TackRiktigt snygg!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
TackRiktigt snygg!!
Svindyra fiskekort är vad som finns här, det ska vara som det var hemma när jag var liten.
Meta abborre, ta hem och steka med smör i panna.
Jag tar igen det på somrarna hemma med barnenTråkigt!
Ja, riktigt bra! Fightas med Oris 65 tycker jag.Den här rackaren gillar jag.
Mm.. det där har inget med micro eller homage att göra.Har inte jätteemot homager rent allmänt men usch det där är ju bara tragiskt...
Helt klart.Ja, riktigt bra! Fightas med Oris 65 tycker jag.
Ja det är jättekul, blev en fiskNu blir jag avundsjuk på riktigt, älskar att fiska
GrattisJa det är jättekul, blev en fisk
Ja det är jättekul, blev en fisk
Homage denna med, eller? Håller inte koll på sånt, bryr mej inte. Om jag gillar en klocka så gör jag. Om den råkar ha drag av nån annan klocka så skulle jag antagligen gilla den andra klockan också... kanske. Så bra då. Wotd i vilket fall.Samma här, ser inte riktigt poängen... men det är ju en smaksak förstås.
Tacka vet jag denna homage
Denna var fin så den tar jag hem.Fin öring. Är det CR som gäller eller tar du hem?
Nja kopia tycker jag.Fin öring. Är det CR som gäller eller tar du hem?
Håller helt med. Smutsig fisk. Finishen ser inte alls bra ut.Nja kopia tycker jag.
Sen är poleringen på fjällen under all kritik,och ögonen är inte centrerade.
Va? Two-tone med grym pärlemoeffekt och sanslöst bra glans. Högsta poäng!Håller helt med. Smutsig fisk. Finishen ser inte alls bra ut.
Och den här pärlemoren är garanterat original!Va? Two-tone med grym pärlemoeffekt och sanslöst bra glans. Högsta poäng!
Nja kopia tycker jag.
Vid första anblicken tyckte jag det var en Rolax men det var det ju inte.Håller helt med. Smutsig fisk. Finishen ser inte alls bra ut.
Munnen påminner om sutare också.Nja kopia tycker jag.
Nä där gjorde du verkligen en tavlaVid första anblicken tyckte jag det var en Rolax men det var det ju inte.
Ordningen är återställd! Var det du som blev av med all lume eller blandar jag ihop dig med någon annan? Om det nu var du, fick du något svar var det berodde på? Jättemärkligt hur den bara kan lossna så där...Tourby Lawless.
Nja kopia tycker jag.
Håller helt med. Smutsig fisk. Finishen ser inte alls bra ut.
Va? Two-tone med grym pärlemoeffekt och sanslöst bra glans. Högsta poäng!
Och den här pärlemoren är garanterat original!
Vid första anblicken tyckte jag det var en Rolax men det var det ju inte.
Munnen påminner om sutare också.
Vilket underbart "göteborgskt" vitsande från, gissar jag, hela landet, Island och i bästa fall snart Filippinerna. Mera sånt, ni gör tråden fredagsmysig hela veckan lång. Keep it up guys and girls. Ang "guys and girls" så har vi ju numer hen (höna, hur kunde man välja det ordet?) och nu finns en maskulin variant - hom. Bara så ni vet, hen och hom!Nä där gjorde du verkligen en tavla
Ett väldigt fint gammalt märke, tror dock inte dagens har så mycket med dem att göra?
Nej om man tittar på dagens kollektion så verkar det inte vara så mycket eget.Ett väldigt fint gammalt märke, tror dock inte dagens har så mycket med dem att göra?
https://oredelmondo.org/products/mathey-tissot-vintage-type-xx-pilot-flyback-chronograph
Tror nog den hamnar i det facket men det stör inte mig heller. En bra klocka är en bra klocka.Homage denna med, eller? Håller inte koll på sånt, bryr mej inte. Om jag gillar en klocka så gör jag. Om den råkar ha drag av nån annan klocka så skulle jag antagligen gilla den andra klockan också... kanske. Så bra då. Wotd i vilket fall.
Bra klocka sa BullTror nog den hamnar i det facket men det stör inte mig heller. En bra klocka är en bra klocka.
Fin men varför reseklocka? Alarm, gmt?WMT - Kul och prisvärd reseklocka. Storleken är identisk med Rolex 6538 Big Crown.