• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fler sneakpeeks från Atticus
78223947_10218926409704830_2352335686595510272_n.jpg

78074499_10218926411104865_6462266810707214336_n.jpg

78565349_10218926410664854_836920930776121344_n.jpg

FEM sidor osålda objekt på köp&sälj just nu :wideyed: Aldrig sett maken till ökenmarknad
Ändå så hittar jag inget som passar :D. Letar så det ryker. Har på senare tid mer och mer fått känslan av Blocket när jag tittar på köp&sälj och vissa objekt som ligger där. Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt då KS numera är stort och växer så det knakar. Lockar till sig många lycksökare som inte har något klockintresse alls känns det som.
Väldigt synd tycker jag och kanske snart dags att höja gränsen något för att få t.ex annonsera.
Så tycker jag men jag kan ha fel :)

Ändå så hittar jag inget som passar :D. Letar så det ryker. Har på senare tid mer och mer fått känslan av Blocket när jag tittar på köp&sälj och vissa objekt som ligger där. Tråkig utveckling men kanske inte så konstigt då KS numera är stort och växer så det knakar. Lockar till sig många lycksökare som inte har något klockintresse alls känns det som.
Väldigt synd tycker jag och kanske snart dags att höja gränsen något för att få t.ex annonsera.
Så tycker jag men jag kan ha fel :)
Ytterligare en anledning till att ha en privat köp&sälj för mikrotråden :D

Hoppla, den översta är ju väldigt mycket Tudor bb36 eller? Vet du storleken?
Både ja och nej kan jag tycka :) Ser ut att hamna på rätt schyssta mått imo, ingen prisbild nämnd så vi får se hur pass intressant det blir i slutändan.
Case Diameter - 38mm
Case Length (Lug to Lug) - 46mm
Case Thickness - TBD (It’ll be thin!)
Water Resistance - 100M/10ATM
Lug Width - 20mm
Custom Bracelet, 20mm-16mm Tapered
Signed Double-locking Clasp

Kan absolut lösa lite fler bilder men recension blir svårare. Har lite för lite kunskap för det.
Är jäkligt nöjd med den dock. Saknade wow-känslan vid öppning, men blev mer och mer förtjust för varje gång jag såg den efter det. Har märkt att jag ibland bara stått och tittat på den
En rescension behöver inte vara så märkvärdig, det är ju dina samlade intryck på pränt bara :)

Jag håller mig till planen med en blå. Men grov beslutsångest över sekundvisaren. Vit eller silver? Satfläsk!
Tänker mig att den vita tar över lite för mycket, men är ändå osäker.
Jag velar också mellan vit och silver med blå tavla:confused: Lumen i visarna har nog inte samma vithet som lumen på tavlan. Tycker det ser ut så här:
Därför kanske bättre med vit?

Tillbaka
Topp