Jag är sämst att formulera migAaah, nu förstår jag hur du menar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jag är sämst att formulera migAaah, nu förstår jag hur du menar
Den är riktigt bra! Vad fick ni ge när allt är summerat? Det finns för många bra klockor i världen...Känns bra idag med. Länken är riktigt skön.
Blir det att behålla den nu? Den är jäkla najs, speciellt med tanke på byggkvalitet, funktion och finish, för det priset!Länken avplastad och monterad,herregud hur kunde jag ens tänka tanken att inte testa med länk
Kan bli såBlir det att behålla den nu? Den är jäkla najs, speciellt med tanke på byggkvalitet, funktion och finish, för det priset!
Nu är ju klockbärande ett högst personlig upplevelse, och det skall ju kännas rätt för den som har klockan på hanleden osv. Men om jag får drista mig till att komma med en åsikt (åsikter, på ett klockforum, vad tänker jag?!) så, att döma av dina writshots som jag har kollat på så sitter klockan helt rätt! den ser absolut perfekt ut och en 42:a hade inte sett lika bra ut utan lite klumpig och inte alls så välbalanserad (i mitt tycke). Då kan du lägga till i ekvationen att detta kommer från någon som helt ärligt kikat på att knipa klockan från dig då jag är väldigt sugen på den modellen själv...Kan bli så
Ja den är sjukt fin.
Men hade gärna önskat 42mm dock är ju denna väldigt skön att bära.
Och med detta kan vi då en gång för alltid avgöra att länk ALLTID är bäst!Länken avplastad och monterad,herregud hur kunde jag ens tänka tanken att inte testa med länk
Länk är alltid bäst. Utan protest.Och med detta kan vi då en gång för alltid avgöra att länk ALLTID är bäst!
Den sitter som smäck på dig,så njut av klockan ett tag till. Du kan ju alltid flippa den lite längre fram!
Upplever du den mycket mindre än tex Squale pepsin eller NTH´n du hade ett tag?
Det ska jag göraOch med detta kan vi då en gång för alltid avgöra att länk ALLTID är bäst!
Den sitter som smäck på dig,så njut av klockan ett tag till. Du kan ju alltid flippa den lite längre fram!
Lyfter på hatten och ett stort tackNu är ju klockbärande ett högst personlig upplevelse, och det skall ju kännas rätt för den som har klockan på hanleden osv. Men om jag får drista mig till att komma med en åsikt (åsikter, på ett klockforum, vad tänker jag?!) så, att döma av dina writshots som jag har kollat på så sitter klockan helt rätt! den ser absolut perfekt ut och en 42:a hade inte sett lika bra ut utan lite klumpig och inte alls så välbalanserad (i mitt tycke). Då kan du lägga till i ekvationen att detta kommer från någon som helt ärligt kikat på att knipa klockan från dig då jag är väldigt sugen på den modellen själv...
Så sträck på dig och bär den med ett leende!
@kalmarlasse Jag fick mail tidigare i veckan om att de kommer att ha en black Friday-kampanj så det kan vara värt att hålla ögonen öppna vid midnatt/imorgon. Jag har tyvärr inte kvar mailet så jag minns inte vad det stod men någon annan här i tråden här säkert fått samma.
Haha, skoj klocka och råcool lume! Vad ligger de på prismässigt?Lite nya limited editions med Monopol-tema från Undone.
För mycket pengar för vad man får tyvärr. $494 och sen moms och avgifter på det.Haha, skoj klocka och råcool lume! Vad ligger de på prismässigt?
Svaret är JA! På moderna klockor i alla fall (och de inte är reissues och .... )Och med detta kan vi då en gång för alltid avgöra att länk ALLTID är bäst!
Mycket bra, jag ser fram mot den blå versionen.Uppdaterade Traskan
Visst var den blå snygg? :~Mycket bra, jag ser fram mot den blå versionen.
Ja, AverageBro's ska ju recensera den.Visst var den blå snygg? :~
Ingen här som är sugen på en ventus? Har varit lite dåligt med intresse på köp å sälj. Är ju en fantastisk fin klocka men tyvär få den ingen handledstid just nu.
Kan även tänka mig byten om det dyker upp något skoj
https://klocksnack.se/threads/ventus-northstar-n3-prisbumpad-26-11.123476/
Tycker den förtjänar ett handledsskott