Jungelbobo
Basic
Den här fick ju en att börja dregla lika mycket som min son på 1 månad!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Haft fullt upp men ska försöka få till ett par bilder imorgon!Ser riktigt trevlig ut! Gärna fler bilder. Min vita har inte dykt upp ännu, hoppas att den kommer inom kort.
Det står att den finns i lager men när man försöker att lägga den i korgen står det att det inte går eftersom varan är slutsåld. Finns dock att köpa direkt från Timex: https://www.timex.eu/en_GB/q-timex-...ainless-steel-bracelet-watch/TW2T808007U.htmlNär jag gör bildsök på Timex Q 'Falcon Eye' så ser det ut som klockan är slutsåld (hos careofcarl.se) men när jag klickar in mig från bilden till deras hemsida så går det att lägga den i varukorgen. Någon som vet vad det är som gäller ?
Hittade hit via Google och de verkar både ha den i lager och skickar till Island: https://stormfashion.dk/product/watches/falcon-eye-timexNär jag gör bildsök på Timex Q 'Falcon Eye' så ser det ut som klockan är slutsåld (hos careofcarl.se) men när jag klickar in mig från bilden till deras hemsida så går det att lägga den i varukorgen. Någon som vet vad det är som gäller ?
Såg ju väldigt bra ut. Undras vad det är för verk i den? 30% plus att det inte är en premium modell gör nog att priset blir svårslaget, synd på storleken baraFrån Steinhart:
Good morning guys, we wish you all a great start into the week and hope you are all looking forward for Black Friday
We will start with selling our new limited edition on Thursday the 28th at 12 CET until the 30th at 12 CET with a discount of 30%
Have a nice week
Nice, var?Denna går inte heller av för hackor . 40mm.
Nice, var?
Jojo, men jag hittar den inte i deras sortiment?! Blind?Quartz hos watchgecko!
Jag vet, men vil bildgooglande står det 'slutsåld'Finns hos Care of Carl. Går att lägga i kundkorg.
Jojo, men jag hittar den inte i deras sortiment?! Blind?
Jag vet, men vil bildgooglande står det 'slutsåld'
Jag blir konfys, har iaf mailat careofcarl och frågat vad det är som gäller. Fortsättning följer...
Jag vet, det går nu (för en minut sedan) medKonstigt. Fanns iaf att lägga i korgen imorse.
Jag vet, det går nu (för en minut sedan) med
Man blir perplex...
Jojo, men jag hittar den inte i deras sortiment?! Blind?
Ser fortfarande bara version med läder
Trevlig grej, lite SINN-vibbar i tavla och visare.
Tänkte samma sak. Kan bli bra.Trevlig grej, lite SINN-vibbar i tavla och visare.
Me too, ser lovande ut. Hittade även en glimt i annat utförande. Swiss movement utlovas också vad det nu kan tänkas varaTänkte samma sak. Kan bli bra.
Förutom modellnamnet... jag kan inte sluta läsa ICA RUS.
Tänkte samma sak. Kan bli bra.
Tänker på Kid Icarus Nintendo 8-bitTänkte samma sak. Kan bli bra.
Länken är samma som G-02 utan GMT, så kan ju köpas till separat oavsettSer fortfarande bara version med läder
Snyggt! Jag klarar ju inte Nato men chevron kanske funkar bättre? Nato känns alltid "billigt" och som om man drar ett bagageband runt armen. Hur är känslan på chevron? Bagageband som Nato? Bygger det lika mycket på höjden?Dagens. Nod to History på jobbet. Jag har aldrig varit ett fan av Nato, men dessa "chevron" straps på CNS är bra alltså.
...och Sinn 556 är ju dessutom ganska affordable så det får bli till att leverera om man ska tassa runt i samma områdeJag förutsätter att du har sunda referenser så att ICA för dig betyder International Chemtrail Association - For Dimmer, Safer Skies. Det passar ju med Sinns historia kring flygorienterade klockor. Och ja, det är ganska SINN-likt. 556 FTW!
Nej, dessa är single pass. Så bygger inte alls på höjden. Mycket behagligt också, och det kommer från en länk-förespråkare!Snyggt! Jag klarar ju inte Nato men chevron kanske funkar bättre? Nato känns alltid "billigt" och som om man drar ett bagageband runt armen. Hur är känslan på chevron? Bagageband som Nato? Bygger det lika mycket på höjden?