Det landade på 5400 kr inklusive moms och frakt.Den är riktigt bra! Vad fick ni ge när allt är summerat? Det finns för många bra klockor i världen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det landade på 5400 kr inklusive moms och frakt.Den är riktigt bra! Vad fick ni ge när allt är summerat? Det finns för många bra klockor i världen...
Om jag förstå det rätt så kanske det finns? Eller iallfall inom snar framtidOm det fanns länkar att tillgå hade jag köpt den direkt
Grattis till en jättefin klocka! Hoppas på fler bilder från alla ägare till dessa!Det landade på 5400 kr inklusive moms och frakt.
Bästa tiden för fotosession när barnen är upptagna på Jumpyard, ber om ursäkt för spam och önskar er alla en fin torsdag!
Fan va du tjatar om den där klockanÄr det verkligen inga fler som ska köpa Timex 'Falconeye' ?
Så fort den finns att tillgå är jag intresseradOm jag förstå det rätt så kanske det finns? Eller iallfall inom snar framtid
Vilken klocka alltså!
Hjälp Bullen, är det så här en Paratroper strap ska sitta?
Grym klocka! Jag har Stealth-versionen och den är - enligt mig - stenhård. För få tillverkare vågar svärta precis allt på hela klockanBäst just nu
Lite för bedrövliga armband/länkar för min smak. Men snygg är den, Falconeye.Är det verkligen inga fler som ska köpa Timex 'Falconeye' ?
Credor Phoenix GCBP997. En av mina absoluta favoriter. Grand Seiko kvalitet på både finish och urverk för ca 15 000kr, måste väl anses som relativt prisvärt.
- 40mm
- Safirglas
- 100m WR
- 6s78 Automatiskt "column-wheel" verk (28 800bph) som delar samma arkitektur/grund med de mekaniska 9S från Grand Seiko. Sägs vara det bästa mekaniska kronografverket Seiko gjort.
Vilken klocka alltså!
Bronsbrorsan tycker att du gör helt rätt!Fasen efter ett moget övervägande så bestämde jag mer för att dra tillbaka annonsen. Den har ju inga brister
Tack för peppen
Trevlig helg!
Ja, detta är ju en klassisk, äldre, lågprisklocka. Lite det man i allmänhet har jobbat sig ifrån med moderna mikromärken.Lite för bedrövliga armband/länkar för min smak. Men snygg är den, Falconeye.
Nämen va roligt att jag lyckats hetsa till köp, stort grattis Hoppas du blir lika nöjd som jag är. Finns inte nog med superlativ att beskriva hur bra den är36mm Black & white.
Ville mest visa upp bb36:an som @Von fick mig att köpa, men lika bra att slänga in en mikro också så att det inte tar hus i helvete i tråden.
Tack.Nämen va roligt att jag lyckats hetsa till köp, stort grattis Hoppas du blir lika nöjd som jag är. Finns inte nog med superlativ att beskriva hur bra den är
Är tyvärr för skakig i händerna för ett sådantTycker den förtjänar ett handledsskott
Om det nu är en nackdel så är det samma här. Tycker inte det finns en mångsidigare klocka på hela marknaden, oavsett prisklass. Kanske Aqua Terra eller Explorer men dessa tilltalar inte mig rent estetiskt. Tja, det skulle väl vara en COSC-certifierad BB36 dåTack.
Supernöjd! Övriga klockor i lådan känner sig lite bortglömda dock...
Stroh Rum 80 brukar ha den effektenÄr tyvärr för skakig i händerna för ett sådant
Kan inte vi få se fler bilder eller en recension av Falconeye? Den verkar ytterst trevlig!Är det verkligen inga fler som ska köpa Timex 'Falconeye' ?
Har du fått den och tillkom det moms på denJag har beställt en vit Hamtun H2, körde på Sellita verket och en extra 12 h vridring i titan. Synd bara att den kommer efter sommaren. Hade varit en bra sommarklocka.
Inom EU så tillkommer ingen tull/moms.Har du fått den och tillkom det moms på den
Gnällbältet bjuder på vinter och sol idag ocksåVilken dag!