• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skamlös reklam i rätt tråd.
Har denna Timefactors ute till fsg. Länk på köpet för microtrådsmönniskor :)
F5E046D8-199E-434A-90C4-BC13E98689AF.jpeg
Den är najs! Lite mkt dinarer för min del för tillfället bara :facepalm:

Bjussar på en lume-shot på hemmabygget. Färgen var inget jag reflekterade över när jag beställde kan jag ju säga. Njut ordentligt, för det blir ingen mer liknande – det är ett hellsicke att ladda den, släcka lampan och hinna fiska upp telefonen för en bild innan lumen är borta igen :facepalm:

IMG_20191110_220515.jpg

När man inte orkar vänta ...

"
Dear Leo,
thank you for your new order!

***I did upgrade you to DHL EXPRESS***

Please find attached the documents; you will find the original documents in the package.
The package will be on its way to you on Monday and you will receive the automatic tracking details by DHL within Monday.

Best wishes and have a great day, Julian"

Någon som vet hur lång tid DHL-Express brukar ta? :angel: "Vanliga" DHL brukar ju gå ganska snabbt, typ 2-3dagar :)

"
Dear Leo,

Please find attached the documents; you will find the original documents in the package.
The package will be on its way to you on Monday and you will receive the automatic tracking details by DHL within Monday.

Någon som vet hur lång tid DHL-Express brukar ta? :angel: "Vanliga" DHL brukar ju gå ganska snabbt, typ 2-3dagar :)
Beror på vilken variant de betalar för.

"
Dear Leo,

Det beror på var det skickas ifrån. Inom EU/Europa ska det vara framme nästföljande arbetsdag innan kl. 12 om jag minns rätt?

20191111_071906.jpg

Låter rimligt. Min senaste beställning med DHL express kom dagen efter att den skickats från UK åtminstone.
Ja, vad jag minns har jag alltid fått mina beställningar dagen efter avsändandet men jag kompletterade inlägget med en tabell från DHLs hemsida då de tydligen har ett gäng olika alternativ men Express kl. 12/Express worldwide bör vara de vanligaste.

Tillbaka
Topp