Håller med, den är riktigt vass.Jag har bara sett din med denna läckra tavla, höjer helt klart modellen tycker jag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, den är riktigt vass.Jag har bara sett din med denna läckra tavla, höjer helt klart modellen tycker jag
Platsar helt klart i tråden. Såg lite kul ut faktiskt..Beside är namnet på modellserien. Men rolig klocka, endast 7.1mm "tjock" 40mm diameter, samt billig som bara en Casio kan vara. (Såg den för under 700 kr)
Finns i fler färger:
Grymt jobbat som sagt med micro LE, känns riktigt kul detta..Astrött, flög hela helgen, knegat hårt i 3 dgr, jetlag fortfarande, på schipol nu för resa igen, framme 2400, hämta hyrbil 0545, resa är glammigt, sure, well micro LE i hamn vart fall, trevlig kväll
Skoj Blev lite sugen själv efter senaste avsnittet av ”just one more watch”Nu får alla finsmakare blunda för idag har det varit ultraaffordable för hela slanten. Först Loreo:
Sen på vägen hem plockade jag upp denna hos postombudet:
En Pagani Design quartzkronograf. Ser riktigt bra ut tycker jag och den var oförskämt billig.
Ja, hans ”chinese specials” är alltid kul tycker jag.Skoj Blev lite sugen själv efter senaste avsnittet av ”just one more watch”
Maken till en f:d kollega till mig kallade den flygplatsen för 'Shithole' varför minns jag dock ejAstrött, flög hela helgen, knegat hårt i 3 dgr, jetlag fortfarande, på schipol nu för resa igen, framme 2400, hämta hyrbil 0545, resa är glammigt, sure, well micro LE i hamn vart fall, trevlig kväll
Modellbranschen? Låter lite som TrumpMaken till en f:d kollega till mig kallade den flygplatsen för 'Shithole' varför minns jag dock ej
Nepp haha vad fick dig att gissa på det ?Modellbranschen? Låter lite som Trump
Han gillar ju att kalla platser för ”shithole”Nepp haha vad fick dig att gissa på det ?
Trevliga tavlor, tänker osökt på @Mikaell 's fantastiska.Beside är namnet på modellserien. Men rolig klocka, endast 7.1mm "tjock" 40mm diameter, samt billig som bara en Casio kan vara. (Såg den för under 700 kr)
Finns i fler färger:
Men finns ju Gassan där man kan glo lite, Roooolex , fanns lite dj’s , nu ska de ha nästan 70 för stål 36, lite bling 41 för drygt 100, vart är världen på väg, nästa vecka handlar, byter jag till mig 2 Roooolex, men de är vintage dj’s, tror de ej hamnat än på fläsksvålsfrillornas att ha lista , en till frun, en till dottern, så småningom....Maken till en f:d kollega till mig kallade den flygplatsen för 'Shithole' varför minns jag dock ej
Ok det visste jag inte, jag undviker att läsa om eller se på nyheter. Minst 75% av alla 'nyheter' man ständigt blir matad med av omvärlden är trista och negativa sådana som får en att må dåligt och inte berikar de mitt liv ett enda dugg.Han gillar ju att kalla platser för ”shithole”
Bra tänkt, 2015 köpte jag en Cartier till min dotter. Hon får den (om några år) i konfirmationsgåva.Men finns ju Gassan där man kan glo lite, Roooolex , fanns lite dj’s , nu ska de ha nästan 70 för stål 36, lite bling 41 för drygt 100, vart är världen på väg, nästa vecka handlar, byter jag till mig 2 Roooolex, men de är vintage dj’s, tror de ej hamnat än på fläsksvålsfrillornas att ha lista , en till frun, en till dottern, så småningom....
Hahah jag tänkte gissa på en Karl Gustaf 1867Daniel Wellington?
Tänkte jag med påGinault Ocean Rover?
Ja, det var lite modern mögelvarning.Trevliga tavlor, tänker osökt på @Mikaell 's fantastiska.
https://klocksnack.se/threads/sjölik-norrbotten-style-slutresultat.95335/page-5#post-2920405
Patina, patina. Rätt så nice tavlor.Trevliga tavlor, tänker osökt på @Mikaell 's fantastiska.
https://klocksnack.se/threads/sjölik-norrbotten-style-slutresultat.95335/page-5#post-2920405
Vet du när de släpps?Beside är namnet på modellserien. Men rolig klocka, endast 7.1mm "tjock" 40mm diameter, samt billig som bara en Casio kan vara. (Såg den för under 700 kr)
Finns i fler färger:
Men öppna dååååå!
Fan... Min är inne i butik som är stängd. Får bli att hämta innan jobb imorgon.
Trevlig recension av Traska Freediver:
https://watchclicker.com/2019/10/09/traska-summiteer
Lite lånade bilder för inspiration. Jag ska lätt ha en, jag är såld.
Smalnar av till 16mm... Så jäkla bra!Bättre än BB36 ju! Den länken...
Naj nu har du felBättre än BB36 ju! Den länken...
Inte den blekaste, men när jag surfade runt tidigare var den markerad som hemma i lager på flera ställen.Vet du när de släpps?