• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Godmorgon tråden! Idag kör vi vintage-affordable i form av en 7548-700B från - 81. Ledsen för kass bild med det är ju för fanken mörkare än mörkast ute. :sorry:
PSX_20191125_074913.jpg

Jag vet. Orkar inte att de ska vara så billiga i detta släppet. Har inte råd med ytterliggare en Zelos. Har ju redan tre.
Ja, det är riktigt bra priser måste jag säga. Är sugen på en "patina-dial" i brons men jag är lite rädd att det kommer att se konstigt ut med händer och index i brons som inte patineras när resten gör det. Hade hellre sett dem i ett annat material. :confused:
4-Bronze-Brown-dial---HammerHead-Mark-2-Bronze.jpg

Väntar ihärdigt på den nya Makon istället :)
Ja, den kommer nog att bli riktigt bra. :)

Härliga måndag. FedEx kom på besök och lämnade en ny godbit, samt en länk till en tidigare godbit.
psGvKau.jpg
nOw6rT0.jpg
Grattis! Grymt, nu är vi klocksvågrar :D

Jäkligt läckra! Grattis till er båda :)
Och en till där ja. Fasen vad snygg alltså... Grattis :)
Tack! Verkligen kul att OB valde Gulf färgerna för omväxlings skull, det blev mycket lyckat enligt min mening :)

Tillbaka
Topp