Inte helt oävenNu har den kommit. Känns riktigt bra för priset. Nog den mest prisvärda klocka jag nånsin har köpt. De har rätt bra rabatt på den nu på triwas hemsida ifall nån är sugen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inte helt oävenNu har den kommit. Känns riktigt bra för priset. Nog den mest prisvärda klocka jag nånsin har köpt. De har rätt bra rabatt på den nu på triwas hemsida ifall nån är sugen.
Snygg. Vad är det för shark mes?Den växer på mig. På shark mesh är den stenhård. Verkar ha gått typ minus 1-2 sek per dag dessutom. Inte alls pjåkigt...
Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Ännu ett grymt tillskott! Testat 42mm mässing men inte stål än, står på listan. Älskar de feta luggarna och gillar de kromade index mer när jag såg dina bilder än helsons.
Helson gör, om inte alltid helt roliga (Shark divern räknar jag som bäst), jäkligt bra klockor som jag ägt några av genom åren
Är tavlan glansig eller matt? Och får man besvära om en wristshot?Kul! Jag måste säga det själv (slår sig på bröstet) att mina bilder framhäver klockans design bättre än Helsons egna bilder. Det är en riktigt cool klocka, jag gillar den skarpt!
@Aurum här är några fler bilder på blackwaterFinns inga riktiga bilder än?
Ser ut som att den "lider" av samma sak som tex spectre phantom, att första länken inte viker sig vilket resulterar i att den sitter oerhört långt/brett på handleden. Som en förlängd L2L. Ser lite bullig ut också tycker jag. I övrigt är den rätt nice@Aurum här är några fler bilder på blackwater
https://tuseno.com/blogs/project-blackwater/update-12-the-blackwater-west-coast-tour
Så ska det se ut! Trevlig helg du med.Trevlig helg vänner
Random mesh från en engelsk säljare på eBay, minns tyvärr inte vilken. Var andrasortering, oklart varför, så det kostade under hundra spänn.Snygg. Vad är det för shark mes?
Cool, vad ligger den på?Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Kan inte sätta fingret på vilken klocka den påminner mig om (hehe)Hade klockan hela arbetadagen igår och jag bär den bekvämt! Tycker länken är OK för det priset, men inget super!! Lumen är grym...fortsätter utvärderingen
Eftersom steinhart hade en grön innan rolex så är det nog den du menar =)Kan inte sätta fingret på vilken klocka den påminner mig om (hehe)
Tisell verkar ganska trevliga. Deras "pilot"modeller tycks för priset vara bland de som det ansträngts något för att göra så rätt som möjligt med de ramar de har i det prissegment de rör sig i. Osignade tavlor, blått på visarna, som visserligen säkert är målade (de själva uppger det är flämhärdat), rätt proportioner etc. Det är inte alltid man kan säga det om mer etablerade och dyrare märkens lågprisserier; att man ens försöker så pass. Har varit så nära att beställa en av deras automatversioner...Hade klockan hela arbetadagen igår och jag bär den bekvämt! Tycker länken är OK för det priset, men inget super!! Lumen är grym...fortsätter utvärderingen
Cool, vad ligger den på?
Snygg! Vet du om den kommer på något annat än Zulu?Kommit lite nya bilder på boldr Voyager. Ser helt ok ut! Liite synd de ej kör c-3 lume, tycker det är snyggare
Snygg! Vet du om den kommer på något annat än Zulu?
Jävligt bra prissatt! Finns väl inte mycket mer än den och ventus i den prisklassen?Bara zulu, kostar 259€.
Btw, för er som missat varför den ser ut som den gör : https://klocksnack.se/threads/hur-mycket-tål-en-casio-för-150-innan-den-dör.78170/Det här är en riktig beater
Pja. Nu är de blå slut i allafall och självklart hade jag inte möjlighet att knipa en i tid. SkiiiiitSen tror jag inte att dom säljer slut blixtsnabbt, så du kan nog få tag på en utan problem skulle jag tro när dom går att köpa igen
Bara zulu, kostar 259€.
Såg bara 399 +skatt. På hemsidan
Ok tackSeriouswatches är EU AD för märket
Kan inte sätta fingret på vilken klocka den påminner mig om (hehe)
Eftersom steinhart hade en grön innan rolex så är det nog den du menar =)
Steinhart gjor jo iaf några ”unike” saker på sine homage klokker så dom inte er helt identiske. Den der er jo en ren kopia med en annen logga.