Snygg....och stor med 42mm.....synd att sen inte är 38mm......då hade den gärna fått flytta in hos migHelt klart. Men den här är snyggare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygg....och stor med 42mm.....synd att sen inte är 38mm......då hade den gärna fått flytta in hos migHelt klart. Men den här är snyggare.
Tänkte bara komplettera:Fick ett par nya band från watchhgecko idag. Ett av banden saknar en qr sprint och en sån trillar ju inte bara ur. Även de kan missa i qc. Verkar vara ett riktigt läckert läder annars.Trist.
Grazie Non vedo l'ora di fare dei veri test della fotocamera quando il sole tornerà.
Har dessa som måste bort för annat nu
Båda i grymt bra skick.
Deep blue tavla på halios och 1 av 25 limited traskan. Pm om någon här är sugen.
Perfect italian there ...
40mmNice Halios: which is its diameter ?
Thanks
Gillar den där mer än pepsin.På tal om Timex Q. Här ligger den nya Timex Q Falcon Eye. Har inte bestämt om den ska behållas. Måste se den i dagsljus. Väldigt häftig liten klocka som påminner om vissa Seikos från 70-talet.
Sälj den till mig !På tal om Timex Q. Här ligger den nya Timex Q Falcon Eye. Har inte bestämt om den ska behållas. Måste se den i dagsljus. Väldigt häftig liten klocka som påminner om vissa Seikos från 70-talet.
Sälj den till mig !
Bara krångel att beställa härifrånFinns ju på lager hos Care of Carl för list
Gillar den där mer än pepsin.
Bara krångel att beställa härifrån
Japp !Hur gör du annars? Skickar till adress i Sverige?
Nej, vet inte när jag kommer hem härnäst. Roligare att köpa av microbroder också.Går det inte beställa från webbutik i Sverige då och skicka till den adressen? Antar att det är till dina päron? Ska du hem över julen?
Nej, vet inte när jag kommer hem härnäst. Roligare att köpa av microbroder också.
Ja just det, hem till far
Bara 2Får se hur den beter sig i dagsljus
Hur många ligger hos din farsa nu?
Det gör det extra roligt att komma hem, en extra 'julafton' per årHaha, du har nog grymmaste tålamodet av alla i tråden! Här sitter vi och klagar på PN's klåperi på några veckor.
Jag har också bara bra erfarenheter av watchgecko!Tänkte bara komplettera:
Skickade ett e-brev till watchgecko i tisdags. I torsdags landade ett nytt hos mej. Inget gnöl, inget returnera, bara kom ett till som var helt. Bra jobbat watchgecko.