Hjelm
Guld
Fuck yeah. Kommer bli så jäkla bra med den mer slimmade boetten med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fuck yeah. Kommer bli så jäkla bra med den mer slimmade boetten med
Grymt bra! Undrar varför WR är sänkt till 300m bara?
Jag har för mig att jag läst något om att nya Makon ska vara tunnare. Kan kanske ha med det att göra?Grymt bra! Undrar varför WR är sänkt till 300m bara?
Den ska vara 11 mm plus glaset. Och vem behöver mer än 100m EGENTLIGEN?Jag har för mig att jag läst något om att nya Makon ska vara tunnare. Kan kanske ha med det att göra?
Antagligen inte många i den här tråden iafDen ska vara 11 mm plus glaset. Och vem behöver mer än 100m EGENTLIGEN?![]()
Så var det ja!Jag har för mig att jag läst något om att nya Makon ska vara tunnare. Kan kanske ha med det att göra?
Så är det ju, men ändå vågar många knappt ens tvätta händerna med sina dykarklockorDen ska vara 11 mm plus glaset. Och vem behöver mer än 100m EGENTLIGEN?![]()
Ha-begäret på den alltså
Vem vill fortsätta gratis- passarounden på denna?![]()
@thewordfox
- Nu kom denna hem. Timex är ju så motsatt mikromärke man kan komma volymmässigt men den passar väl fint här pga det låga priset antar jag.
Första känslan: Fett nice! Perfekt storlek, älskar den.
Efter 3min: Fy satan, tickar som en bomb, hatar den. Lägger den på hyllan.
Ska köra den på jobbet imorgon och se om jag kan överleva en hel dag med den på handleden. Har aldrig någonsin haft på mig en klocka som tickar så högt.
Intressant! Har du någon tanke kring varför?LD40 idag - används fan mer än min BB58
![]()
Jag föredrar ryska posten...Oj jag hade fan glömt bort den här beställningen. Ukrainska postgången är sisådär, skulle inte rekommendera att handla därifrån
![]()
Uj, spännadeOj jag hade fan glömt bort den här beställningen. Ukrainska postgången är sisådär, skulle inte rekommendera att handla därifrån
![]()
Souvenir?Oj jag hade fan glömt bort den här beställningen. Ukrainska postgången är sisådär, skulle inte rekommendera att handla därifrån
![]()
Vad är det för storlek? Den ser väldigt stor ut men man kanske luras av designen med den stora urtavlan, på bild ser den i alla fall ut att vara större än CC som väl ligger på 36mm?Tre ggr tyskt. Var förbi Franks lite snabbt.
Gillar nog Tangent bäst av de två Nomosarna.
![]()
![]()
![]()
Kul med lite färg.Poljot alarmklocka 70-tal, sen vet jag inte så mycket mer. Voskhod är väl en rysk rymdkapsel tror jag? Föll för tavlan och den cleana boetten.
Gillar inte nato så mycket men Tudorvarianten flög rätt bra, ingen aning vad det går lös på men säkert 5x klockans värde
![]()
![]()
![]()
![]()
Aldrig haft nån konstigt nog. Låter som en instängd panikslagen kolibri ungefär, perfekt väckarklockaKul med lite färg.Surrar den så där härligt som Seikos Bellmatic m.fl?
Aldrig haft nån konstigt nog. Låter som en instängd panikslagen kolibri ungefär, perfekt väckarklocka![]()
Kan säga att min inte är är sådär välstämd haha.. Kul grej, kanske aningens underskattat t.o.m vad vet jag.
Det verkar superhärligt att vakna upp till och lite småmysigt att veva upp larmet kvällen innan.![]()
Det glaset...Poljot alarmklocka 70-tal, sen vet jag inte så mycket mer. Voskhod är väl en rysk rymdkapsel tror jag? Föll för tavlan och den cleana boetten.
Gillar inte nato så mycket men Tudorvarianten flög rätt bra, ingen aning vad det går lös på men säkert 5x klockans värde
![]()
![]()
![]()
![]()
Ljudet på Youtube kanske inte gör dem rättvisa men det låter som att Poljot även har något jobbigt högfrekvent tjut? Lär vara svårt att försova sig i alla fall...Kan säga att min inte är är sådär välstämd haha.. Kul grej, kanske aningens underskattat t.o.m vad vet jag.
Precis min tanke, galet mycket charmigare än mobiltelefonalarmet![]()