• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Martin Degville...
IMG_7365.JPG

Påminner en del om min julgran...
IMG_7261.JPG

Godnatt tråden :cool:
 
Ah, då tror jag att jag förstår men finns det inte färdiga såna lösningar att köpa? Jag tycker att det känns lite sladdrigt att ha klockor på nato och skulle tro att det blir än värre om man gör bandet tunnare men det kanske inte är några problem?
Finns säkert att köpa, men det är billigare att ta från "bra-att-ha-lådan" ...:)

20191018_231556.jpg


Detta bandet är lite biffigare så det fungerar bra, trots att klockan är rätt så topptung. Jag har provat andra natoband som är lite klenare och då blir det, som du säger, ganska sladdrigt.
 
Håller med dig om att upplysning alltid är bra.
Det har hjälpt iallafall mig åtskilliga gånger,det gillas. Sen hur alla dessa "upplysningar" levereras det är en annan femma och upp till var och en givetvis. Att medlemmen du nämnde alltid har rätt det är åtskilliga i tråden väldigt medvetna om också så jag säger inte emot där heller. Mycket mindre upplysningar ifrågasätts också numera sedan timeout och bortplockande av ena sidans inlägg sist det begav sig. Det är ju trevligare för tråden så och för stämningen överlag vilket märks tydligt numera. Bjussar på en bild av en trevlig affordable för att inte helt glida ifrån topic i tråden.
j29hWuU.jpg
Håller med om att man bör hålla en trevlig ton och att information är bra, men jag håller inte med om att vissa alltid har rätt :) Säger godnatt med dagens micro.... också på jubilee ;) ... innan jag blir bannad :nailbiting:
CA3BB547-5B99-4D45-A35D-0A75A13800B2.jpeg
 
Nå, vem är det som har en Zelos bronsdykare (gärna Horizons eller Swordfish) till övers och vill sälja till mig? Företrädesvis någon med en trevlig färg på tavlan. :)
 
Tillbaka
Topp