• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

vill slå ett slag för Helson :)
helson_sharkmaster600m_010.jpg
Jag hade inte tackat nej till den där. Har dock köpt för många klockor i år. De är lite för dyra för att jag skulle slå till dock. Men grym klocka som sagt. Slog till på en Spinnaker Dumas för någon månad sedan istället. Den är ju liknande. Snart kommer ju Borealis Adragan med.

Vi kör väl ett varv till då, PostNord. :banghead: Börjar undra om jag någonsin kommer få detta paket. Inte undra på att de har lite svårt med lönsamheten när de inte ens kan ha en fungerande process för sin mest basala uppgift.
8E2055EB-25D8-4677-8E53-1F5EB1F00626.png

Tack för intresset. Det är väl spännande, en liten glimt här och där :cool::D Alla klockor är ju inte kvar, alpinisten t.ex. är såld. Här är väl de flesta av de välfotograferade i denna och glycinetråden. Och ett par som är hustruns.
IMG_20191114_162825_3.jpg

IMG_20191114_163137_1.jpg
Oj, jag hade en känsla av att det skulle vara GMT tungt men det där är ju helt galen nivå (på ett bra sätt ) Nedersta raden är extra ögongodis imo men resten är verkligen inte fy skam heller.
Imponerande samling och jätteroligt att du delar med dig :)

Hatten av. Mycket trevlig samling :).

Oj, jag hade en känsla av att det skulle vara GMT tungt men det där är ju helt galen nivå (på ett bra sätt ) Nedersta raden är extra ögongodis imo men resten är verkligen inte fy skam heller.
Imponerande samling och jätteroligt att du delar med dig :)

Tack. Jag vet, jag är knäpp. :D Känns bra. Egentligen prioriterar jag (icke-ryska) 24 timmars klockor men de är så ovanliga. Nästan alla har ju varit i denna tråden förut så det är ju bara en samlingsbild...

Nu har den kommit.. WOW säger jag bara. Min tredje San Martin. RIKTIGT BRA KVALITE.
Specs:
Seiko nh35a urverk.
Safirglas.
200m vattentät.

Ringen känns riktigt stabil och känns som det sitter ett riktigt tjockt safirglas på. VÄRT pengarna?, LÄTT!! :D:D
IMG_20191114_132430_460.jpg
IMG_20191114_132430_461.jpg
IMG_20191114_132430_457.jpg
PicsArt_11-14-01.20.32.jpg
Tydligen inte alls bra?
För att den är till salu?
Tack själva, så trevligt i denna tråden.
Hahaha! Jag vill inte vara någon uppviglare, men det är så kul att läsa detta på samma sida :D:D:D

Kul att du fick den såld så snabbt @Vincentb :) hade dock varit kul om du hunnit ta lite fler fina bilder på den för det är du verkligen bra på :) hoppas den nya ägaren med kan ge lite feedback ;)

Hahaha! Jag vill inte vara någon uppviglare, men det är så kul att läsa detta på samma sida :D:D:D

Kul att du fick den såld så snabbt @Vincentb :) hade dock varit kul om du hunnit ta lite fler fina bilder på den för det är du verkligen bra på :) hoppas den nya ägaren med kan ge lite feedback ;)
Vad vill du veta? Säger bara testa.. Inga stora pengar. Du kommer bli förvånad hur bra kvaliten är...

Tillbaka
Topp