Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Boetten är snarlik, men den känns väldigt annorlunda IOM att den har den betydligt lägre coin bezeln och välvt glas. Bärs betydligt mindre och känns mer retro.Grattis, vad kul! Tycker att den där är sjukt cool!
Boetten är väl snarlik PRS-18? Gillar dock den borstade finishen på denna bättre än den blästrade på 18 (det som fått mig att tveka på en sådan).
Festligt strap oxå
Funderingar. Tusenö Blackwater är ju given i höst. Nu när de börjar bli klara och hintar om säljstart kommer jag snabbare än Doc Holliday kunde dra och skjuta, klicka hem en. Sen vill jag ha en Vanuatu eller Khuraburi när de kommer in igen, helt enkelt för jag saknar dem så jäkla mycket. Lägg därtill att jag har Borealis Bullshark hemma, den säljer jag inte för allt smör i Småland.
Fan ska man göra sig av med Cayman...? Den är ju så galet grym. Men fatta mig rätt, den är tro det eller ej lite FÖR fin för mig. Jag hatar att gå omkring och ”undvika” att repa eller göra nåt annat med den. Inte för den inte tål det, den tål ju fan att en mindre buss parkerar på den. Men ändå. Köper jag dessutom ovanstående klossar kommer den bli liggande och bara användas två ggr/år.
I-lands problem.
Så. Någon som vill köpa en galet fin Crepas Cayman?
Boetten är snarlik, men den känns väldigt annorlunda IOM att den har den betydligt lägre coin bezeln och välvt glas. Bärs betydligt mindre och känns mer retro.
PRS-18 har ett synnerligen modernt formspråk tycker jag. Den kraftiga bezeln, det platta glaset och blästrade finishen ger intryck av modern vapendesign.
Ser riktigt fina ut. Har du egna? Undrar såfall hur du upplever de.Lite roliga klockor, hade dock varit lite vettigare med ett annat val än läder men snygga enligt mig
http://eza-watches.com
Tack för dina ord, bra tankeställareSälj inte cayman för blackwater Den om något lär ju kännas värre repa och andrahandsvärdet, rent spekulativt såklart, borde sjunka som en sten om den inte blir något enormt bra och efterfrågad. Ställer mig tveksam till det dock
Edit: plus cayman äger
Jag är benägen att hålla med @JockinhoTack för dina ord, bra tankeställare
Jag är benägen att hålla med @Jockinho
Även om jag gillar Blackwater, både design och namn. Så smäller nog din Cayman högre.
Fast vem vet, företag måste ju börja någonstans och kanske blir Blackwater premium någon gång i framtiden
Såg oxå den där. Sjuuukt bra.Denna dök upp på mitt instaflöde.
Faaaaan att den inte kommer på länk! Jag fick ett ha-begär utan dess like! Länk-avsaknad till trots.
Riktigt bra, speciellt den blåa. Det lär vara extremt svårt att lyckas köpa en bara...Denna dök upp på mitt instaflöde.
Faaaaan att den inte kommer på länk! Jag fick ett ha-begär utan dess like! Länk-avsaknad till trots.
Kostar?Denna dök upp på mitt instaflöde.
Vet inte riktigt, men jag tippar på $800-900 plus frakt och moms. Får Forasec in den så blir ju moms inräknat iaf.Kostar?
Riktigt läcker, fara för köpsug (igen). Faran med denna tråd...Denna dök upp på mitt instaflöde.
Jag är benägen att hålla med @Jockinho
Även om jag gillar Blackwater, både design och namn. Så smäller nog din Cayman högre.
Fast vem vet, företag måste ju börja någonstans och kanske blir Blackwater premium någon gång i framtiden
Jag är väll inte jätteförtjust i den rent designmässigt heller. Men i dagsläget smäller inte mikro speciellt högt i svedala och med ett företag som innan kört på i 2k klassen och Quartzur blir steget till 10k stort även om den har bra verk etc. Vill påstå det krävs väldigt mkt för att slå sig in där, inte minst när det finns mikromärken som rent finishmässigt är grymma men där avsaknad av känt märke påverkar priset mer än klockan i sig.
Och som sagt cayman är ju läckrare
Finns inga riktiga bilder än?Bra poäng. Tidigare/nuvarande modeller har legat runt 3.500 och denna blir det dubbla och lite till även om man är snabb med fingret. Vågar man lita på att det är bra grejer... Ja vi får väl se men jag kanske skrapar ihop stålarna ändå. Cayman får vara kvar
Man har kunnat följa processen när man signat upp sig på nyhetsbrevet, samt via insta storiesFinns inga riktiga bilder än?
Så finns inga bilder ute?Man har kunnat följa processen när man signat upp sig på nyhetsbrevet, samt via insta stories
Jo via nyhetsbrev och insta stories. Till viss del hemsidan. Men inte i nåt överflödSå finns inga bilder ute?
Kan du inte lägga upp dem här då? Hittade inga själv.Jo via nyhetsbrev och insta stories. Till viss del hemsidan. Men inte i nåt överflöd
Here goes!Uttömmande beskrivning! Tack
Posta nu mycket bilder
Here goes!