Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt snyggBlått kallade på många av oss idag märker jag!
Om än inte så mikro men rejält affordable.![]()
Ööööh, JA!Vågar jag öppna?
![]()
Do it!Vågar jag öppna?
![]()
Vad trist! Varför?Ajdå fick ingen känsla alls.
![]()
Färgerna men på bilder har jag varit helt såld. Men ska granska lite.Vad trist! Varför?
Färger är alltid lite klurigt tycker jag också. En svart klocka med något enstaka färginslag är ofta bara att ta på sig och vara nöjd med. Mer färger upplever jag kräver en viss invänjning, men resultatet har också potential att bli ännu bättre när man väl vant sigFärgerna men på bilder har jag varit helt såld. Men ska granska lite.
Ett riktigt fynd faktiskt för pengen jag gav! Otroligt bra size på 39mm.Riktigt snyggFick lite Vostok-vibbar.
![]()
Vad är skillnaden mot bilder? Tycker den ser ut som andra man sett...Sitter bra på digHar ett band jag gillar oerhört mycke med quick release,så satte på det så länge.
![]()
Hur känns storleken?Har ett band jag gillar oerhört mycke med quick release,så satte på det så länge.
![]()
Tack,den röda färgen va lite annorlunda.Vad är skillnaden mot bilder? Tycker den ser ut som andra man sett...Sitter bra på dig![]()
Först tyckte jag herregud vilken liten plutt men efter 1 min känns det toppen.Hur känns storleken?
Blått kallade på många av oss idag märker jag!
Om än inte så mikro men rejält affordable.![]()
Ta av plasten så ser den ut som den ska.Tack,den röda färgen va lite annorlunda.
Tycker den är riktigt finHar ett band jag gillar oerhört mycke med quick release,så satte på det så länge.
![]()
Roligt koncept, men jag är inte helt säker på att jag uppskattar att ha sönder konstAnnorlunda koncept..![]()
Haha, undrar om konstnären gillar det?Roligt koncept, men jag är inte helt säker på att jag uppskattar att ha sönder konst
Också en mycket bra fråga! hahaHaha, undrar om konstnären gillar det?
Precis. Plus att det kan vara bra att se vad klockan är...Borde man veta vem Tal R är?Roligt koncept, men jag är inte helt säker på att jag uppskattar att ha sönder konst
Nu börjar jag trivasTycker den är riktigt fin![]()
Haha det missade jag trodde det va för vattentåligetTa av plasten så ser den ut som den ska.![]()
https://www.talr.dk/Precis. Plus att det kan vara bra att se vad klockan är...Borde man veta vem Tal R är?
Nu vet jag mer, tack. Verkar vara en rätt sexuellt vriden konstnärshjärna, men rätt schyssta verk ändå