Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detsamma jubileekamrat!Ha en fin lördag.
Även om jag ofta känner mig som den fattige kusinen från landet när jag är i Stockholm så känns min kära Meraud inte helt fel till tweedkavajen....
(ursäkta kass mobilbild. Ljuset här räcker inte för min kamera...)
Haha är det du och drutten som groggar ikväll?Allt på samma bild! Squale 1545 TT Quartz!
Drutten rules .Allt på samma bild! Squale 1545 TT Quartz!
Allt på samma bild! Squale 1545 TT Quartz!
Haha är det du och drutten som groggar ikväll?
Ställ till en scen!Och DÄR ställde Dramaten in pjäsen som jag åkte hit för. Jahopp, vad gör man då av en kväll i Stockholm när man redan ätit middag och klockaffärerna har stängt?
Min Чебура́шка = Cheburashka hälsar
Trivsam duo
Meraud och Mint Julep.
Meraud och Mint Julep.
Gick du på drickat nu när det var inställt? Helt rätt!
Fina band på dom förresten!
Helt rätt val där. Sprit är nog det enda rätta att ta till på denna gudsförgätna plats .Meraud och Mint Julep.
Helt rätt val där. Sprit är nog det enda rätta att ta till på denna gudsförgätna plats .
Opps tack för tipsetEfter att ha missfärgat en tjock-tv med magnetfältet från en Marshall-högtalare är jag försiktig med ur nära högtalare. Den högtalaren var dock en fullstor 4x12 för elgitarr så troligen lite elakare än moderna Bluetooth-högtalare.
Meraud? Jo, det är väl Molequin tror jag.
Molequin är bra grejor. Lite irriterande att jag beställde ett nubuckband från dem tre dagar innan de annonserade att de har nya alligatorband...
Ah, det förklarar saken! Passar väldigt bra!
De har inte sagt det officiellt, men båda är belgare och bandet jag köpte från Molequin är identiskt med Meruads originalband. Finns också i samma längder: medium och short.
Min slutsats är klar.
https://klocksnack.se/threads/27mm-metallarmband.123402/ ? Sitter säkert som en smäck till en Big Daddy på typ 140mmBredaste länken i mannaminne?
En sådan best hade jag i mitt pojkrum på typ 3x3 meterEfter att ha missfärgat en tjock-tv med magnetfältet från en Marshall-högtalare är jag försiktig med ur nära högtalare. Den högtalaren var dock en fullstor 4x12 för elgitarr så troligen lite elakare än moderna Bluetooth-högtalare.