Nope, kopia.Är det Seiko homage?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Nope, kopia.Är det Seiko homage?
Du blir knappast besviken....Japp...
Ap-ap-ap... Ploprof "Hommage"Hoppla, aldrig sett en Ploprof kopia förut! Tungt.
Hmm... gillar du hårdrock? Sätt på en tung platta, skriv något om den, dansa runt lite i vardagsrummet och ropa @Equilibrium 3ggr så dyker han förhoppningsvis upp snart
Får testa, hårdrock i ådrorna här \m/Hmm... gillar du hårdrock? Sätt på en tung platta, skriv något om den, dansa runt lite i vardagsrummet och ropa @Equilibrium 3ggr så dyker han förhoppningsvis upp snart
Aaaaargh... vill ha!!!!!! ... fast nog i guld, men den svarta tavlan var vass.Vostok Komandirskie K65
7300+ omdömen och 100% positivt så det är nog en ganska reko säljare. Kör på om du är sugen.Tror ni det är något lurt med att handla från t.ex. denna handlare på ebay?
https://www.ebay.es/itm/SEIKO-SARB0...-Steel-Mens-Watch-JAPAN-TAX-FREE/273480278647
Vill gärna prova en sarb033 och ser ju att beg. priserna här på forumet är högre än detta nypris.
Ja, jag tänker bara att det borde vara någon typ av hake med tanke på priset. Eller är det så enkelt att dom blir mer värdefull som begagnade?7300+ omdömen och 100% positivt så det är nog en ganska reko säljare. Kör på om du är sugen.
Tror ni det är något lurt med att handla från t.ex. denna handlare på ebay?
https://www.ebay.es/itm/SEIKO-SARB0...-Steel-Mens-Watch-JAPAN-TAX-FREE/273480278647
Vill gärna prova en sarb033 och ser ju att beg. priserna här på forumet är högre än detta nypris.
Ser ut som de inte skickar till SWE så skulle väl vara det då (går oftast att lösa iofs)Ja, jag tänker bara att det borde vara någon typ av hake med tanke på priset. Eller är det så enkelt att dom blir mer värdefull som begagnade?
Jag befinner mig i Spanien så det bryr jag mig inte om för tillfället.Bra pris, frågan är dock om de skickar till Sverige?
Regn är också kul, ibland, skönt att ha dykare när man på måndag morgon sätter sig på cykeln och cyklar till jobbet, troligen i regn.
Är februari också bra vädermässigt, än så länge har vi bara varit här vid den här tiden. Många klockor som köpts härifrån faktiskt, blir så av någon anledning:
Bronsflygaren är bra läcker
Tror ni det är något lurt med att handla från t.ex. denna handlare på ebay?
Jag befinner mig i Spanien så det bryr jag mig inte om för tillfället.
Stämmer! Blir sugen igen!
Ser trevlig ut. Gillar retrokänslan i länken.Yes, stämmer, den är riktigt bra. Jag tror det enda som störde mig var den fasade kanten på kristallen.
Men nu sitter jag och funderar på en sån här, är det värt att chansa? Den är säkert grym men jag måste väl sälja något först, attans!
Det tror jag är hur lugnt som helst mtp 8000 positiva recensioner.Tror ni det är något lurt med att handla från t.ex. denna handlare på ebay?
Fast det står att den skickas från Spanien (där jag befinner mig).Det tror jag är hur lugnt som helst mtp 8000 positiva recensioner.
Men Hong Kong med momspåslag och taskig krona gör den som ligger på k&s för 4500 billigare.
Okej. Jag såg bara att firman stod som hong kong-baserad. Då är det ju en no-brainer.Fast det står att den skickas från Spanien (där jag befinner mig).
Jag skriver alltid i fel tråd.Hej @Mforce du skriver i fel tråd. Kul att se att du hittat hit.
Nice! Som att stirra ner i ett bottenlöst djup!
Ja man sugs ner.Nice! Som att stirra ner i ett bottenlöst djup!
Tjusigt, tänker på ett svart hål i rymden där ljuset är strålarna som ända fram till den svarta delen syns, sen sugs ljuset in i hålet av gravitationen. Indexen blir solar som lyckas hålla avståndet tack vare rotationen. Nu försvinner kanske själva svarta hålet när visarna kommer på plats, blir kanske helt annan effekt, spännande.Komplement till Zelos andra rymdmotiv (Horizons LE) och meteorit...