en ren njutning.
Villhöverlistan är nu reviderad! :D
Men hittade du priset någonstans?
Ja, jag tycker att den är så sjukt bra och färgerna är spot on! :happyhappy: Älskar att de valt att ha så a alt spänne, jag tror att den kommer att sitta riktigt skönt på armen. :) Priset är $499 men hoppar man på early bird på Kickstarter så är det $399 som gäller. Jag tänker hänga på låset och beställa två för min fru vill ha den blåa varianten.

Ja, jag tycker att den är så sjukt bra och färgerna är spot on! :happyhappy: Älskar att de valt att ha så a alt spänne, jag tror att den kommer att sitta riktigt skönt på armen. :) Priset är $499 men hoppar man på early bird på Kickstarter så är det $399 som gäller. Jag tänker hänga på låset och beställa två för min fru vill ha den blåa varianten.

När var släpp på KS? Funderar på att haka på.

Edit: grön all THE way!

Kan vara så. Nilas och Hjelm har haft den före mig.
Ahh dåså! Jag sålde den till Nilas. Kul att den hänger kvar här! Jag gillade verkligen den där klockan och hade den haft vitare lume och/eller mer kontrast i tavlan/index hade den nog blivit en keeper. Oerhört trevlig klocka för pengarna i mycket bra finish.

Ahh dåså! Jag sålde den till Nilas. Kul att den hänger kvar här! Jag gillade verkligen den där klockan och hade den haft vitare lume och/eller mer kontrast i tavlan/index hade den nog blivit en keeper. Oerhört trevlig klocka för pengarna i mycket bra finish.
Stämmer bra det. En kanonklocka utan tvekan.
Ångrar lite att jag gjorde av med den men det är inget ovanligt då jag ångrar ganska många :).

Ska räkna pengar och kolla vad jag kan hitta på, det är väl ok att sälja av från frugans smycken?
Det ska ju gå till en klocka!

Ja, finishen var riktigt bra faktiskt. Har ju ägt ett gäng micros vid det här laget och jämfört med andra kändes denna så nice konstruerad, tight och tung på ett bra sätt.

Senast ändrad:
Hoppas ni har en trevlig onsdag alla härliga i tråden! Själv hjälper jag och spinnakern tjejen att pyssla lite
8058F9F9-D77B-4F25-A5A0-47DB2F7AB687.jpeg
Min ska få handledstid imorrn, den har varit undanskuffad sen den 30/9 enligt datumfönstret.
Tycker denna modellen (Hull) är riktigt schysst och en av de bekvämaste klockorna jag äger! Skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa någon mer! Typ bild 2&3. Har även släppts en kronografvariant nu såg jag (bild 4)
136A550B-3B0B-4A2C-895B-4E5517B7C96F.jpeg
8B9DD262-0ADE-49CC-B2B7-AA2ED5D5CC3F.jpeg
98185AFF-77D0-43A6-BF05-C24A0F5776B7.jpeg

F7CB1CAD-9402-4185-B9D8-0C94251C9D38.jpeg

ja nu verkar den gå perfekt :)Kommer du ihåg att vi bubblade om super compressor häromdagen? Passade på och prova AD dinkor när jag ändå var där och föll som en kägla för Longines legend diver, det är ditt fel att jag måste ha den nu
Kan varmt rekommendera en LLD. Har haft en och jag saknar även den :). Ganska affordable också om man hittar en beggad.
FfkV9Z4.jpg

Min ska få handledstid imorrn, den har varit undanskuffad sen den 30/9 enligt datumfönstret.
Tycker denna modellen (Hull) är riktigt schysst och en av de bekvämaste klockorna jag äger! Skulle faktiskt kunna tänka mig att köpa någon mer! Typ bild 2&3. Har även släppts en kronografvariant nu såg jag (bild 4)
136A550B-3B0B-4A2C-895B-4E5517B7C96F.jpeg
8B9DD262-0ADE-49CC-B2B7-AA2ED5D5CC3F.jpeg
98185AFF-77D0-43A6-BF05-C24A0F5776B7.jpeg

F7CB1CAD-9402-4185-B9D8-0C94251C9D38.jpeg
Hull e riktigt ball! Kronografen dock väckte ett litet ha begär :D

Tillbaka
Topp