• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skön bild, allt som behövs för en avkopplande fredag! Vad är det för ref på den där? Måste kika närmare :)
Ska inte klaga, har det rätt bra här i min fåtölj. :D Det är en GW-7900-1ER med bezel och band från en GW-7900CD-9V. Köpte klockan här på forumet och delarna från TikTox. Älskar färgen på den för den är mer brandgul än sådär galet lysande gul.
IMG_0890.jpg

Ska inte klaga, har det rätt bra här i min fåtölj. :D Det är en GW-7900-1ER med bezel och band från en GW-7900CD-9V. Köpte klockan här på forumet och delarna från TikTox. Älskar färgen på den för den är mer brandgul än sådär galet lysande gul.
IMG_0890.jpg
Ah attans att den är moddad, riktigt lyckad ju!:cool:

Haha ja, efter 30 bast vill man gärna ha en fristad i form av fåtölj eller likande:angel:

Ah attans att den är moddad, riktigt lyckad ju!:cool:

Haha ja, efter 30 bast vill man gärna ha en fristad i form av fåtölj eller likande:angel:
Det är rätt lätt fixat, typ fyra skruvar. Kostar inte många kronor heller, tror att mitt landade på 1200kr inkl klocka och delar. :)

Ja, haha. Är ju hela 36 år och älskar min kära fåtölj. Dottern sover och frun är iväg så det är jäkligt lugnt här idag. :p

[QUOTE = "FreakyLeo, post: 3097486, membro: 10398"] Oggi. Fuori il tempo schifoso, non adatto direttamente alla foto dell'orologio ... ma ci sono persone che non si arrendono mai: p
[ATTACH = full] 1286519 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286520 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286516 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286517 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286518 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286521 [/ attach] [/ QUOTE]

Congrats, beautiful pics and watch "set" !

[QUOTE = "FreakyLeo, post: 3097486, membro: 10398"] Oggi. Fuori il tempo schifoso, non adatto direttamente alla foto dell'orologio ... ma ci sono persone che non si arrendono mai: p
[ATTACH = full] 1286519 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286520 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286516 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286517 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286518 [/ ATTACH] [ATTACH = full] 1286521 [/ attach] [/ QUOTE]

Que ???

Grazie :) Non vedo l'ora di fare dei veri test della fotocamera quando il sole tornerà.

Grazie :) Non vedo l'ora di fare dei veri test della fotocamera quando il sole tornerà.
orologioparlare.it? o_O:D Fattar ingenting, går det att översätta forumet till italienska via någon meny? Talar @FreakyLeo italienska? :woot:

2B493ED6-ED38-4454-9CAC-D72ACD3E5577.jpeg

Hur kunde jag missa att posta den här igår? Skyller på fullt upp med jobb och dykkurs :) Scurfa har fått in Diver One med gul tavla igen. Har längtat efter denna sen jag köpte en blå i höstas och är mycket nöjd! Ännu bättre på länken. Ingen bild på det just nu tyvärr.

Riktigt snygg, jag gillar!

Jag letar efter liknande affordable semesterklocka/dykare till min fru men i 36-38 mm, någon som har något tips? Quartz eller meca-kvarts att föredra. Länk är bonus men inte nödvändigt. Exempel är Armida A11 men den verkar svår att hitta.

Tack på förhand!

Senast ändrad:
orologioparlare.it? o_O:D Fattar ingenting, går det att översätta forumet till italienska via någon meny? Talar @FreakyLeo italienska? :woot:
Inte ett dugg :D

Jo, man kan antigen surfa via en översättningssida eller ha en plug-in i browsern som översätter allt till ett förvaltat språk. Tror att någon av dem lösningarna fuckade upp citatfunktionen och det var därför inlägget såg så konstigt ut. Väldigt praktiskt ibland, typ om man vill köpa klockor från Japan eller Ryssland ;)

Tillbaka
Topp