Det funkar såg även någon med denna kombon.Vet inte riktigt vad jag tycker om detta. För mycket gummi och för lite cordura? Länken bättre. Ombyte till sommarens båtfärder? Om det är kvar så länge... Får se...
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det funkar såg även någon med denna kombon.Vet inte riktigt vad jag tycker om detta. För mycket gummi och för lite cordura? Länken bättre. Ombyte till sommarens båtfärder? Om det är kvar så länge... Får se...
![]()
![]()
Cool! Går de att köpa nu?Min första Swatch!
![]()
![]()
![]()
Ja det bandet är snyggare till klockan, plockar upp och förstärker gmt visaren. Hade gärna valt det men finns bara i 22 mmDet funkar såg även någon med denna kombon.
Underbar.Min första Swatch!
![]()
![]()
![]()
Ja det va typiskt.Ja det bandet är snyggare till klockan, plockar upp och förstärker gmt visaren. Hade gärna valt det men finns bara i 22 mm![]()
Varför???
Snygg.Jag är sugen på denna, nya Superman II från Yema såklart
![]()
40 mm, 20 lugs. Resonabelt pris.
https://eu.yema.com/products/yema-superman-ii-maxi-dial-ysupii2019-ams
Jag älskar ju den storleken, sen att länken smalnar av till 16mm är ju perfekt. Känns ungefär som sarben men lite tyngre. På min helt värdelösa bild kan du jämföra mellan 38mm - 43mm..Här är 2st klockor jag är riktigt sugen på.
Steinhart med Jubilé.
Är dock orolig att den ska kännas liten.
@Chumba hur upplever du din?
Gillar verkligen att färgerna inte är så skarpa.
Andra är Aquatico är något visst med svart tavla med inslag av guld och röd tip.
![]()
![]()
Mililtary industries?Med all samlad kunskap i denna tråd kanske någon av er vet vilken tillverkare som gjort denna klocka? Tycker jag sett tavlan märkt T förut men minns inte var.
![]()
Tack.Jag älskar ju den storleken, sen att länken smalnar av till 16mm är ju perfekt. Känns ungefär som sarben men lite tyngre. På min helt värdelösa bild kan du jämföra mellan 38mm - 43mm..![]()
![]()
På pappret är det väl 1mm..Tack.
Jag trivdes iof med Squale pepsi och kan ju inte skilja så mycket.
Here you go!Cool! Går de att köpa nu?![]()
Har för mig att det är märkning för TritiumMed all samlad kunskap i denna tråd kanske någon av er vet vilken tillverkare som gjort denna klocka? Tycker jag sett tavlan märkt T förut men minns inte var.
![]()
Det tror jag med, finns på fler klockor. Tittade mer på pilen vid 6 och fågeln vid 9... Kan ju ha alldeles fel...Har för mig att det är märkning för Tritium
![]()
Vad är detta? Nån skx-mod? StencoolHar för mig att det är märkning för Tritium
![]()
Ja, det kan det ju vara. Hittar dock inte denna modell på deras sida eller när jag bildgooglar,Mililtary industries?
Med all samlad kunskap i denna tråd kanske någon av er vet vilken tillverkare som gjort denna klocka? Tycker jag sett tavlan märkt T förut men minns inte var.
![]()
Pilen betyder military issued eller något sånt, fågeln vettefan vad det ärDet tror jag med, finns på fler klockor. Tittade mer på pilen vid 6 och fågeln vid 9... Kan ju ha alldeles fel...
Kanske har fel som sagt. En annan som kommer till mitt tänkande är tactico eller vad de heter, har inte de en sån där fågel? Nån annan vet nog bättre...Ja, det kan det ju vara. Hittar dock inte denna modell på deras sida eller när jag bildgooglar,
haha ja det är en vanlig skx jag skrämt skiten urVad är detta? Nån skx-mod? Stencool
Hinna? Plockar de bort dem? Netflix i Sverige hade Lost för några år sen, men de försvann ganska snabbt.Jag kommer inte hinna genom alla 'Lost', ligger på avsnitt 70 just nu. Men det var värt ett försök![]()
Tack! Får se om man ”slinter på tangentbordet” och därmed har ett paket på ingång.
Själv kände jag mig lurad efter sista säsongen.. Önskar att jag hoppat över den..Hinna? Plockar de bort dem? Netflix i Sverige hade Lost för några år sen, men de försvann ganska snabbt.
Jag såg alla på DVD back in the day. Det är värt att se alla!Sista säsongen svarar på många frågor.
”Ray wong cwc homage, plongeur diver, royal navy diver” etc. Kärt barn har många namnMed all samlad kunskap i denna tråd kanske någon av er vet vilken tillverkare som gjort denna klocka? Tycker jag sett tavlan märkt T förut men minns inte var.
![]()