Subby
Silver
Har svårt för ryska plan sedan man fick ha med Sukhoi SSJ att göra.Gillar ryska plan Var också Flight Coordinator innan, vi är nog ett gäng här på KS som pysslar med flygplan på ett eller annat vis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har svårt för ryska plan sedan man fick ha med Sukhoi SSJ att göra.Gillar ryska plan Var också Flight Coordinator innan, vi är nog ett gäng här på KS som pysslar med flygplan på ett eller annat vis.
Äsch, blir säkert ett bra plan så snart dem kan snyta fram reservdelar så dem kommer upp i luften Vi slipper dem ju här hemma iallfall, Brussels/Cityjet släppte dem ju.Har svårt för ryska plan sedan man fick ha med Sukhoi SSJ att göra.
Samma här Drömmer om något helt annat fastän jag älskar mitt jobbFör egen del så har jag bara högtflygande planer som dock för det mesta aldrig lyfter .
Bläddrade bland alla bilder om jag hade nån bild med CityJet mardrömmen men hittade bara den här, från 2 år sedan typ..Äsch, blir säkert ett bra plan så snart dem kan snyta fram reservdelar så dem kommer upp i luften Vi slipper dem ju här hemma iallfall, Brussels/Cityjet släppte dem ju.
Inte lätt när man har många bilder och hitta just den man söker. Tror nog att det finns en bild på varje flygplanstyp min telefon, det blir ett gäng bilder efter ett tagBläddrade bland alla bilder om jag hade nån bild med CityJet mardrömmen men hittade bara den här, från 2 år sedan typ..
Spruce goose, världens coolasteInte lätt när man har många bilder och hitta just den man söker. Tror nog att det finns en bild på varje flygplanstyp min telefon, det blir ett gäng bilder efter ett tag
Så gammal är du väl inteSpruce goose, världens coolaste
JohooooooooSå gammal är du väl inte
Spännande! Förmodligen ett relativt stressigt jobb att arbeta som Fl. Coord. många som förväntar sig att allt ska vara perfekt i alla led? Fruns syster jobbar som pilot på SAS. Har många flygintresserade runt omkring mig (även jag). Brukar dundra in nån C-17 här i örebro ibland, brukar höras ganska väl. Även an 124 kommer titt som tätt. MSB och Bofors skapar en del trafik kan man misstänka.Gillar ryska plan Var också Flight Coordinator innan, vi är nog ett gäng här på KS som pysslar med flygplan på ett eller annat vis.
EDIT: Ryssarna och Ukrainarna har många fula plan. IL-76, IL-86, BE A40 men många ganska snygga eller snabba också. IL-62, TU-144, TU-114, TU-154
Snyggt! Men var bor du?San Martin 62mas varianten i bronze.
Gillar ryska plan Var också Flight Coordinator innan, vi är nog ett gäng här på KS som pysslar med flygplan på ett eller annat vis.
EDIT: Ryssarna och Ukrainarna har många fula plan. IL-76, IL-86, BE A40 men många ganska snygga eller snabba också. IL-62, TU-144, TU-114, TU-154
Verkligen nice!Kommande nyhet från Geckota. 40mm quartz Gmt. Snygg om du frågar mig! https://www.geckota.com/geckota-g-02-swiss-quartz-40mm-gmt
Spännande! Förmodligen ett relativt stressigt jobb att arbeta som Fl. Coord. många som förväntar sig att allt ska vara perfekt i alla led? Fruns syster jobbar som pilot på SAS. Har många flygintresserade runt omkring mig (även jag). Brukar dundra in nån C-17 här i örebro ibland, brukar höras ganska väl. Även an 124 kommer titt som tätt. MSB och Bofors skapar en del trafik kan man misstänka.
Klipper in en mikro/affordable så vi är lite on topic
Klockor och flygplan passar ihop bra
Jobbade med ground handling innan jag började flyga själv.
Tack! Befinner mig just nu i samma land som San Martin kommer ifrån.Snyggt! Men var bor du?
Kom förresten på, om du jobbat ett tag så har jag säkert gjort några loadsheet åt digBläddrade bland alla bilder om jag hade nån bild med CityJet mardrömmen men hittade bara den här, från 2 år sedan typ..
Kan mycket väl vara såKom förresten på, om du jobbat ett tag så har jag säkert gjort några loadsheet åt dig
Magretten är grym. Ingen fara om det skulle smyga in lite annat i denna tråden. Trevliga klockor gillas av dom flesta här nämligen .Gillar min Magrette
På bilden ovan smög det in en klocka som varken är ett mikromärke eller ”affordable”
Sorry men tycker det luktar turkisk marknad. Hur ser baksidan ut? Vet någon så borde det vara @kjesulNågon kunnig som vet vad denna modell av Glycine heter?
San Marino?Tack! Befinner mig just nu i samma land som San Martin kommer ifrån.
Nja alltså Glycine håller ju normalt sett ganska hög swiss made standard på prylarna så det ser skumt ut. Vad tror du själv?
Någon kunnig som vet vad denna modell av Glycine heter?
Sorry men tycker det luktar turkisk marknad. Hur ser baksidan ut? Vet någon så borde det vara @kjesul
Jag är mer hemma på airman modellerna. Glycine har ju tillverkat en uppsjö olika klockor, inte minst i kvartseran runt 70-80 talet. Denna modellen känner jag inte igen, visste inte att de gjort någon annan dykare än combat sub, mängder av dressvarianter dock. Kanske som @Von säger... Står det 356 på boettlocket?
Tror inte den där är fejk, det finns inget som tyder på det IMO. Dock inte heller en jättespännande modell tyvärr. Bara en helt vanlig klocka från 90-talet är min gissning.
HejJag är mer hemma på airman modellerna. Glycine har ju tillverkat en uppsjö olika klockor, inte minst i kvartseran runt 70-80 talet. Denna modellen känner jag inte igen, visste inte att de gjort någon annan dykare än combat sub, mängder av dressvarianter dock. Kanske som @Von säger... Står det 356 på boettlocket?