Frackas75
Basic
Nej, jag ser din poäng. Jag tänker bara att det inte kostar för mycket och att du inte behöver vara försiktig, oroa dig för stöld etc.Fin men varför reseklocka? Alarm, gmt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nej, jag ser din poäng. Jag tänker bara att det inte kostar för mycket och att du inte behöver vara försiktig, oroa dig för stöld etc.Fin men varför reseklocka? Alarm, gmt?
Ok, jag förstår, klokt. Hoppas de flesta klockor i denna tråden faller i den kategorin även om inte alla är beaters. Kanske ingen enskild klocka som behövs ett bankfack till.Nej, jag ser din poäng. Jag tänker bara att det inte kostar för mycket och att du inte behöver vara försiktig, oroa dig för stöld etc.
Verkligen! Sitter perfekt ju
Tycker Scurfa Diver One funkar ganska bra på 12-åringen också
Najs, vilken sjö är det?Blev en till rackare, Ginaulten skapar fiskelycka
En av sjöarna i HarasjömålaNajs, vilken sjö är det?
Ser ut som en Rolex,fisken alltså grattisBlev en till rackare, Ginaulten skapar fiskelycka
Bästa snuset.
Nej, jag har inte haft några problem där. Troligtvis @levman som också har en Tourby Lawless, dock en lite annan typ.Ordningen är återställd! Var det du som blev av med all lume eller blandar jag ihop dig med någon annan? Om det nu var du, fick du något svar var det berodde på? Jättemärkligt hur den bara kan lossna så där...
Syns vem som bestämmer
Det är till och med jobbigt att fota klockan när man har den på ”fel” arm
Saknar min lite nu när man ser bilder på klockan. Har varit hos Gnomon i 12 veckor nu Skickades tillbaka för att lume i kl12 index var ojämn. Hur ser det ut för er övriga?
Saknar min lite nu när man ser bilder på klockan. Har varit hos Gnomon i 12 veckor nu Skickades tillbaka för att lume i kl12 index var ojämn. Hur ser det ut för er övriga?
Skön, jag har en stor på väggen.God afton! Fick bli en affordable såhär på kvällskvisten. Väntar på att en annan från samma märke ska komma hem men Postnord har slagit klorna i paketet så det är väl framme vid jul.
Nej, pvd 36mm. Den jag redan har är en stop2go, närmare bestämt en Mondaine Stop2Go Gottardo 2016!Skön, jag har en stor på väggen.
Vad väntar du på, en stop2go?
Inga problem med min heller. Tråkigt att höra att din strulade och att du fått vänta så längeSaknar min lite nu när man ser bilder på klockan. Har varit hos Gnomon i 12 veckor nu Skickades tillbaka för att lume i kl12 index var ojämn. Hur ser det ut för er övriga?
https://www.mondaine.com/watches/official-swiss-railways-watch/stop2go/a512-30358-16sbb.htmlHmm vad är Stop2Go ?