Den är najs! Lite mkt dinarer för min del för tillfället baraSkamlös reklam i rätt tråd.
Har denna Timefactors ute till fsg. Länk på köpet för microtrådsmönniskor
![]()
![Facepalm :facepalm: :facepalm:](/styles/baisik/xenforo/smilies/facepalm.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är najs! Lite mkt dinarer för min del för tillfället baraSkamlös reklam i rätt tråd.
Har denna Timefactors ute till fsg. Länk på köpet för microtrådsmönniskor
![]()
Stenhård utilitaristisk design o tung kvalitet. Inte ens särskilt stor, men jag är inne i en fas med små klockor. Det är inte lättDen är najs! Lite mkt dinarer för min del för tillfället bara![]()
Roligt med det namnet, varit uppe förut tror jag. Har inte S&S kronan där på sina? Borde skära in i "knölen" åtminstone på mejKronan kl 2 va något nytt för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Aaaah, Torsk-diver... denna gigantKronan kl 2 va något nytt för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kronan kl 2 va något nytt för mig.
![]()
![]()
![]()
![]()
Glöm inte Squale 1521 Bronze som @Watchie har!Roligt med det namnet, varit uppe förut tror jag. Har inte S&S kronan där på sina? Borde skära in i "knölen" åtminstone på mej![]()
Det va helt plötsligt inte nytt längre,den har jag ju sett
Den var ju riktigt j*vla tuff!
Beror på vilken variant de betalar för.När man inte orkar vänta ...
"
Dear Leo,
thank you for your new order!
***I did upgrade you to DHL EXPRESS***
Please find attached the documents; you will find the original documents in the package.
The package will be on its way to you on Monday and you will receive the automatic tracking details by DHL within Monday.
Best wishes and have a great day, Julian"
Någon som vet hur lång tid DHL-Express brukar ta?"Vanliga" DHL brukar ju gå ganska snabbt, typ 2-3dagar
![]()
Det beror på var det skickas ifrån. Inom EU/Europa ska det vara framme nästföljande arbetsdag innan kl. 12 om jag minns rätt?När man inte orkar vänta ...
"
Dear Leo,
thank you for your new order!
***I did upgrade you to DHL EXPRESS***
Please find attached the documents; you will find the original documents in the package.
The package will be on its way to you on Monday and you will receive the automatic tracking details by DHL within Monday.
Best wishes and have a great day, Julian"
Någon som vet hur lång tid DHL-Express brukar ta?"Vanliga" DHL brukar ju gå ganska snabbt, typ 2-3dagar
![]()
Låter rimligt. Min senaste beställning med DHL express kom dagen efter att den skickats från UK åtminstone.Det beror på var det skickas ifrån. Inom EU/Europa ska det vara framme nästföljande arbetsdag innan kl. 12 om jag minns rätt?
Ja, vad jag minns har jag alltid fått mina beställningar dagen efter avsändandet men jag kompletterade inlägget med en tabell från DHLs hemsida då de tydligen har ett gäng olika alternativ men Express kl. 12/Express worldwide bör vara de vanligaste.Låter rimligt. Min senaste beställning med DHL express kom dagen efter att den skickats från UK åtminstone.
Sweet, tackDet beror på var det skickas ifrån. Inom EU/Europa ska det vara framme nästföljande arbetsdag innan kl. 12 om jag minns rätt?
![]()
Älskar den där blå CW tavlanDå va det Måndag!!
Den börjar vi med att köa hos däckfirman,har fått en skruv i ett av mina 2v gamla däck
![]()
Så go färg,men den ändras även endel efter ljuset.Älskar den där blå CW tavlan![]()
Ser bra ut. Stek-deluxeÖdlan får fortsatt förtroende. Är ruskigt nöjd med hur nya länken passar
![]()
Så snygg denFortsätter med dagens blåa tema..![]()