• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Skål @MaBr och trevlig helg alles!
cwpy1uX.jpg
Skål kompis! :D
PSX_20191129_193751.jpg

Jag har gått tillbaka fyra sidor men inte hittat något om de nya Dan Henry 1970, så sorry om de redan är postade längre bakåt i tråden.
1970 exemplar av varje färg. 40mm och går att få med eller utan datum. Den med blå tavla och vit vridring är min klara favorit av de fyra.

15e1cc5082b23229afd3c4e58004d911.jpg
66a5d3d705781a9245e50342be4052ab.jpg
63d3dd263aa0d08d76abe11cebdf2c44.png
Dan_Henry_1970_Automatic_Diver_White_No_Date_1100x.png

Jag har gått tillbaka fyra sidor men inte hittat något om de nya Dan Henry 1970, så sorry om de redan är postade längre bakåt i tråden.
1970 exemplar av varje färg. 40mm och går att få med eller utan datum. Den med blå tavla och vit vridring är min klara favorit av de fyra.

Oh yes, den med vit vridring var grym! Jag kan dock inte låta bli att tycka att den skulle gjort sig så bra på länk! Jag vill ha nog ha en ändå :)

Även om det redan skulle ha avhandlas så kvittar det. Alltid bra med en påminnelse :).
Tycker som du den blå samt stål/svart är bäst.
Förövrigt så fyra till fem sidor görs på ett dygn i den här snabbast växande tråden (eventuellt bortsett från "vad gör du och din....") så inte så lätt att hitta något. Ett subforum är snart ett måste i denna djungel av micros/affordables.

Senast ändrad:
Helt makalöst. När jag inte ska ha något så finns det alltid hur mycket som helst på köp/sälj och till kanonpris också. Nu när man är på gång ja då finns inget intressant eller så har det intressanta man hittar plötsligt råkat ut för chrono24-priser, för kort länk eller någon annan käpp i hjulet :confused:.
Rätt som det är så tar suget över helt och man kompromissar och panikhandlar för att lindra abstinensen. Vad händer alltid då? Jo grejerna fullkomligt rasar in på säljes. Är det bara jag eller?
Säger som jag brukar, jag kan dock ha helt fel :arghh:
Tröttsamt men ändå lite kul :).

Helt makalöst. När jag inte ska ha något så finns det alltid hur mycket som helst på köp/sälj och till kanonpris också. Nu när man är på gång ja då finns inget intressant eller så har det intressanta man hittar plötsligt råkat ut för chrono24-priser, för kort länk eller någon annan käpp i hjulet :confused:.
Rätt som det är så tar suget över helt och man kompromissar och panikhandlar för att lindra abstinensen. Vad händer alltid då? Jo grejerna fullkomligt rasar in på säljes. Är det bara jag eller?
Säger som jag brukar, jag kan dock ha helt fel :arghh:
Tröttsamt men ändå lite kul :).
Vad är du på jakt efter denna gång? :)

Vad är du på jakt efter denna gång? :)
Behöver ha någon vettig avbytare till min Aquis känner jag. Gärna två eftersom jag är rastlös som få :D. Helst en CW och en till av liknande kvalisort. Bättre begagnat men fin föredras därav och på länk samt trevlig färgsättning och till bra pris.
Inte konstigt man är utan med sådana krav :D. Max 8 lax totalt. Får nog fundera om lite här kanske. Blev så mycket skrivet här så nu har jag ingen aning om vad jag letar efter plötslig :D

Behöver ha någon vettig avbytare till min Aquis känner jag. Gärna två eftersom jag är rastlös som få :D. Helst en CW och en till av liknande kvalisort. Bättre begagnat men fin föredras därav och på länk samt trevlig färgsättning och till bra pris.
Inte konstigt man är utan med sådana krav :D. Max 8 lax totalt. Får nog fundera om lite här kanske. Blev så mycket skrivet här så nu har jag ingen aning om vad jag letar efter plötslig :D
Det är jakten som är det roliga ;)
Sålt bratten?

En sådan vacker pjäs!!
3E0CE6FD-A52E-4552-AAB2-3D5A3A967B0D.jpeg

https://klocksnack.se/threads/prisbump-jeanrichard-terrascope.123512/
https://klocksnack.se/threads/sjöö-sandström-orc-2016.123909/

Om du draaaaaaar ut tusenlapparna lite, kanske ???

Har du provat Squalen ? ;)https://klocksnack.se/threads/squale-tropic-gmt.123824/

Tillbaka
Topp