Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har en precis likadan. Får inte mycket handledstid, men den är väldigt snygg i den färgkombinationen.
Jag beställde en sådan då jag tyckte att den var riktigt snygg och inte kostade skjortan. Det är säkerligen många som tittar snett åt detta märket på det här forumet och däribland jag men denna modellen är bara riktigt snygg. Worn and wound verkade också tycka det i en recension. Vad tycker ni andra?
För små bandhorn, för hög glasring/rehaut och för kort sekundvisare.
Jag beställde en sådan då jag tyckte att den var riktigt snygg och inte kostade skjortan. Det är säkerligen många som tittar snett åt detta märket på det här forumet och däribland jag men denna modellen är bara riktigt snygg. Worn and wound verkade också tycka det i en recension. Vad tycker ni andra?
Huvudsaken är att du tycker den är snygg.
Det är ju verkligen så. Återstår att se om den är lika fin i verkligheten. Den kommer imorgon så jag lär lägga upp lite bilder här då.Huvudsaken är att du tycker den är snygg.
Smaken är ju som baken delad, som tur är annars skulle forumet bli ganska trist.
Haft någon triwa förut, känns stabila för pengen tycker jag, speciellt när man lyckats knipa en på 70 % rea. Och det viktiga är väl att du gillar den! Vad är boetten gjord av?
Jag är svag för canvas, så det där måste jag säga var grymmast hittills. Finns uppenbarligen väldigt många fina kombinationer med den där klockanTestar canvas på Nauti idag
Fan så bra den ser ut med dom nya indexen! Riktigt jättebra!Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Fin klocka och riktigt läckra bilder!Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Fan så bra den ser ut med dom nya indexen! Riktigt jättebra!
Fin klocka och riktigt läckra bilder!
Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Verkligen ett lyft. Har ägt den tidigare modellen. Kunde inte förlika mig med de överdrivna lugsen och den aggressiva designen på länken. Hade de erbjudit en oysterlänk som alternativ är det en no brainer för mig.Fan så bra den ser ut med dom nya indexen! Riktigt jättebra!
Verkligen ett lyft. Har ägt den tidigare modellen. Kunde inte förlika mig med de överdrivna lugsen och den aggressiva designen på länken. Hade de erbjudit en oysterlänk som alternativ är det en no brainer för mig.
Det är lite som en submariner på anabola. Var själv lite osäker på länken innan jag fick klockan. Men tycker ändå att klockan passar fint ihop med länken och den var oväntat bekväm
Den finns bara i en variant tror jag (än så länge) och det är denna:Var inne på deras sida i veckan och jag kan inte förnimma mig om applicerade index?
Är det en av storlekarna eller special?
Haha jag satt också och letade på deras sida precisDen finns bara i en variant tror jag (än så länge) och det är denna:
https://helsonwatches.com/shop.php#...-Markers-Miyota/p/103557986/category=22810074
https://helsonwatches.com/shop.php#...-Markers-Miyota/p/103557986/category=22810074Var inne på deras sida i veckan och jag kan inte förnimma mig om applicerade index?
Är det en av storlekarna eller special?
Helson Shark Diver 40. Sjukt trevlig klocka!
Den är gjord av en blandning mellan acetat och rostfritt stål. Ganska cool kombo må ja säga.Haft någon triwa förut, känns stabila för pengen tycker jag, speciellt när man lyckats knipa en på 70 % rea. Och det viktiga är väl att du gillar den! Vad är boetten gjord av?
Nu har den kommit. Känns riktigt bra för priset. Nog den mest prisvärda klocka jag nånsin har köpt. De har rätt bra rabatt på den nu på triwas hemsida ifall nån är sugen.Det är ju verkligen så. Återstår att se om den är lika fin i verkligheten. Den kommer imorgon så jag lär lägga upp lite bilder här då.
Ska ta bild på min också vid tillfälle.Nu har den kommit. Känns riktigt bra för priset. Nog den mest prisvärda klocka jag nånsin har köpt. De har rätt bra rabatt på den nu på triwas hemsida ifall nån är sugen.
Jag gillar dessutom att Triwa använder sig av svenskt vegetabiliskt garvat läder till armbanden. Mycket skonsammare för miljön än kromgarvning.Den är gjord av en blandning mellan acetat och rostfritt stål. Ganska cool kombo må ja säga.