Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
N har ju långt mer snö än vi! Och vad snyggt vridringsinlägget är i solljuset. Är det akryl eller safir? Otroligt fint i alla fall!Gnällbältet bjuder på vinter och sol idag också
Den är faktiskt brutalt snyggBronsbrorsan tycker att du gör helt rätt!
Ja, det spöregnade när jag tog sista rundan med hunden igår kväll. Var kraftigt förvånad när jag vaknade i morse och det var typ en dm snö.N har ju långt mer snö än vi! Och vad snyggt vridringsinlägget är i solljuset. Är det akryl eller safir? Otroligt fint i alla fall!
Grönt och mässing lirar väldigt bra ihop Tack!Den är faktiskt brutalt snygg
Loggan känns lite... billig? Ser ut som något man kan göra i valfritt ordbehandlingsprogram.Fler sneakpeeks från Atticus
Gillar "TT" grejen men kan hålla med om resten. Inga skarpa modeller än heller så man får väl ha det i åtanke ocksåLoggan känns lite... billig? Ser ut som något man kan göra i valfritt ordbehandlingsprogram.
Ja inte santKan inte vi få se fler bilder eller en recension av Falconeye? Den verkar ytterst trevlig!
Sen säljs det en del i mellandagarna, för att sedan avstanna till februari igen är min gissningFEM sidor osålda objekt på köp&sälj just nu Aldrig sett maken till ökenmarknad
Låter oerhört rimligt. Det är väl så att de som behöver kapital inför julen endera försöker sälja klockor och endera försöker undvika att köpa klockor. Det skapar utbud men ingen efterfrågan.Sen säljs det en del i mellandagarna, för att sedan avstanna till februari igen är min gissning
Plus Black Friday hysterin på det får man väl anta. Brukar det vara så här varje år?Låter oerhört rimligt. Det är väl så att de som behöver kapital inför julen endera försöker sälja klockor och endera försöker undvika att köpa klockor. Det skapar utbud men ingen efterfrågan.
Plus Black Friday hysterin på det får man väl anta. Brukar det vara så här varje år?
Ändå så hittar jag inget som passar . Letar så det ryker. Har på senare tid mer och mer fått känslan av Blocket när jag tittar på köp&sälj och vissa objekt som ligger där. Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt då KS numera är stort och växer så det knakar. Lockar till sig många lycksökare som inte har något klockintresse alls känns det som.FEM sidor osålda objekt på köp&sälj just nu Aldrig sett maken till ökenmarknad
Ytterligare en anledning till att ha en privat köp&sälj för mikrotrådenÄndå så hittar jag inget som passar . Letar så det ryker. Har på senare tid mer och mer fått känslan av Blocket när jag tittar på köp&sälj och vissa objekt som ligger där. Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt då KS numera är stort och växer så det knakar. Lockar till sig många lycksökare som inte har något klockintresse alls känns det som.
Väldigt synd tycker jag och kanske snart dags att höja gränsen något för att få t.ex annonsera.
Så tycker jag men jag kan ha fel
Usch, jag är så sjukt sugen på den där bb36:an men har lite svårt för att motivera prislappen. Men nu ser jag ju att den skulle bli en fantastisk duo med min Smiths. Suck...36mm Black & white.
Ville mest visa upp bb36:an som @Von fick mig att köpa, men lika bra att slänga in en mikro också så att det inte tar hus i helvete i tråden.
Hoppla, den översta är ju väldigt mycket Tudor bb36 eller? Vet du storleken?Fler sneakpeeks från Atticus
Kan absolut lösa lite fler bilder men recension blir svårare. Har lite för lite kunskap för det.Ja inte sant
@Skarrsjo har en, min ligger hemma hos far i Sverige.
Både ja och nej kan jag tycka Ser ut att hamna på rätt schyssta mått imo, ingen prisbild nämnd så vi får se hur pass intressant det blir i slutändan.Hoppla, den översta är ju väldigt mycket Tudor bb36 eller? Vet du storleken?
Den gillade jag skarpt! Vart hittade du den?Nu blev det ju inte lättare...
En rescension behöver inte vara så märkvärdig, det är ju dina samlade intryck på pränt baraKan absolut lösa lite fler bilder men recension blir svårare. Har lite för lite kunskap för det.
Är jäkligt nöjd med den dock. Saknade wow-känslan vid öppning, men blev mer och mer förtjust för varje gång jag såg den efter det. Har märkt att jag ibland bara stått och tittat på den
Det är en kickstarter. Tror den avslutas idag...Den gillade jag skarpt! Vart hittade du den?
Jag håller mig till planen med en blå. Men grov beslutsångest över sekundvisaren. Vit eller silver? Satfläsk!Nu blev det ju inte lättare...
Jag var helt säker på svart, men nu när alla snygga vita adraga har postats här i tråden och sen dök denna upp...Jag håller mig till planen med en blå. Men grov beslutsångest över sekundvisaren. Vit eller silver? Satfläsk!
Tänker mig att den vita tar över lite för mycket, men är ändå osäker.
Jag velar också mellan vit och silver med blå tavla Lumen i visarna har nog inte samma vithet som lumen på tavlan. Tycker det ser ut så här:Jag håller mig till planen med en blå. Men grov beslutsångest över sekundvisaren. Vit eller silver? Satfläsk!
Tänker mig att den vita tar över lite för mycket, men är ändå osäker.