Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så cool den där BoR ocksåTillbaka på armen efter lite finruckning, även solen lyckades kika fram så synd att klaga. Fan jag gillar hösten ändå
Det blev en annan lösning. Inte lika elegant men definitivt mer affordable. Bättre i många aspekter också, förmodligen.Någon som skaffat? Ser sjukt nice ut!
Inte klockorna alltså, utan rullen!
Vet inte om mina fingerhår gör bilderna bättre men tack så mycket Känner att det vore skoj att fota lite så i helgen kanske det blir fler bilder. Uppgraderade min 10år gamla kompakt till en betydligt yngre, bara 7år gammal, som jag gärna vill testa lite.När man ska detaljstudera en bild, klickar upp den och möts av detta :
Edit: magiska bilder!
Ja, jag menade det på bästa möjliga sätt! Menade inte att vara dryg eller göra narr av dig på något sätt! Ber om ursäkt om du tolkade det såVet inte om mina fingerhår gör bilderna bättre men tack så mycket Känner att det vore skoj att fota lite så i helgen kanske det blir fler bilder. Uppgraderade min 10år gamla kompakt till en betydligt yngre, bara 7år gammal, som jag gärna vill testa lite.
Dålig bild men ny klocka, letat ett tag efter en så var bara köpa den som kom upp på K&S
Spontant mkt trevlig! Klart roligare med borstad boett och silvervisare kontra mer vanligt polerad och blå
Det gjorde jag absolut inte! Jag tolkade det som att det var gott om detaljer Bara väldigt taggad på att fota lite, alltid skoj med nya prylar... även om det inte är "nya" alla gånger eller klockor heller för den delenJa, jag menade det på bästa möjliga sätt! Menade inte att vara dryg eller göra narr av dig på något sätt! Ber om ursäkt om du tolkade det så
Långskott:Jahapp, madame fortsätter stå stilla. Går som en påse nötter. Verkar inte gilla fukten för tillfället. Det är kul med gamla bilar.....
Tack så mycket. Hade som plan sätta på annat band men länken är för jävla bra helt enkeltSå cool den där BoR också
=Sant! Ska rengöras, kontrolleras och torkas. Skönt att du tror på samma som jagLångskott:
Påse nötter + fukt = fördelarlock
Grattis, ser ut som en riktig höjdareFick just besked att min Borealis Adraga är redo för leverans.
What!? Redan?Fick just besked att min Borealis Adraga är redo för leverans.
Sydkusten kan vara riktigt vacker ibland...Tog en promenad och tog med mig kameran så att jag kunde knäppa ett WS
Jättemärkligt att det inte går att välja i förväg som hos DHL. Det skulle spara en väldans massa tid åt både speditören och mottagaren...Snälla PostNord, jag är inte hemma på vardagförmiddagar. Sluta försöka leverera hem mitt paket nu och skicka det till ett utlämningsställe bara!! Det är tortyr att ha sin nya klocka någon kilometer bort utan att kunna komma åt den och hållbarhetsmässigt är det helt förkastligt att de försöker köra ut saker till privatpersoner på dagtid vardagar öht. Bu!
Kan man få en bild på skönheten? Längesen man såg den juvelen!Håller med, har en RL jag är mycket nöjd med.
Japp. Del två plus är nu betald, återstående 50% plus hela frakten. Blev 276 USD.Mycket intressant! Fick du betala del nummer två nu då?
Inte använt på länge och detta är inte riktigt rätt forum, men är dags att ta fram den i nästa rotation.Kan man få en bild på skönheten? Längesen man såg den juvelen!
Tack för omtanken @HSK, uppskattas och kunde mycket väl varit så. Nu gillar jag min airmans som "purister" (och detta är en GMT vilket jag gillar med andra märken) och med "original" logga (denna har den Invictifierade). Och dessutom är den såld nu...
De 42 mm jag har har ganska långa bandhorn men på några modeller är de väl nedvinklade så de funkar riktigt bra medan någon modell är rakare (airman 2000) och känns lite stor.Väldigt fin! Minns jag fel eller bärs deras 42 mm mindre som ca 40-41 mm (om ni förstår vad jag menar). Aja nu är den såld, gick fort.
Hade lovat mig själv att jag inte skulle köpa fler klockor på ett tag......
Micro är väl Nomos inte men tysktillverkat med ett ”in house” urverk till vad dom begär är väl hyfsat affordable iaf och bättre om man köper beggat.
Campus Club 38 som nu är min dagliga beater / dressare. Oerhört nöjd.
en heads up är att jag förmodligen kommer lägga ut mina andra klockor ( Damasko, Autodromo, Seiko ). Tror jag behöver en till Nomos.....
Det är det nya, billigare ”spårbar leverans till brevlåda” som de börjat med. Vet inte varför det är billigare än spårbar leverans till ombud.Snälla PostNord, jag är inte hemma på vardagförmiddagar. Sluta försöka leverera hem mitt paket nu och skicka det till ett utlämningsställe bara!! Det är tortyr att ha sin nya klocka någon kilometer bort utan att kunna komma åt den och hållbarhetsmässigt är det helt förkastligt att de försöker köra ut saker till privatpersoner på dagtid vardagar öht. Bu!