• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Beside är namnet på modellserien. Men rolig klocka, endast 7.1mm "tjock" 40mm diameter, samt billig som bara en Casio kan vara. (Såg den för under 700 kr) :)
Finns i fler färger:
s-l1600.jpg
Platsar helt klart i tråden. Såg lite kul ut faktiskt..

Nu får alla finsmakare blunda för idag har det varit ultraaffordable för hela slanten. Först Loreo:
E2FA8466-EC5B-436B-BFD7-0B1F2F788101.jpeg

Sen på vägen hem plockade jag upp denna hos postombudet:
D53305B6-1D5A-4C52-9D96-D1013BA87DB5.jpeg

En Pagani Design quartzkronograf. Ser riktigt bra ut tycker jag och den var oförskämt billig.
Skoj :) Blev lite sugen själv efter senaste avsnittet av ”just one more watch”

Maken till en f:d kollega till mig kallade den flygplatsen för 'Shithole' varför minns jag dock ej :)
Men finns ju Gassan där man kan glo lite, Roooolex , fanns lite dj’s , nu ska de ha nästan 70 för stål 36, lite bling 41 för drygt 100, vart är världen på väg, nästa vecka handlar, byter jag till mig 2 Roooolex, men de är vintage dj’s, tror de ej hamnat än på fläsksvålsfrillornas att ha lista , en till frun, en till dottern, så småningom....

Han gillar ju att kalla platser för ”shithole” :D
D3B9BD8C-DABA-4F0A-8252-7FAB6C94C8FB.jpeg
Ok det visste jag inte, jag undviker att läsa om eller se på nyheter. Minst 75% av alla 'nyheter' man ständigt blir matad med av omvärlden är trista och negativa sådana som får en att må dåligt och inte berikar de mitt liv ett enda dugg.
Det är därför ett medvetet val från min sida.

Senast ändrad:
Men finns ju Gassan där man kan glo lite, Roooolex , fanns lite dj’s , nu ska de ha nästan 70 för stål 36, lite bling 41 för drygt 100, vart är världen på väg, nästa vecka handlar, byter jag till mig 2 Roooolex, men de är vintage dj’s, tror de ej hamnat än på fläsksvålsfrillornas att ha lista , en till frun, en till dottern, så småningom....
Bra tänkt, 2015 köpte jag en Cartier till min dotter. Hon får den (om några år) i konfirmationsgåva.

Tillbaka
Topp