• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Här ligger vi och kollar på bytt är bytt.
Det är lite dött utan våran allfader @Equilibrium
94CCB784-B1BE-4907-B439-B964C3E892F0.jpeg
Hmm... gillar du hårdrock? Sätt på en tung platta, skriv något om den, dansa runt lite i vardagsrummet och ropa @Equilibrium 3ggr så dyker han förhoppningsvis upp snart ;)

Tror ni det är något lurt med att handla från t.ex. denna handlare på ebay?
https://www.ebay.es/itm/SEIKO-SARB0...-Steel-Mens-Watch-JAPAN-TAX-FREE/273480278647
Vill gärna prova en sarb033 och ser ju att beg. priserna här på forumet är högre än detta nypris.

Bra pris! Även om jag faktiskt sålde min (köpt i våras) billigare (ca 400) om man räknar av miltat-länken som jag sålde med. :)

Kan såklart inte garantera något, men ser helt ok ut vad jag kan se. Har själv köpt sarb:ar från eBay. :)

Tjusigt, tänker på ett svart hål i rymden där ljuset är strålarna som ända fram till den svarta delen syns, sen sugs ljuset in i hålet av gravitationen. Indexen blir solar som lyckas hålla avståndet tack vare rotationen. Nu försvinner kanske själva svarta hålet när visarna kommer på plats, blir kanske helt annan effekt, spännande.Komplement till Zelos andra rymdmotiv (Horizons LE) och meteorit...

Tillbaka
Topp