Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag vet. Orkar inte att de ska vara så billiga i detta släppet. Har inte råd med ytterliggare en Zelos. Har ju redan tre.Nu har Zelos släppt nya Hammerhead med vridringsinlägg i meteorit. Ser ju lagom kaxig ut! Finns även med alla de klassiska färgerna och vridringsinlägg i keramik också.
Edit: Lägger in en länk med. https://zeloswatches.com/collections/hammerhead2
Väntar ihärdigt på den nya Makon iställetNu har Zelos släppt nya Hammerhead med vridringsinlägg i meteorit. Ser ju lagom kaxig ut! Finns även med alla de klassiska färgerna och vridringsinlägg i keramik också.
Ja, det är riktigt bra priser måste jag säga. Är sugen på en "patina-dial" i brons men jag är lite rädd att det kommer att se konstigt ut med händer och index i brons som inte patineras när resten gör det. Hade hellre sett dem i ett annat material.Jag vet. Orkar inte att de ska vara så billiga i detta släppet. Har inte råd med ytterliggare en Zelos. Har ju redan tre.
Ja, den kommer nog att bli riktigt bra.Väntar ihärdigt på den nya Makon istället
Den är ju stenhård! Varför måste den släppas nu för...Nu har Zelos släppt nya Hammerhead med vridringsinlägg i meteorit. Ser ju lagom kaxig ut! Finns även med alla de klassiska färgerna och vridringsinlägg i keramik också.
Inga släpp ligger någonsin rätt i tiden för man har alltid något annat på gång...Den är ju stenhård! Varför måste den släppas nu för...
Det där är en sanning av högsta rangInga släpp ligger någonsin rätt i tiden för man har alltid något annat på gång...
The struggle is real!Det där är en sanning av högsta rang
Så tänkte jag också nu när Timex släppte 'Falcon eye'... Det är mystisktDen är ju stenhård! Varför måste den släppas nu för...
Fördelen med Timex är att den kommer att vara tillgänglig under en lång tid. Zelos HH kommer säljas slut och sedan är det körtSå tänkte jag också nu när Timex släppte 'Falcon eye'... Det är mystiskt
Ah på sånt sätt...Fördelen med Timex är att den kommer att vara tillgänglig under en lång tid. Zelos HH kommer säljas slut och sedan är det kört
Skoj! Den vill vi se så klart Har du haft länge/nöjd med den?Jag har en med. Använder enbart min på sommaren dock.
Köpt i början av 2016. Den är undanlagd och kommer fram igen nästa sommar.Skoj! Den vill vi se så klart Har du haft länge/nöjd med den?
Hittade en bild från i somras.Skoj! Den vill vi se så klart Har du haft länge/nöjd med den?
Håller med. Härlig retrokänsla med den kombon .Wotd. Blev bra med den läderremmen till den krämvita tavlan. Bästa alternativet hittills.
Samma härEtt skepp kom lastat
Wow. Det där är en väldigt snygg klocka! Härligt retro i färgerna. Grattis!Härliga måndag. FedEx kom på besök och lämnade en ny godbit, samt en länk till en tidigare godbit.
Härliga måndag. FedEx kom på besök och lämnade en ny godbit, samt en länk till en tidigare godbit.
WOTD! Obris Morgan SeaStar 70
Och en till där ja. Fasen vad snygg alltså... GrattisWOTD! Obris Morgan SeaStar 70
Grattis! Grymt, nu är vi klocksvågrarHärliga måndag. FedEx kom på besök och lämnade en ny godbit, samt en länk till en tidigare godbit.
Jäkligt läckra! Grattis till er båda
Tack! Verkligen kul att OB valde Gulf färgerna för omväxlings skull, det blev mycket lyckat enligt min meningOch en till där ja. Fasen vad snygg alltså... Grattis