FOQ
Guld
Jag har en på ingång nu
Blev det via Care of Carl?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag har en på ingång nu
JajamensanBlev det via Care of Carl?
Testar om man kan dricka öl med Mogge2. Efter en månad på keto känner jag mig värd en öl.
Miyota 9015 skulle jag tro. Stabilt.Är ju brutalt jäkla svincool! Vad sitter det för verk i en sån där?
Som @kjesul sa, 9015Är ju brutalt jäkla svincool! Vad sitter det för verk i en sån där?
Grattis! Sitter som en smäck!Då har den äntligen kommit fram, Borealis Adraga white. Länken var ovanligt lätt att justera med skruvade länkbitar och mikro-anpassning på spännet. Första reaktionen är att klockan känns lätt och bekväm på. Jag skall försöka ta en bild i bättre ljus imorgon, spotarna i köket gör att bilden blir lite platt. Jag känner mig nöjd med köpet.
Grattis.Då har den äntligen kommit fram, Borealis Adraga white. Länken var ovanligt lätt att justera med skruvade länkbitar och mikro-anpassning på spännet. Första reaktionen är att klockan känns lätt och bekväm på. Jag skall försöka ta en bild i bättre ljus imorgon, spotarna i köket gör att bilden blir lite platt. Jag känner mig nöjd med köpet.
Dem såg ju trevliga ut, fast 4k låter lite mycket. Gillar ApexRare loggan på kronan också
Jag är helt mållös....Jag gillar att man stoltserar med CHINA MADE.
Den är så bra alltså
Obris Morgan SeaStar 70s, den borstade varianten som jag och @Lindellc har är slutsåld men det finns en sandblästrad med samma färger i lager.cool, modell och märke?
Tjena och välkommen !Hej alla. Ny på forumet och ny på klockor. Ett grymt forum med massor av läckra bilder och massor av kunskap. Köpt en Seiko5 som första klocka och funderar nu på ännu en klocka under julen. Letar och läser en massa men ju mer jag läser desto mer förvirrad blir jag. Kan ni som hållit på en stund ge exempel på en lämplig klocka för upp till runt 5.000kr. I denna tråden finns så många olika klockor att det går inte att få en översikt. Några jag ser är NTH, Geckota, Steinhart, Yema, Zelos, Squale, Cristpher Ward, Seiko, Certina m.m. - alla klarar sig inte inom mina 5.000kr men .... nöjd är viktigare än prislappen. Snart black friday/jul så viss möjlighet att få lite bättre priser finns.
Tjena och välkommen !
Ett tips kan ju va att kolla Köp&Sälj här. En begagnad klocka är ju alltid lite billigare
https://www.seriouswatches.com/collections/zelosTack för input. Sant. Ett bra tips - kan få mer klocka för pengarna. Dock lite osäker på vad jag skall köpa som jag skrev.
Inte nog med att det finns alltför många märken sen finns det nästan en oändlig mängd modeller
Har just nu fastnat lite för en Zelos Swordfish men då det kostar en del att få hem så kanske en Yema Superman Swell på black friday pris kostar nästan det samma.
Är Yema en bättre klocka??
Så osäker då jag vill bli nöjd. De första klockorna känns viktiga om jag skall behålla intresset.
Tackar. Ett perfekt tips. Det gör Zelos högintressant igen.
Välkommen!Tackar. Ett perfekt tips. Det gör Zelos högintressant igen.
Påminner en del om Zodiac Aerospace GMT i Gulf-varianten. mkt snygg!Obris Morgan SeaStar 70s, den borstade varianten som jag och @Lindellc har är slutsåld men det finns en sandblästrad med samma färger i lager.
http://www.obrismorgan.com/seastar70sb02.asp
Någon måste ju köpa den av dig. Jag har redan en men det är en mycket bra klocka. Otroligt mycket klocka för pengarna redan från början och ditt pris är (enligt mig) riktigt bra.Ingen här som är sugen på en ventus? Har varit lite dåligt med intresse på köp å sälj. Är ju en fantastisk fin klocka men tyvär få den ingen handledstid just nu.
Kan även tänka mig byten om det dyker upp något skoj
https://klocksnack.se/threads/ventus-northstar-n3-prisbumpad-26-11.123476/
Ingen här som är sugen på en ventus? Har varit lite dåligt med intresse på köp å sälj. Är ju en fantastisk fin klocka men tyvär få den ingen handledstid just nu.
Känns väldigt dött överlag på köp & sälj men så är det varje år vid denna tiden.Ingen här som är sugen på en ventus? Har varit lite dåligt med intresse på köp å sälj. Är ju en fantastisk fin klocka men tyvär få den ingen handledstid just nu.
Jaså, ja kanske. Jag trodde det skulle vara tvärtom, många som vill sälja för att få in lite extra deg inför dyra december ?Känns väldigt dött överlag på köp & sälj men så är det varje år vid denna tiden.
Jo men ingen köperJaså, ja kanske. Jag trodde det skulle vara tvärtom, många som vill sälja för att få in lite extra inför dyra december ?
Aaah, nu förstår jag hur du menarJo men ingen köper